Kehopositiiviset HUOMIO! Nyt on Prismassa hurja erittäin laaja sipsipussien ja niiden dippikastikkeiden esillepano.
Ei vain varsinaisella sipsiosastolla, vaan käytävälle rakennettu valtava sipsipussien vuoristo niin, että varmasti tulee vastaan, kun kehopositiivinen lylleröpyllerö siihen suuntaan lyllertää ihransa hyllyen ja löllyen.
Kommentit (25)
Tiedetään, olen juuri lähdössä ostoksille, Vuokrasin pakettiauton ja nokkakärryt, niin saa vähän reilummin mukaan. Ei tarvi sitten hakea vasta kuin viikon päästä lisää.
Ajatelkaa, miten TOSI ISOJEN tyttöjen ja poikien silmät alkavat loistaa, kun ne näkevät tuon sipsipussien "Alppi-jonon".
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään, olen juuri lähdössä ostoksille, Vuokrasin pakettiauton ja nokkakärryt, niin saa vähän reilummin mukaan. Ei tarvi sitten hakea vasta kuin viikon päästä lisää.
Viikon meinasit pärjätä nuin pienellä lastilla? Tuohan tarvitaan sitä varten että itse pääsee paikalle.
Eikö kehopositiivisuus tarkoita sitä, että suhtautuu positiivisesti kaikenlaisiin kehoihin koosta riippumatta?
Olen mielestäni kehopositiivinen, vaikka olenkin hoikka. Enkä edes tykkää sipseistä.
Aloitus on outo.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kehopositiivisuus tarkoita sitä, että suhtautuu positiivisesti kaikenlaisiin kehoihin koosta riippumatta?
Olen mielestäni kehopositiivinen, vaikka olenkin hoikka. Enkä edes tykkää sipseistä.
Aloitus on outo.
Olet ymmärtänyt kehopositiivisuuden väärin. Mutta ei hätää, tässäpä selvennys:
kehopositiivisuus on naisen lihavuutta; naisen lihavuuden juhlintaa ja ylistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on outo.
kehopositiivisuus on naisen lihavuutta; naisen lihavuuden juhlintaa ja ylistystä.
Ei tarkoita.
Wikipediasta:
"Kehopositiivisuus on yhteiskunnallinen liike, jonka tavoitteena on saada kaikenlaisille kehoille tasa-arvoisesti kunnioitusta ja oikeuksia.
Kehopositiivisuuden avulla pyritään parantamaan marginalisoitujen ja syrjittyjen kehojen, kuten lihavien, vammaisten ja transihmisten, ihmisoikeuksia.[1] Kehopositiivisuudessa on kyse ihmisen oikeudesta siihen, että hänen kehonsa saa kunnioitusta vaikka ei vastaisikaan kauneusihanteita. Siinä ei ole käsitteenä kyse painonhallinnasta, hyvinvoinnista tai fyysisestä terveydestä. Se ei ota kantaa siihen, millaiset elämäntavat ovat terveellisiä tai epäterveellisiä. Se ei myöskään liity itsensä rakastamiseen tai positiiviseen asenteeseen"
Tekis sullekin hyvää syödä enemmän niin ei olis ihan noin paha mieli ja tarve omaa ahdistusta purkaa pilkkaamalla. Eikö sulle löydy sopivaa lääkitystä? Vitsinä tämä on jo loppuunkulunut eikä naurata ketään. Hyvä ruoka parempi mieli! Voi keskittyä omaan elämään ilman jatkuvaa toisten lyömistä.
Mistä saa vuokrattua halvimman pakun?
Juhannus tulossa niin vielä kahta enemmän tuupataan paskaruokaa ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on outo.
Ei tarkoita.
Wikipediasta:
"Kehopositiivisuus on yhteiskunnallinen liike, jonka tavoitteena on saada kaikenlaisille kehoille tasa-arvoisesti kunnioitusta ja oikeuksia.
Kehopositiivisuuden avulla pyritään parantamaan marginalisoitujen ja syrjittyjen kehojen, kuten lihavien, vammaisten ja transihmisten, ihmisoikeuksia.[1] Kehopositiivisuudessa on kyse ihmisen oikeudesta siihen, että hänen kehonsa saa kunnioitusta vaikka ei vastaisikaan kauneusihanteita. Siinä ei ole käsitteenä kyse painonhallinnasta, hyvinvoinnista tai fyysisestä terveydestä. Se ei ota kantaa siihen, millaiset elämäntavat ovat terveellisiä tai epäterveellisiä. Se ei myöskään liity itsensä rakastamiseen tai positiiviseen asenteeseen"
Älä vänkää!
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa vuokrattua halvimman pakun?
Varmaan löytyy joku tyyppi kuskaamaan sut kauppareissulle jos vatapainoksi istut naamalle.
HUOMIO HUOMIO!
palstalla läskipää, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on outo.
Juuri näin. Ihmistä arvostetaan ihmisenä ulkonäöstä riippumatta. En syö sipsejä enkä käy Prismassa.
Ai kun ihanaa, kehopositiivarit haalimaan tarjoussipisejä äkkiä. Kun menette Prismaan ennen Jussia, älkää ihmetelkö kun hyllyt huutaa tyhjyyttään. Kehopositiivisten transrasva-koostumus kehossa on koholla ensi viikon jälkeen ja sitten seuraavalle viikonlopulle pitää haalia uudet sipsipussit. Salille ei mennä, kun itsekuri ei riitä kuin dippeihin ja sipseihin. Verenpaine koholla ja lääkäriin kesän jälkeen!
Se on jokaisen kehopositiivisen unelmien täyttymys.