Löytyisikö koekaniinia NÄKIJÄ-aloittelijalle?
Ihan huumorilla pyydän, kokeillaan jos löytyy koekani! Mitä haluat tietää? Koen olevani vahvasti intuitiivinen.
Kommentit (11)
anna ensin jotain itsestäsi minulle, kerro vaikka miltä näytät ja tarkemmin, mikä painaa.
Vai onko lopullisesti poistunut maisemista?
Eli miltä näyttää tulevaisuus. Odotanko tyttöä vai poikaa? Milloin ja mistäpäin ostamme oman asunnon? Entäs parisuhde?
Kiittäen Nti Aurinko
käy:
- ostaako kukaan asuntoamme ja löydämmekö uutta suurempaa tilalle? Toiselta paikkakunnalta?
- miehen työtilanne. Kannattaako uutta pestiä hakea?
- katsohan vielä tulevien vauvojemme sukupuoli.
1. Miten mun tänä yö menee töissä 2. Uskooko mieheni lopulta etten ole pettänyt häntä 3. Saanko avoinna olevan hoitajan paikan???
Vierailija:
anna ensin jotain itsestäsi minulle, kerro vaikka miltä näytät ja tarkemmin, mikä painaa.
Olen keskimittainen, vaaleahko, siniset silmät... Ai paino?! 62kg. ;) Siis ollaan lapsettomusshoidoissa; saadaanko lapsi?
näen, että teillä on pitkä tie kuljettavana (oletteko vasta aloittaneet yrittämisen...siis alle vuoden sisällä?) mutta lopputuloksena on kaksi vaaleaa poikaa. (siis ei välttämättä kaksoset...)
olisi kiva, jos joku kysyisi jotain " syvempiä" juttuja. sellaisia, että kertoisi minulle tarinan, ja tahtoisi tietää joatin.
mistä ihmeestä tulen löytämään unelmatyöpaikkani?