Kumppanin löytäminen toivotonta
Baareissa en jaksa käydä enää ja sielläkin jos menee juttelemaan jollekin, niin selviää jossakin vaiheessa, että toinen on varattu.
Deittiäpeissä on paljon ihmisiä, jotka ei kiinnosta yhtään. Ne harvat, joista kiinnostun ei kiinnostu minusta.
Kaupassa tai muissa julkisissa paikoissa lähestyminen on creepyä.
Kai se pitää hyväksyä, että seurusteluvuodet on takanapäin ja pitää vaan sinnitellä tämä maallinen matka loppuun yksin.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet ap liian nirso. Tarkastele kriteerejäsi, mistä voisit joustaa ja mitkä ovat tosi törkeitä kriteerejä?
Deittiäpeissä tietysti ulkonäkö merkitsee paljon. Ehkä olenkin nirso, mutta jos jokin asia häiritsee jo ensinäkemältä, niin ei se miksikään muutu jatkossakaan. On kokeiltu, eikä se johda mihinkään hyvään.
Eli sinä saat deittiäpissä olla nirso, mutta ne naiset, joita siellä lähestyt eivät saa olla?
Komea mies löytää helposti naisen jota voi pettää. Naiset ei halua tavis miesten kanssa seurustella.
Silti jaksat vinkua ja kitustä joka päivä naisten palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ota kissa
Kissa parka. Älä ota.
Miehille naisessa se ulkonäkö on tärkein asia. Mies on vaikka v mäisen bitchin kanssa, jos se on riittävän kaunis. Olen kuullut monen miehen sanovan, että kauniilta naiselta sietää kiukuttelua , mutta tavikselta ei siedä.
Vierailija kirjoitti:
Komea mies löytää helposti naisen jota voi pettää. Naiset ei halua tavis miesten kanssa seurustella.
Miehetctaas haluaa.... Paitsi että heidän mielestä tavis on joku missi tai malli. Oikea tavis on ruma, ja ruma nainen ei ole edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Sama ongelma tuntuu olevan monella muullakin.
Oikeastaan kaikilla on sama ongelma. Missään ei tutustu luontevasti ihmisiin, jotka toivovat elämänkumppania. Jos heitä on, se ei tule ilmi, kun jossain tilanteessa rupatellaan niitä näitä. Jos jollakin on vähän omaisuutta eli asunto ja vähän rahaa pankissa, niin he pelkäävät sen menettämistä, jos myöhemmin tulee ero. Lehtijutuista olen ymmärtänyt, että avioliittosopimukset oman omaisuuden säilymisestä eivät ole minkään arvoisia. Olen siis kerran elämässä joutuntu luovuttamaan puolisolle osan vanhempani jättämästä perinnöstä. Se kirpaisi. Pienipalkkainen ihminen oli säästänyt vähäästään jättääkseen lapselleen jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet ap liian nirso. Tarkastele kriteerejäsi, mistä voisit joustaa ja mitkä ovat tosi törkeitä kriteerejä?
Deittiäpeissä tietysti ulkonäkö merkitsee paljon. Ehkä olenkin nirso, mutta jos jokin asia häiritsee jo ensinäkemältä, niin ei se miksikään muutu jatkossakaan. On kokeiltu, eikä se johda mihinkään hyvään.
Eli sinä saat deittiäpissä olla nirso, mutta ne naiset, joita siellä lähestyt eivät saa olla?
Tietysti saa, enhän minä muuta väittänytkään. Totesin vain, että tilanne on toivoton. En hae mitään missiä, vaan sellaista, joka mielestäni sopisi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ota kissa
tai ota vaikka 20 kissaa
Vierailija kirjoitti:
Miehille naisessa se ulkonäkö on tärkein asia. Mies on vaikka v mäisen bitchin kanssa, jos se on riittävän kaunis. Olen kuullut monen miehen sanovan, että kauniilta naiselta sietää kiukuttelua , mutta tavikselta ei siedä.
