Käyttekö + 40 naiset terasseille iskemässä nuoria miehiä.
Tuossa eilen yks vanhempi nainen yritti iskeä minua terassilla. Oli ihan nätti mutta minulla on tyttöystävä joten ei kiinnostanut.
Kommentit (33)
En. Ihme olettamus, että 40+ naiset automaattisesti ottavat kohteliaisuutena ja innolla vastaan nuoremman miehen imartelut ja iskuyritykset. Itseäni lähinnä ahdistaa ja häiritsee moinen. Joten ei, itse en yritä junnareita.
Vierailija kirjoitti:
Yökötys
Joo, ei ne kaikki nuoretkaan miehet kovin hyvännäköisiä ole.
Oon vasta kolmekymppinen mut joo, on ollut harkinnassa. Voisi olla viihdyttävä kesäharrastus.
Olin parikymppinen kun naapurin eronnut rouva liimautui baarissa kylkeen kiinni. Olin silloinkin niin vetreä, että liima ei mua pidellyt.
Oon vasta muutaman vuoden päästä 30 v nainen joten en ihan validi vastaan, mut oon kyllä huomannu sellasen oudon ilmiön et nykyään nuoret pojat (siis kuitenkin 18 v) tulee iskeen. Eikä ikäero ees tunnu haittaavan, päinvastoin. Itellä meni se vanhempien miesten katselu ohi jo mut joku suunnilleen samanikäinen olis paras, vaikka tietty voi noiden kanssa sen illan viettää
Vierailija kirjoitti:
Oon vasta muutaman vuoden päästä 30 v nainen joten en ihan validi vastaan, mut oon kyllä huomannu sellasen oudon ilmiön et nykyään nuoret pojat (siis kuitenkin 18 v) tulee iskeen. Eikä ikäero ees tunnu haittaavan, päinvastoin. Itellä meni se vanhempien miesten katselu ohi jo mut joku suunnilleen samanikäinen olis paras, vaikka tietty voi noiden kanssa sen illan viettää
Oksettavaa, pedariämmä
🤮🤮🤮🤮🤮
En terasseilla, vaan mulla on semmonen pikkubussi, jonne houkuttelen.
Tottakai ne puumat saalistaa terasseilla.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa, hävetkää kaikki naiset
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Ei tarvitse minun puolesta! Ei kiinnosta pikkupojat!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ne puumat saalistaa terasseilla.
Haaveilet vain!
Ei kiinnosta nuoret miehet tulee enemmänkin äidillinen tunne jos on tyyliin 20 vuotias, itse olen 36 mut asetelma on sellainen mun päässä ettei kiinnosta ns pikkupojat tai ihan noin nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa, hävetkää kaikki naiset
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Ei tarvitse minun puolesta! Ei kiinnosta pikkupojat!
18 vuotias on lapsi, saatanan talidomilapsiinsekaantuja
🤮🤮🤮🤮🤮
Minulle pikkupoikia ovat minua 10 vuotta nuoremmat 18 ikävuoteen saakka! Lapset ovat erikseen ja niihin ei kukaan nainen koske!
Touche😂