Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka haluavat viettää juhannuksen yksin?

Vierailija
15.06.2026 |

Itse viihdyn hyvin itsekseni. Kartan kaikkea pakkojuhlimista. Pidän kyllä ihmisten tapaamisista, mutta en jaksa monta päivää. Tänäkin juhannuksena herään tosi aikaisin, noin kello neljä, lähden hyvin rauhalliselle kävelylle ja käyn kuntosalilla. Sitten aamukahvit, lukemista, telkkarin katselua,

kirjoitan ehkä jollekin ystävälleni s-postia. Tietenkin syön hyvin ja herkuttelen luvan kanssa, sillä syön kevyesti muutaman päivän ennen. Muutama olut - siinä se.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole muita vaihtoehtoja kuin yksin oleminen. T: kiltti mies

Eikö sulla ole kavereitakaan? 

Vierailija
42/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä !!!!

En ilkeäisi tulla valmiille TAI sitten vastavuoroisuus!!!

KYLLÄ reilusti pyydät/sanot esim.

Teen pääruoan,toisiko joku salaatin,joku patonkia,joku jälkkärin esim.leivokset.

JA AINA jokainen tuo AINA omatALKO  juomat.Ei velkaannuta muiden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kuten miltei aina. Rakastan omaa rauhaa. Elämääni kuuluu muutama samanhenkinen ihminen, koen olevani onnekas. En missään nimessä olisi pakolla porukassa, varsinkaan humalaporukassa, enkä passaisi ketään. Viimeisimmän eroni jälkeen olen ollut vuosia sinkkuna enkä enää edes halua parisuhdetta. Sinkkuus ilman säätöjä,  draamaa ja stressiä on parasta.

Vierailija
44/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, miten vietät juhannusta? 

Miksi syöt hyvin? Mikä taika tuossa hyvin syömisessä on ja keneltä saat luvan siihen? Soitat isällesi ja anot lupaa.

Vierailija
45/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin kuten miltei aina. Rakastan omaa rauhaa. Elämääni kuuluu muutama samanhenkinen ihminen, koen olevani onnekas. En missään nimessä olisi pakolla porukassa, varsinkaan humalaporukassa, enkä passaisi ketään. Viimeisimmän eroni jälkeen olen ollut vuosia sinkkuna enkä enää edes halua parisuhdetta. Sinkkuus ilman säätöjä,  draamaa ja stressiä on parasta.

Kovasti seurankipeä kuitenkin tunnut olevan kun tänne postaat. Menisit maakellariin kun et kerran seuraa tarvitse.

Vierailija
46/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä !!!!

Teen pääruoan,toisiko joku salaatin,joku patonkia,joku jälkkärin esim.leivokset.

Piankos sitä salaatit pyöräyttää parillekymmenelle vieraalle. Samalla vaivalla kun itselleen tekee.

Näinhän se jotenkin meni.

Vierailija
47/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on ällöttäviä, hyvin pärjää ilman selkäänpuukottajia valehtelijoita.

Vierailija
48/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla juhannuksen yksin. Haluaisin pestä ikkunat, mutta onkohan se soveliasta kerrostalossa juhannuksena? 

Vierailija
49/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti seurankipeä kuitenkin tunnut olevan kun tänne postaat. Menisit maakellariin kun et kerran seuraa tarvitse.

Tämä ei tietääkseni ole seuranhakupalsta.

Erikoista, että reagoit viestiin noin tunteikkaasti/aggressiivisesti.

Vierailija
50/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä !!!!

Vierailija
51/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole muita vaihtoehtoja kuin yksin oleminen. T: kiltti mies

Halaus sinulle kiltti mies 💛. Tiedän tilanteesi kilttinä naisena. 

Vierailija
52/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä tuosta törpöstä. Olet ihana aikuinen nainen ja sääli että koet yksinäisyyden parhaana vaihtoehtona itsellesi, vaikka sinulla olisi niin paljon annettavaa jollekin onnekkalle miehelle:)

Vierailija
53/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä tuosta törpöstä. Olet ihana aikuinen nainen ja sääli että koet yksinäisyyden parhaana vaihtoehtona itsellesi, vaikka sinulla olisi niin paljon annettavaa jollekin onnekkalle miehelle:)

Mutta olisiko miehellä mitään annettavaa aikuiselle, itsenäiselle naiselle,  joka viihtyy parhaiten omassa rauhassaan. Tuskin.

Parisuhteen tulee tuoda lisäarvoa elämään ja nostaa elämänlaatua, ei laskea sitä. 

Vierailija
54/54 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa vietetään juhannus kaksin kaupungissa. Meri on tuossa vieressä. Käydään rananlla kävelemässä, ehkä nautitaan joku juoma rantaravintolassa. Sauna lämpenemään, sillit, perunat, mansikat jäätelöt jne. Illalla tulee hyvä futismatsi, sen seuraksi pari olutta. Mikäpäs siinä on ollessa!

Kutsuja tulee kyllä mökeille, mutta en oikeasti jaksa lähteä ryysimään jo valmiiksi ahtaisiin tiloihin, ja nukkua teltassa tai minne nyt sattuu mahtumaan. Ollaan vähän erakoita molemmat, ja nautimme omasta rauhasta.