Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin löytäminen toivotonta

Vierailija
16.06.2026 |

Baareissa en jaksa käydä enää ja sielläkin jos menee juttelemaan jollekin, niin selviää jossakin vaiheessa, että toinen on varattu.

Deittiäpeissä on paljon ihmisiä, jotka ei kiinnosta yhtään. Ne harvat, joista kiinnostun ei kiinnostu minusta.

Kaupassa tai muissa julkisissa paikoissa lähestyminen on creepyä.

Kai se pitää hyväksyä, että seurusteluvuodet on takanapäin ja pitää vaan sinnitellä tämä maallinen matka loppuun yksin.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Sama ongelma tuntuu olevan monella muullakin.

Oikeastaan kaikilla on sama ongelma. Missään ei tutustu luontevasti ihmisiin, jotka toivovat elämänkumppania. Jos heitä on, se ei tule ilmi, kun jossain tilanteessa rupatellaan niitä näitä. Jos jollakin on vähän omaisuutta eli asunto ja vähän rahaa pankissa, niin he pelkäävät sen menettämistä, jos myöhemmin tulee ero. Lehtijutuista olen ymmärtänyt, että  avioliittosopimukset oman omaisuuden säilymisestä eivät ole minkään arvoisia.  Olen siis kerran elämässä joutuntu luovuttamaan puolisolle osan vanhempani jättämästä perinnöstä. Se kirpaisi. Pienipalkkainen ihminen oli säästänyt vähäästään jättääkseen lapselleen jotakin.

Testamentilla voi ohjata tahtoa mitä tapahtuu omaisuudelle elämän jälkeen. Tietysti osa henkilöistä ei sitä ole tehnyt. 

Lisäksi yli 40-vuotiaana tietää mitä haluaa ja ei välttämättä anna mahdollisuutta niin helpolla ihmiselle, kun omakin persoona vahvistunut ja tiettyjä elämänkokemuksia taustalla jo. Silti asennetta voi aina muuttaa, esimerkiksi viisaudeksi kokemukset. Pessimismi ei auta pelkästään, vaan uusien ihmisten tapaaminen on mahdollista jos vaan liikkuu ihmisten ilmoilla. Terasseilla voi käydä juomatta ja osallistua erilaisiin tapahtumiin. Deittiapplikaatioissa voi olla pidempään ja niistä voi pitää tauon, jos kyllästyy. Mahdollisuuksia on ja eritoten, nyt on kesä! Silloin voi tehdä enemmän ja tavata ihmisiä enemmän eri paikoissa. Tätä kannattaa hyödyntää. 

Vierailija
42/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ei ole aviopuolisoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut sinkku enää pitkään aikaan, mutta siis eikö ainakin isoissa kaupungeissa ole erilaisia sinkkutapahtumia ja online-yhteisöjä? Ainakin omaan Facebook-feediini tulee välillä mainoksia jostain iltamista sinkuille, ja siellä on Threadissa erilaisia sinkkuryhmiä? Jos painelisi sellaiseen tapahtumaan?
Olen itse ihan keskivertonaamalla varustettu mies, joten ei tulisi mieleenkään yrittää mitään deittiappia, mutta kasvotusten osaisin kyllä antaa itsestäni järkevän kuvan.

Vierailija
44/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on naisten syy koska naiset eivät halua seurustella kuin toisten naisten kanssa tai olla yksin. Ajat ovat muuttuneet ja vaikka se harmittaa niin siihen pitää sopeutua. Tietenkin jos rikastut niin sit saat naisen mut onko sekään sit hääviä et nainen on sun kans vaan rahan takia ja oot koko ajan lompakko auki. En tiedä sit

Vierailija
45/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet ap liian nirso. Tarkastele kriteerejäsi, mistä voisit joustaa ja mitkä ovat tosi törkeitä kriteerejä?

Voin kertoa, että ei ole. Enkä ole minäkään. Kumppanin etsiminen aikuisena on vaan aivan mission impossible. 

Vierailija
46/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Ap

Arvasin kun sanoit kaupassa lähestymisestä.

Muistatteko sinkkukorit? Ei me silti pystytä tuommoiseen, ainakaan se ujo enemmistö.

Vierailija
47/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole aviopuolisoa?

Why are you gay?

Vierailija
48/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille naisessa se ulkonäkö on tärkein asia. Mies on vaikka v mäisen bitchin kanssa, jos se on riittävän kaunis. Olen kuullut monen miehen sanovan, että kauniilta naiselta sietää kiukuttelua , mutta tavikselta ei siedä. 

Naiset ovat ihan yhtä pinnallisia. Mutta erona se, että miesten naismaku on laaja, jolloin kaikennäköisille ja -kokoisille naisille on ottajia. Naiset taas pääsääntöisesti haluavat sen yhden ja saman miehen.

Vierailija
49/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on naisten syy koska naiset eivät halua seurustella kuin toisten naisten kanssa tai olla yksin. Ajat ovat muuttuneet ja vaikka se harmittaa niin siihen pitää sopeutua. Tietenkin jos rikastut niin sit saat naisen mut onko sekään sit hääviä et nainen on sun kans vaan rahan takia ja oot koko ajan lompakko auki. En tiedä sit

95% naisista haluaa vain että mies ei ole karkea törppö joka koettaa hyötyä naisen seurasta ja hoitaa omat asiansa.

