Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko ennen juhannusta kahvitarjouksia??

Vierailija
14.06.2026 |

Nyt ollaan jännän äärellä, heh.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judthan oli

Vierailija
2/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh ei kahvia juoda kesällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ehtinyt ostaa riittävästi siitä Ässän 2.4. päättyneestä kampanjasta (3,90e/pkt)? Mulla oli siinä kohtaa jäljellä vielä 18 pakettia edellisenkin tarjouksen kahvia ja tuosta tuli haettua rutkasti lisää.

Vierailija
4/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans jännitetään, yksi paketti kaapissa ja pahoin pelkään, että joudun ostamaan normihinnalla.😱

Vierailija
5/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tulee, kuten on tullut joka ikinen vuosi niin kauan kuin muistan. Kaupat eivät kuitenkaan ole mitään hyväntekeväisyysjärjestöjä, vaan ne tietävät tasan tarkkaan, että suomalainen hamstraa kahvia heti kun paketin hinnasta lähtee 50 senttiä.

Välillä tätä keskustelua lukiessa tulee sellainen olo, että osa porukasta päivystää kahvihyllyn vieressä kuin pörssimeklari seuraamassa kurssikäyriä. Jos tarjous tulee, ostetaan 20 pakettia. Jos ei tule, kirjoitetaan nettiin kolme viestiä siitä kuinka Suomi on pilalla.

Kannattaa ehkä myös miettiä paljonko siinä oikeasti säästää. Jos ajaa kahden kunnan päähän hakemaan “halpaa” kahvia, niin bensaan menee enemmän kuin itse alennukseen. Mutta eihän se estä ihmisiä laskemasta säästöjä sentin tarkkuudella.

Eli kyllä, luultavasti niitä tarjouksia tulee. Jos ei tule, niin juhannus on silti juhannus eikä kukaan jää ilman kahvia. Paitsi ehkä se tyyppi, joka odotti viimeiseen päivään asti sitä täydellistä tarjoushintaa.

Vierailija
6/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla oli tällä viikolla ainakin mut piti ostaa jotain muuta 20 eurolla, että sai ostettua sen alehintaan. Mies just kävi hakeen jotain ja osti Juhla Mokan samaööa.

Vierailija
7/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla oli tällä viikolla ainakin mut piti ostaa jotain muuta 20 eurolla, että sai ostettua sen alehintaan. Mies just kävi hakeen jotain ja osti Juhla Mokan samaööa.

Huomasin tuon mainoksesta.Minusta tuo oli riman alitus.Nauroin sille "tarjoukselle"

Vierailija
8/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että jotkut metsästää kahvia tarjouksista? Jopa jotain paskan makuista ostavat jos halvalla saa. Minä ostan aina normaalihintaan ja useamman kerralla.

Vierailija
9/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että jotkut metsästää kahvia tarjouksista? Jopa jotain paskan makuista ostavat jos halvalla saa. Minä ostan aina normaalihintaan ja useamman kerralla.

Meillä kuluu paketillinen kahvia 2-3 päivässä. Tarjouksista otetaan irti ihan maksimit silloin kun niitä on.

Vierailija
10/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limpsaa on Prisman käytävät täynnä. Taitaa tulla juhannustarjousta....

Vierailija
11/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tutkinut ajoissa?

Vierailija
12/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumermarketin superpäivillä viime viikolla oli 3,45€ Pirkan Costa Rica kahvi. appitarjouksessa siis. Cittarissa vessapaperi 5€ 24 rl.

Vierailija
13/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kymmenen pakettia kaapissa eri laatuja. En nyt tarvitse kahvia. Mutta mansikoita kyllä. 

Vierailija
14/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuluu paketillinen kahvia 2-3 päivässä. Tarjouksista otetaan irti ihan maksimit silloin kun niitä on.

Kannattaisiko miettiä tuota riippuvuutta ja miten sen saisi kuriin?

Vierailija
15/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sumermarketin superpäivillä viime viikolla oli 3,45€ Pirkan Costa Rica kahvi. appitarjouksessa siis. Cittarissa vessapaperi 5€ 24 rl.

Kuka juo costa ricaa ? Ei ole niin vahvoja lääkkeitä olemassa että vatsa kestäisi, viimeksi kun join töissä parina päivänä ruokatorvitulehtui, ei mikään kiva pääsiäinen, en ole sen jälkeen siihen litkuun koskenut 

Vierailija
16/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä voi tarkoittaa monta henkilöä. Mulla menee yksin noin paketti viikossa kun juon paljon kahvia.

Vierailija
17/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoille on tulossa uusi todella vahva kahvilaatu jolle on annettu nimeksi telaketjuöljy. Tulee kuulemma kauppoihin heinäkuussa ja normi hinta on vain 4.4e 500g paketti.

Vierailija
18/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonompiakin riippuvuuksia voisi olla. Isoisomummo opetti mut keittämään pannukahvia puuhellalla jo kun olin n. 5-6-vuotias. Kahvi sitten juotiin tassilta sokeripalan kanssa ryystämällä.

Vierailija
19/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kultakatriinan pikakahvia. On yhtä hyvää kuin oikea kahvi

Vierailija
20/22 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannukahvin kehittämisessä oli aikoinaan omat rituaalinsa eli kirjoitettiin kansi auki siirellen välillä sivummalle kuuman puuhellan päällä. Lopuksi kylmää vettä muutama ruokalusikallinen ja annettiin pannun olla hetken aikaa kansi kiinni hella kulmalla jotta porot laskeutui pannun pohjalle ennen kahvin kaatamista kuppeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi