Miksi miehen pitäisi tulla treffeille juuri autolla?
Kommentit (48)
Ei niin väliä omistaako auton (niitähän voi vuokratakin, jos tulee välttämätön tarve), mutta mielestäni ajokortti kuuluu yleissivistykseen. Itselläni ei ole autoa, pyörällä liikun tosi paljon.
En tiedä. En odota, että tulisi.
T. nainen
Kunhan ei tule humalassa kontaten🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei niin väliä omistaako auton (niitähän voi vuokratakin, jos tulee välttämätön tarve), mutta mielestäni ajokortti kuuluu yleissivistykseen. Itselläni ei ole autoa, pyörällä liikun tosi paljon.
Esim. epilepsia ja joskus adhd estää kortin. Muutkib terveyssyyt voi.
Mistä ihmeestä nainen edes tietäisi onko mies tullut treffeille autolla, julkisilla vai kävellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. epilepsia ja joskus adhd estää kortin. Muutkib terveyssyyt voi.
Poikkeuksia tietty löytyy, kun oikein kaivelee.
Täällä päin on tapana mennä treffeille johonkin hiljaiseen, fiiniin viini- tai olutbaariin. Jos mies tulisi autolla, olisi se melko outoa.
Ei todellakaan tarvitse tulla!
Parempi vain, ettet tule. Ei ole pelkoa joutua kyytiin.
Siksi että näkee onko miehellä tyyliä ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä olisi niin välttämätön tarve, että ei voisi kuskiakin vuokrata.
Minulla on kortti, mutta olen ajanut viimeksi autoa ehkä 15 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä nainen edes tietäisi onko mies tullut treffeille autolla, julkisilla vai kävellen?
Kunnon mies hakee naisen autolla treffeille, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla pärjää loistavasti ilman ajokorttiakin. Samoin pärjäsi aikoinaan myös pikkukaupungissa, jossa opiskelin. Toki varmasti on olemassa sellaisia alueita, joilla julkisia liikkuu vähemmän, etäisyydet on pidempiä ja ajokortin voi katsoa kuuluvan yleissivistykseen.
Hävettäisi jos mies ei tulisi autolla, luultavasti syö vielä lasten popsi nakkejakin.
Autolla joo, mutta ei millä tahansa... eihän kukaan nyt minkään Nissanin tai Toyotan kyytiin lähde, pitää olla jotain ns. parempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siks et se on selvinpäin ja antaa mulle sit kyydin omaan kotiin kun olen juovuksissa. Tottakai sen rahoilla olen juonut.
Nie..letkö?
Ei juovuksiin tule jos sitä alkoholia ei niele, ääliö.
Auto on käytännöllisempi, koska kaikkialle ei voi laskeutua yksityiskoneella tai helikopterilla.
Miksi ei menisi autolla jos sellainen on? Tulee mieleen mun ex miesystävä, aina kun mun luokse olkalaukku vedettynä olan yli, niin tiesin että oli juonut ja pullo laukussa mukana. Sai sitten lähteä saman tien jatkamaan päivää laukkunsa sisällön kanssa. Puistattaa vieläkin kun ajattelen koko asiaa.
"Pääkaupunkiseudulla pärjää loistavasti ilman ajokorttiakin.."
..kun koko elämä on rajoittunut parin kaupunginosan säteelle kotiovesta niin ettei muutaman vuoden jälkeen tiedä oman kuplan ulkopuolista maailmaa olevan edes olemassakaan.
Näiden "voitiin luopua autostakin"-tapausten juttuja täällä lukiessa huomaa selvästi miten pelottavan irrallaan todellisuudesta vain säälistä eurooppaan laskettavan periferian pikkukaupungin vuokrakoppiin hillotun tulonsiirtoelätin elämä on jo muutaman kuukauden kuluttua siitä kun astuivat junasta Helsingissä.
Kaiken lisäksi ne kuvittelevat että heidän "elämänsä" on hienointa mitä kuvitella saattaa ja kaikki suomalaiset ovat siitä heille kateellisia.
Helsingissä on muuten ylivoimaisesti maan kallein ja uusin autokanta ja autoja on rekisterissä per 1000 asukasta enemmän kuin pienissä maaseutukaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Auto on käytännöllisempi, koska kaikkialle ei voi laskeutua yksityiskoneella tai helikopterilla.
Vähänkään isompaa jahtia ei saa edes Helsingissä mihinkään kun siellä on vaan vierasvenesatama.
Mihin vtun pöytään?