Mitään dinnereitä ei tarvitse tarjoilla tai matkoja maksaa, nämä kammottavat siipeilijätyypit ovat ihan median tuottamaa mielenmyrkyttämiseen tähtäävää scheissea, se miksi tätä meille syötetään, sitä sopiikin miettiä.

Vierailija
50/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on paljon hyviä herrasmiehiä ei ole pakko tyytyä Suomen tarjontaan. Briteissäkin parempi valikoima korkeasti koulutettuja sinkkumiehiä.

Nehän on melkein kaikki intialaisia, pakistanilaisia yms. Hyvän vaimonpiiskaajan ja hunnuttajan sieltä löytää.

Nää on niitä kaivattuja insinöörejä T:vasemmisto

Meillä on tilaa!

Kiitos vihvassut!

Vierailija
51/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet ap liian nirso. Tarkastele kriteerejäsi, mistä voisit joustaa ja mitkä ovat tosi törkeitä kriteerejä?

Deittiäpeissä tietysti ulkonäkö merkitsee paljon. Ehkä olenkin nirso, mutta jos jokin asia häiritsee jo ensinäkemältä, niin ei se miksikään muutu jatkossakaan. On kokeiltu, eikä se johda mihinkään hyvään. 

Eli sinä saat deittiäpissä olla nirso, mutta ne naiset, joita siellä lähestyt eivät saa olla? 

Tietysti saa, enhän minä muuta väittänytkään. Totesin vain, että tilanne on toivoton. En hae mitään missiä, vaan sellaista, joka mielestäni sopisi minulle.

Et missiä, mutta oikeasti missiä, kpska sinulle ja muille miehille missiä on oikeasti tavis. 

Vierailija
52/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille naisessa se ulkonäkö on tärkein asia. Mies on vaikka v mäisen bitchin kanssa, jos se on riittävän kaunis. Olen kuullut monen miehen sanovan, että kauniilta naiselta sietää kiukuttelua , mutta tavikselta ei siedä. 

Naiset ovat ihan yhtä pinnallisia. Mutta erona se, että miesten naismaku on laaja, jolloin kaikennäköisille ja -kokoisille naisille on ottajia. Naiset taas pääsääntöisesti haluavat sen yhden ja saman miehen.

Miesten " laaja" naismaku: missin haluan, mutta käy myös malli, Playboytyttö tai bikinifitness mimmi tai instabeibe 😂🤣

Vierailija
53/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oot? Oon N34 enkä meinaa luovuttaa viisikymppisenäkään :) Oikeastaan aloitin deittailun kunnolla vasta reilu vuosi sitten. En mä pakota itseäni suhteeseen. Yksin siihen saakka kunnes löytyy sielunkumppani josta ei halua olla erossa. Jos en löydä, niin luonnollisesti on parempi yksin sitten. 

Vierailija
54/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on aina naisten syy. Miehissä itsessään ei ole koskaan mitään vikaa. 

Vierailija
55/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää tavallisissa naisista, tai naapurintytöistä, eli Jennifer Aniston frendeisdä, Julia Roberts nuorena, Janni Husdi, Sara Sieppi. 

Nämä ovat miesten mielestä tavallisia tai naapurintyttöjä. 

Vierailija
56/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on paljon hyviä herrasmiehiä ei ole pakko tyytyä Suomen tarjontaan. Briteissäkin parempi valikoima korkeasti koulutettuja sinkkumiehiä.

Nehän on melkein kaikki intialaisia, pakistanilaisia yms. Hyvän vaimonpiiskaajan ja hunnuttajan sieltä löytää.

Nää on niitä kaivattuja insinöörejä T:vasemmisto

Meillä on tilaa!

Kiitos vihvassut!

Kiitos persut Thaimmaasta tuoduista eeläteistä!

Vierailija
57/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speed dating - tapahtumissa on aina enemmän naisia kuin miehiä. Toki 40 on jo ikänä paljon pariutumiseen ja jos on jo 20 vuotta etsinyt, eikä kukaan kelvannut niin sitten on kyllä tosi nirso. Jos taas itse saa aina pakit niin kannattaa kysyä syytä naispuolisilta ystäviltä.

Vierailija
58/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tinderiin ja käyttäydy. Liityin viikko sitten ja olen tänään menossa jo kolmansille treffeille. Lisää on tiedossa. Tindermies

Vierailija
59/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Speed dating - tapahtumissa on aina enemmän naisia kuin miehiä. Toki 40 on jo ikänä paljon pariutumiseen ja jos on jo 20 vuotta etsinyt, eikä kukaan kelvannut niin sitten on kyllä tosi nirso. Jos taas itse saa aina pakit niin kannattaa kysyä syytä naispuolisilta ystäviltä.

Nyt mä putosin melkein tuolilta. Miten kukaan voi ajatella että 40 on paljon parisuhdemarkkinoilla? Siis mitä?? Nainen/mies parhaassa iässä! Nuorempana vasta opetellaan. N30+

Vierailija
60/64 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi siis olla aina ja tarjolla miehille, jos joku randomjorma sattuisi haluamaan irtopimpsaa tai tyttöystävän?

Itseasiassa tehdään niin, että joka sunnuntai järjestetään kaupunkien toreilla pestuumarkkinat, joihin kaikkien naisten on pakko tulla, ja joissa mies saa valita itselleen mieluisen pimpsalooran?

Ja epek- miehille sitten kuvasto, mistä saa valita mieleisen pimpsaloora märkänä kotiin toimitettuna!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme