Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi paljon seksiä harrastavalle naisella ja vähän seksiä saavalle miehelle on oma haukkumasanansa?

Vierailija
14.06.2026 |

Ja mitä kertoo mahdollisista sukupuolten eroista? Paljastaako mitä naiset yhteiskunnassa kontrolloi eli pimpsun saantia ja ei sitten kauheesti muuta vai mikä on tarinan opetus? Miksi vain toista saa täällä käyttää?

Pohdi vaikka tässä. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teoriassa naisen on helppo saada seksiä, toisin kuin miehen

Vierailija
22/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa ja naiset antaa. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.

No karkeasti sanottuna joo. Itse olen tosin kyllä useitakin naisia torjunut. En siis antanut eivätkä he saaneet. Mutta olenkin keskimääräistä komeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska molemmat ovat epäonnistuneet. Nainen on epäonnistunut olemaan siveä ja välttämään huorana olemista, kun taas mies on epäonnistunut viehättämään naisia.  

Vain toinen on oma valinta.

Incelinä oleminen on vähemmän valinta, mutta ei sekään täysin valinta 99% inceleiden kohdalla. Joka tapauksessa, valinta tai ei, ei muuta tosiasiaa, että sekä inceliä että huo raa katsotaan alaspäin. 

Inceliys on oma valinta, koska hän on itse aiheuttanut yksin jäämisensä olemalla naisten silmissä vastenmielinen.

H*ora taas on tekopyhien miesten keksimä haukkumanimi naiselle, joka elää samoin kuin miehet.

Vierailija
24/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska teoriassa naisen on helppo saada seksiä, toisin kuin miehen

Vain teoriassa? 😂

Vierailija
25/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa ja naiset antaa. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Ja sama toisin päin. Näin se on ollut aina ja myös jatkossa.

Vierailija
26/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vähän seksiä saavan miehen haukkumasana? En saa mieleeni yhtään. Joku peräkamarinpoika käytännössä kai tarkoittaa sitä, mutta se on laajempi yleistä epäitsenäisyyttä ja aikuistumattomuutta laajemmin kuvaava termi.

Vierailija
27/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska molemmat ovat epäonnistuneet. Nainen on epäonnistunut olemaan siveä ja välttämään huorana olemista, kun taas mies on epäonnistunut viehättämään naisia.  

Vain toinen on oma valinta.

Incelinä oleminen on vähemmän valinta, mutta ei sekään täysin valinta 99% inceleiden kohdalla. Joka tapauksessa, valinta tai ei, ei muuta tosiasiaa, että sekä inceliä että huo raa katsotaan alaspäin. 

Inceliys on oma valinta, koska hän on itse aiheuttanut yksin jäämisensä olemalla naisten silmissä vastenmielinen.

H*ora taas on tekopyhien miesten keksimä haukkumanimi naiselle, joka elää samoin kuin miehet.

Tämä. Incel ei ole mikään olosuhteiden uhri vaan ällöttävä sovinisti, jolla pelimiehestä poiketen ei ole taitoja saada naista. Kun sekä sisä- että ulkopuoli ovat vastenmielisiä, ei nais- tai muutakaan seuraa heru ja määrittävänä piirteenä oleva misogynia estää ymmärtämästä syytä yksinjäämiselle. 

Vierailija
28/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vähän seksiä saavan miehen haukkumasana? En saa mieleeni yhtään. Joku peräkamarinpoika käytännössä kai tarkoittaa sitä, mutta se on laajempi yleistä epäitsenäisyyttä ja aikuistumattomuutta laajemmin kuvaava termi.

Varmaan juuri se peräkammarinpoika. Seksin saamista pidetään yhä edelleen jonkin sortin aikuistumisriittinä.

Vierailija
29/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huo*a se on mieshuo*akin.

Vierailija
30/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies jonka body count on 2. Toinen on entinen puolisoni, toinen nykyinen puolisoni, ja en usko että tuo body count tuosta enää kasvaa. En ole pettäjätyyppiä, ja sitten jos tämä parisuhde tästä hajoaisi, niin eipä olisi mitään mielenkiintoa enää vehdata kenenkään kanssa, vaan todennäköisesti erakoituisin loppuelämäkseni.

Uskon että olisin voinut nuoruudessani kasvattaa halutessani isonkin body countin, mutta ongelma oli juuri siinä ettei se kiinnostanut minua. Olen aina ollut naisten kohdalla kiinnostuneempi siitä, millaisia he ovat ihmisinä, kuin siitä, miltä he näyttävät. Pelkkä ulkonäkö ei sytytä - vaan se, jos toinen on miellyttävä persoona, sen lisäksi että näyttää hyvältä. Eikä yksi ilta riitä minulla siihen, että kokisin tutustuneeni kunnolla toiseen.

Miehenä minua on aina ärsyttänyt puheet siitä, että se olisi miehelle jokin ylpeyden aihe jos on saanut kaadettua kovinkin monta naista. Itse arvostan enemmän sitä, kuinka hyvin mies kohtelee naisia. Ja jos kyseessä on player, joka on tapaillut useita naisia samaan aikaan ja saanut kaikki luulemaan että meneillään on orastava parisuhde, kunnes onkin vetänyt maton jokaisen naisen jalkojen alta, niin siinä ei ole mitään kunnioitettavaa. Mutta jos kaikki jutut ovat olleet asiallisia, niin mielestäni täysin neutraali asia silloin.

Ja sitten jos puhutaan naisesta, jolla on ollut sutinaa usean eri miehen kanssa, niin mitäpä tästäkään sanomaan mitään negatiivista. Jotkut naiset hakevat paljon tällaisia kokemuksia, toiset taas eivät, ja mielestäni molemmat toimintamallit ovat ok ja täysin neutraaleja. Ärsyttää sekin tosi paljon, jos nainen tuomitaan samasta asiasta josta miestä kehutaan.

Voitaisiinko tulla nykyaikaan? Nykyaikana seksi ei ole mikään tabu, vaan sitä tapahtuu monessa eri muodossa kaiken aikaa. Ihmiset ovat erilaisia, ja toiset kaipaavat runsasta ja värikästä seksielämää, kun taas toiset kaipaavat sitä vähemmän, ja jotkut eivät ollenkaan.

Ja voitaisiinko vihdoin luopua miesten ja naisten erilaisista säännöistä ja rajoista? Miksei ihminen voisi sukupuolesta riippumatta elää juuri sellaista seksielämää, joka hänelle itselleen parhaiten sopii? Mielestäni tärkeintä on vain, että kaikki tapahtuu toista osapuolta ja hänen rajojaan kunnioittaen.

Vierailija
31/31 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo*a se on mieshuo*akin.

Ei tuollaista asiaa kuin mieshuo-a ole olemassakaan.

Unski