Käyttekö + 40 naiset terasseille iskemässä nuoria miehiä.
Tuossa eilen yks vanhempi nainen yritti iskeä minua terassilla. Oli ihan nätti mutta minulla on tyttöystävä joten ei kiinnostanut.
Kommentit (33)
En todellakaan lähde ulos sillä ajatuksella, että nyt lähtee nuori mies matkaan, mutta jos nyt sattuu tapaamaan jonkun kivan nuorukaisen niin mikäs siinä.
Voihan sieltä jonkun virkeän papparaisen mukaan saadakin, nuorempia tuskin kannattaa edes katsella
En, se menee toisinpäin. Silloin harvoin kun terassille tai baariin ylipäätään jaksan vaivautua. Harmi kun itse pidän Miehistä, eikä alle 4-kymppiset sytytä ollenkaan.
N44v
Vierailija kirjoitti:
Kesällä naiset haluaa rakastajan.
Sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
En käy sen takia terassilla.
Miksi sitten?
Taas ällöttävä miesnäkökulma! Tykkään itseäni nuoremmista miehistä, mutta pitäähän sen kiinnostuksen olla aito ja molemminpuolista ja perustua muuhunkin kuin kertapanon hakuun. Mitä enemmän tätä palstaa lukee, sitä enemmän tulee epätoivo siitä, ettei miestä ja naista ole tarkoitettu asuttamaan tätä samaa planeettaa.
Aivan kuin miehet olisivat jollain eläimen tasolla ja naisten moraali niin paljon heidän moraalikäsitystään ylempänä, sama rakkaus- ja parisuhdekäsityksen kanssa, että jos nämä kaksi jossain kohtaavat, siitä EI VOI seurata mitään hyvää.
Kyllä käyvät. On sattunut nuorempana kohdalle, ja hyvä niin. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy sen takia terassilla.
Miksi sitten?
Miksi? Etkö tajuu että on muitakin syitä käydä?
En käy terasseilla. En yritä iskeä minkään ikäisiä miehiä.
En. Asun pienkerrostalossa missä on iso, aurinkoinen, aidattu piha. Pihakalusteet, grilli, pihapelejä jne. Istun paljon mieluummin siellä juomassa lonkeroni kuin meluisella terassilla missä se sama lonkero maksaa 9,20€/0,5l. Enkä ole kiinnostunut lapsukaisista vaan aikuisista miehistä. Lähinnä nauratti kun viime viikolla 28-vuotias poikanen kehui mun kauneuttani ja kutsui kuningattareksi. Nice try, kiddo.
Oksettavaa, hävetkää kaikki naiset
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan niiden on kun, hopeaketut haistaa pilaantuneen lihan kaukaa.
Hei kääkkä, jokos se kuolinsiivous on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa, hävetkää kaikki naiset
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Häpeä keskenäs, homo.
Kyllä. Vähän alkoa ja nuoret tulee kotiin helposti. Helppo heittää ulos kun on tarpeeksi jyystänyt.