Ei pidä paikkaansa minun kohdalla. Pitää ulkonäön silti miellyttää silmää, koska ei suhteesta tule muuten mitään vaikka miten yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikilla on sama ongelma. Missään ei tutustu luontevasti ihmisiin, jotka toivovat elämänkumppania. Jos heitä on, se ei tule ilmi, kun jossain tilanteessa rupatellaan niitä näitä. Jos jollakin on vähän omaisuutta eli asunto ja vähän rahaa pankissa, niin he pelkäävät sen menettämistä, jos myöhemmin tulee ero. Lehtijutuista olen ymmärtänyt, että avioliittosopimukset oman omaisuuden säilymisestä eivät ole minkään arvoisia. Olen siis kerran elämässä joutuntu luovuttamaan puolisolle osan vanhempani jättämästä perinnöstä. Se kirpaisi. Pienipalkkainen ihminen oli säästänyt vähäästään jättääkseen lapselleen jotakin.
miehen ei nykyään ole kannattavaa mennä naimisiin tai hankkia lapsia. nainen kyllästyy aina jossain vaiheessa mieheen ja erossa mies menettää puolet omaisuudestaan ja joutuu maksamaan naiselle elatusmaksuja.
pysyvään parisuhteeseen kykeneviä naisia ei enää ole olemassa.
Ei kannata etsiä vastaan tulee vaan psykoja, sarjamurhaajia ja onnenonkijoita. Parempi elää yksin ei oo ketään riesaa. Ota kissa. Sekin on luotettavampi ku ihminen joka lopulta pettää sut jonkun muun kans kylillä.
Vierailija kirjoitti:
Naisetko haluavat miehen joka pettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa, enhän minä muuta väittänytkään. Totesin vain, että tilanne on toivoton. En hae mitään missiä, vaan sellaista, joka mielestäni sopisi minulle.
Mielestäsi sopisi sinulle? Et ole miettinyt kenelle SINÄ sopisit?
Tiedän ihmisiä, jotka ovat löytäneet elämänkumppanin deitti applikaatiosta, vaatii tuuria ja hiukan vaivaa. Jaksamista jne.käydä tapaamassa sitä kautta ihmisiä. Itsellä löytynyt livenä ihmisiä enemmän pidempiin juttuihin. Muutaman kerran Tinderistä seurustelukumppani tai netistä :). Mutta tuolla asenteella vaikeutat sitä, että kohtaisit jonkun. Kannattanee ottaa rennompi suhtautuminen, tietysti voit tavata uuden ihmisen. Erilaista se hiukan on, kuin 20-30 -vuotiaana tapailla uusia ihmisiä. Mutta, voit tavata nuorempia tai omaikäisiä. Pessimismi ei pitkälle vie, tietiysti voit pitää elämän opettamat realiteetit mielessäsi, mutta anna elämälle ja sattumallekin mahdollisuus. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen ei nykyään ole kannattavaa mennä naimisiin tai hankkia lapsia. nainen kyllästyy aina jossain vaiheessa mieheen ja erossa mies menettää puolet omaisuudestaan ja joutuu maksamaan naiselle elatusmaksuja.
pysyvään parisuhteeseen kykeneviä naisia ei enää ole olemassa.
Ei, vaan pysyvään parisuhteeseen kykeneviä miehiä ei enää ole olemassa. Tämä maa on täynnä isänsä hylkäämiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi sopisi sinulle? Et ole miettinyt kenelle SINÄ sopisit?
Miten sitä voisi tietää muuten kuin tutustumalla? Tutustuminen tapahtuu tapaamalla kasvotusten ja ei siihen riitä yksi kerta.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä kriteeri? Mikä se on? Kumppanin täytyy olla rapajuoppoultranisti?
Ei kannata ottaa sellaista, joka ei täytä kriteerejä. Mieluummin yksin.
-eri