Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ilkeily?

Vierailija
14.06.2026 |

Onko muilla kokemusta. Aina, kun tutustut johonkin kivaan ihmiseen, niin sitten alkaa se vähättely ja piikittelyä kuitenkin. En enää halua olla ihmisten kanssa. Itse en harrasta tällaista. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakoitunut jo ajat siten. Ihmiset ovat pahoja ja ilkeyttä. Itsensä korostamista ja toisen lyttäämistä. 

Vierailija
2/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisin hyvin varovainen ihmisten kanssa. Kokemusta on ikävistä ihmisistä. Vain hyvin harva on helmi ja ystävyyden arvoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, mikä muu noita tapaamiasia ihmisiä yhdistää kuin sinä itse?

Vierailija
4/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kanssa olo on pahantahtoista ja piikikästä. Vie mielenterveyden. Yksinolo on parasta. Voimaannuttavaa. 

Vierailija
5/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erakoitunut jo ajat siten. Ihmiset ovat pahoja ja ilkeyttä. Itsensä korostamista ja toisen lyttäämistä. 

Ja jos vähänkään menestyt elämässäsi niin ainakaan ei kehuta. Ei tietenkään tarvitse kehua, mutta ei ainakaan pitäisi moittia takana päin. Edessä kyllä ollaan maireana ja toki yrittää hyötyä jollain tapaa. Jos sinulla on iso auto niin tokihan se on selvää, että naapurin pitää saada se muuttoonsa käyttöön. Muuten olet mulkku ja ikävä ihminen.

Vierailija
6/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat todella ilkeitä nykyään. Johtuuko sitte rahapulasta vai toivottomista tulevaisuudennäkymistä. Itse en alennu sille tasolle, en vastaa ilkeilyyn mitään ja koitan poistua paikalta jos mahdoollista.

Vierailija
7/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelen ikäviä ihmisiä kuokkaan.

Sori siitä.

Vierailija
8/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat todella ilkeitä nykyään. Johtuuko sitte rahapulasta vai toivottomista tulevaisuudennäkymistä. Itse en alennu sille tasolle, en vastaa ilkeilyyn mitään ja koitan poistua paikalta jos mahdoollista.

Minusta tuntuu nimenomaan siltä, että ihmiset käsittää nykyelämän toivottomuuden eikä asiat ainakaan tästä parane. Pitää vissiin olla kiitollinen, että sai elää elämänsä aika hyvässä Suomessa. Sitä ei enää koskaan tule olemaan.

Vierailija
9/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ilkeilijöillä on omat asiat vielä hyvin. 

Vierailija
10/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaan toisten ulkonäköä, sairauksia jne. 

Vierailija
11/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras apu on itsetunnon kohotus.Olla välittämättä ja sanoa suoraan mitä tyypistä ajattelee. Olen huomannut ,ettei monikaan kuspää itse edes huomaa olevansa, ennen kuin joku siitä sanoo.

Vierailija
12/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ilkeilijöillä on omat asiat vielä hyvin. 

Onko?

Vierailija
13/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin erääseen herttaiselta vaikuttavaan ihmiseen. Petyin pahemman kerran. Mikä piru siitä kuoriutuikaan. Haluan päästä nyt hänestä eroon hinnalla, millä hyvänsä. Pelottaa, että mitä huhuja panee sitten minusta liikkeelle. 

Vierailija
14/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiseen kannattaa tutustua pidemmän aikaa.Toiset ovat taitavia piilottamaan ikäviä piirteitään pidemmänkin aikaa.

Vierailija
15/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap huomannut että kukaan ei tykkää jankkaajista

Vierailija
16/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat sosiaalisesti taantuneita ja kehittymättömiä. Epäilen, että nepsyys, paranoia, päihdeaddiktiot, skitsofrenia, skitsotyyppisyys, narsismi, sadismi, epävakaus... kaikki nämä äärimmäisen raskaat psykiatrian häiriöt ovat lisääntyneet.

Vierailija
17/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole enää moraalia,käytöstapoja ,ei tunneta häpeää,kotikasvatus nollassa,niin tässä on tulos.Minä, minä ,vit..ut muista yhteiskunta.

Vierailija
18/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun NS työ paikallani on kiusaamista paljon. Olemme kaikki eri tavalla vammaisia henkilöitä. Viimeksi pari päivää sitten se oli edellinen selkkaus eräältä hullulta. Se idiootti hullu muija on todella väkivaltainen pjaska ! Miksi se on siellä ??? Sinne pitäisi saada joku vahti jostakin. En enää uskalla mennä sinne. Se on niin sairas..........mut kyllä pitäisi senkin nyt tajuta, että ne meidän säännöt koskevat jokaista siellä olevaa, etenkin sitä ! Jos mä saisin päättää, se olisi saanut ansaitsemansa potkut jo ajat sitten. 

Vierailija
19/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, siksi en uusiin ihmisiin enää vaivaudukaan tutustumaan.

Vierailija
20/24 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kutsun sitä alkua kuherruskuukaudeksi kun vasta tutustutaan varovasti ja ollaan ihan kivoja ja kkk.n päätyttyä alkaa piikittely. Ystävyys on kuollut maailmassa jo ajat sitten. Hankkikaa koira tai kissa seuraksi. Se on parhautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä