Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka haluavat viettää juhannuksen yksin?

Vierailija
15.06.2026 |

Itse viihdyn hyvin itsekseni. Kartan kaikkea pakkojuhlimista. Pidän kyllä ihmisten tapaamisista, mutta en jaksa monta päivää. Tänäkin juhannuksena herään tosi aikaisin, noin kello neljä, lähden hyvin rauhalliselle kävelylle ja käyn kuntosalilla. Sitten aamukahvit, lukemista, telkkarin katselua,

kirjoitan ehkä jollekin ystävälleni s-postia. Tietenkin syön hyvin ja herkuttelen luvan kanssa, sillä syön kevyesti muutaman päivän ennen. Muutama olut - siinä se.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan alkoa aio nauttia, en jaksa enää krapuloita.

Vierailija
22/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma juhannusuunnitelma on 

- käydä pitkällä pk-lenkillä ja uimassa (hallissa)

- käydä bike parkissa, jos kelit osuu kohdalleen sisäänajamassa uutta dh-fillaria

- grillata, ottaa pari olutta ja katsella MM-fudista

Muu perhe lähee sukulaisten mökille käymään. Itseäni ei moiseen tylsyyteen saa pakotettua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän, koska pakko. 

Vierailija
24/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeiset vuodet aina yksin omasta halustani.

Ihanaa kun koko asuinalueeni hiljenee kun kaikki ovat jossain mökeillä. Jos on hyvä ilma, olen rannalla ja luen kirjaa. Syön hyvin, juon sen kaksi lonkeroa rannalla. Käyn pyörälenkillä, makoilen riippumatossa

Vierailija
25/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun koko asuinalueeni hiljenee kun kaikki ovat jossain mökeillä. Jos on hyvä ilma, olen rannalla ja luen kirjaa. Syön hyvin, juon sen kaksi lonkeroa rannalla. Käyn pyörälenkillä, makoilen riippumatossa

Tulet suurella todennäköisyydellä kokemaan juhannusyön taikoja itämaan tietäjien toimesta siellä rannalla lonkkupäissäsi maatessasi. 

Vierailija
26/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden möksälle, jos lapsi perheineenkin tulee. Ellei, on pakko kysyä onko mies noutamassa äitinsä juhannussaunaan ja syömään, kuten vähän epäilen. Jos on, jään kaupunkiin vedoten työkiireisiin.

Vierailija
27/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauma ruokittavia tulee taas käymään vaikka sanoivat että heinäkuussa vasta pääsevät. Olin jo suunnitellut ostavani hyvin vähän ruokaa mutta niin vaan pitää luottokorttia taas vinguttaa että saa kaikki ruokittua, itseäni monin verroin parempituloiset. 

Miksi et ehdottanut, että jokainen toisi jotain tullessaan? 

Vierailija
28/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauma ruokittavia tulee taas käymään vaikka sanoivat että heinäkuussa vasta pääsevät. Olin jo suunnitellut ostavani hyvin vähän ruokaa mutta niin vaan pitää luottokorttia taas vinguttaa että saa kaikki ruokittua, itseäni monin verroin parempituloiset. 

Onneksi minulla ei ole tätä ongelmaa.

Vierailija
29/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet suurella todennäköisyydellä kokemaan juhannusyön taikoja itämaan tietäjien toimesta siellä rannalla lonkkupäissäsi maatessasi. 

Yksi kertoi juovansa kaksi olutta, toinen kaksi siideriä ja sinä kaksi lonkeroa. Miksi juuri kaksi? :D 

Vierailija
30/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, pitkä viikonloppu. Mökki olis kiva, mutta meneehän se näinkin Helsingissä. 

Vierailija
31/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla töissä, ei tietoa vielä. Jos en, niin ihanat pitkät vapaat, neljä päivää! Ja sen aioin viettää maata kuopsutellen. 👩‍🌾 

Vierailija
32/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe lähtee mökkeilemään, itse jään "pitämään taloa pystyssä". 

Torstaina, kun auton perä katoaa pihasta, narahtaa eka viskilekkeri. Tallissa 4 flindaa ja oluet päälle. Sitä ennen käyn lataamassa jääkaappiin kunnon pihvia ja lisukkeita. Sitten pienessä pierussa koko viikonlopun grillailen ja tissuttelen. 

Parasta. Omaa. Laatuaikaa. 

Vierailija
33/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma juhannusuunnitelma on 

- käydä pitkällä pk-lenkillä ja uimassa (hallissa)

- käydä bike parkissa, jos kelit osuu kohdalleen sisäänajamassa uutta dh-fillaria

- grillata, ottaa pari olutta ja katsella MM-fudista

Muu perhe lähee sukulaisten mökille käymään. Itseäni ei moiseen tylsyyteen saa pakotettua. 

Pääkaupunki, puukenkä, polkukierros, polkukävely, pikakävely, porraskiipeily...? 

Tuota dh:ta en edes yritä. 😄 

Vierailija
34/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Rauha on parasta!

Vierailija
35/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan painajaista viettää juhannus tai mitkä tahansa muut kesäpäivät mökillä, joka on tupaten täynnä jotain meluavaa lapsiperhettä ja hössöttävää isovanhempaa/anoppia. Kauhea hälinä ja häslinki, koko ajan tekemistä ja työleiriä ja kiljuvaa ja sinne tänne sänteilevää pentua.

Vierailija
36/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan painajaista viettää juhannus tai mitkä tahansa muut kesäpäivät mökillä, joka on tupaten täynnä jotain meluavaa lapsiperhettä ja hössöttävää isovanhempaa/anoppia. Kauhea hälinä ja häslinki, koko ajan tekemistä ja työleiriä ja kiljuvaa ja sinne tänne sänteilevää pentua.

Eikä pelkästään se juhannusviikonloppu vaan koko edeltävä viikko siivoamista, pyykkäämistä, pihatöitä, ruoanlaiton valmistelua ja miettimistä jne. Juhlien jälkeen samaa siivoamista ja pyykkäämistä. Luottokorttilaskun maksamista.

Vierailija
37/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin mutta vasn kaksin. Ei jaksa suorittaa juhannusta. Grillausta ja sauna ja aurinkoa.

Vierailija
38/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mökkeilty,nyt yksin kotona.Kaikelle on aikansa ,kuten sanotaan.

n60

Vierailija
39/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas.

Ihan tosissani. Luotolla joudun ostamaan omatkin ruokani. Kaikki tietävät että saan pelkän yleistuen ja tietävät paljonko se on euroissa. Kukaan ei tarjoudu ostamaan mitään ja jos pyydän tuomaan jotain, tuovat vain itselleen, tai eivät tule ollenkaan. Kukkia tuovat kimpun tullessaan yleensä, en ole pyytänyt niitä. Ostan/leivon kuitenkin paljon sellaista ruokaa mitä en itse pysty syömään allergioiden vuoksi joten annan loput sitten mukaan. En tiedä syövätkö vai heittävätkö roskiin. Roskiin ne minullakin menisi. Tätä on muillakin, olen kuullut, että eivät sitten tule ollenkaan jos pitää itse tuoda tai itse tehdä jotain ruoan eteen.  "Paras" oli kun yksi kerran sanoi että lohivoileivät on niin vanhanaikaisia. Meillä niitä syödään vain juhlissa eli kerran 5-10 vuodessa. Pitäisi olla aina trendikkäät tarjottavat, kun kaupungista lähdetään maalle juhlimaan.

Vierailija
40/41 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostut tuohon?

Koska muutoin näkee tosi harvoin tai ei ollenkaan. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia matkustaa muiden luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme