Kumppanin löytäminen toivotonta
Baareissa en jaksa käydä enää ja sielläkin jos menee juttelemaan jollekin, niin selviää jossakin vaiheessa, että toinen on varattu.
Deittiäpeissä on paljon ihmisiä, jotka ei kiinnosta yhtään. Ne harvat, joista kiinnostun ei kiinnostu minusta.
Kaupassa tai muissa julkisissa paikoissa lähestyminen on creepyä.
Kai se pitää hyväksyä, että seurusteluvuodet on takanapäin ja pitää vaan sinnitellä tämä maallinen matka loppuun yksin.
Kommentit (64)
Ihmisiä kyllä pariutuu kaiken ikäisinä, mutta lähes aina kumppanin kanssa joka on lähellä omaa ikää. Erilaisissa sinkkutapahtumissa on hyvä olla jonkinlaiset "ikäsarjat" jos on jotain ohjelmanumeroa, esim juuri se speed dating. Omat kategoriat esim alle 35 ja 35+.
Selvää toki on että 5-kymppinen etsii hieman erilaista seuraa ja erilaisilla odotuksilla kuin kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Speed dating - tapahtumissa on aina enemmän naisia kuin miehiä. Toki 40 on jo ikänä paljon pariutumiseen ja jos on jo 20 vuotta etsinyt, eikä kukaan kelvannut niin sitten on kyllä tosi nirso. Jos taas itse saa aina pakit niin kannattaa kysyä syytä naispuolisilta ystäviltä.
Nyt mä putosin melkein tuolilta. Miten kukaan voi ajatella että 40 on paljon parisuhdemarkkinoilla? Siis mitä?? Nainen/mies parhaassa iässä! Nuorempana vasta opetellaan. N30+
Ihmiset pariutuvat tyypillisesti 20-30-vuotiaina. Yli 40-vuotiaana pariutuvat jäävät ilman lapsia/ yhteisiä lapsia. Ap ei ilmeisesti enää halua lapsia, kun ei niistä maininnut mitään.
Ja nelikymppinenkö on hirmu vanhus kolmelymppiseen verrattuna? Toki jos toinen on 31 ja toinen 49. Ei elämä mee niin et puolison on pakko löytyä tietyn aikajanan sisällä. Ihmiset eroaa ja etsii uusia kumppaneita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Speed dating - tapahtumissa on aina enemmän naisia kuin miehiä. Toki 40 on jo ikänä paljon pariutumiseen ja jos on jo 20 vuotta etsinyt, eikä kukaan kelvannut niin sitten on kyllä tosi nirso. Jos taas itse saa aina pakit niin kannattaa kysyä syytä naispuolisilta ystäviltä.
Nyt mä putosin melkein tuolilta. Miten kukaan voi ajatella että 40 on paljon parisuhdemarkkinoilla? Siis mitä?? Nainen/mies parhaassa iässä! Nuorempana vasta opetellaan. N30+
Ihmiset pariutuvat tyypillisesti 20-30-vuotiaina. Yli 40-vuotiaana pariutuvat jäävät ilman lapsia/ yhteisiä lapsia. Ap ei ilmeisesti enää halua lapsia, kun ei niistä maininnut mitään.
Lapset on jo hankittu kauan sitten.
Ap