Mikä on sopiva ikäero miehen ja naisen välillä?
Olen 43 vuotias mies ja olen huomannut lähiaikoina punttisalilla ja muissa tilanteissa nuorten naisten suorastaan avoimesti flirttailevan mulle.
Oon aina seurustellut samanikäisten kanssa, mutta nyt kun ikää on yli 40, niin olen huomannut että oman ikäiset naiset ei aina jaksa pysyä mukana menossani - tykkään harrastaa aktiivisesti seksiä ja käydä ulkona päivittäin, niin aluksi se kyllä oman ikäisten kanssa sujuu aikalailla mutkitta, mutta jo muutaman viikon jälkeen alkaa väsy painaa ja huomaan olevani itsekseni lenkillä/salilla
Nuoremmilla naisilla myös on jotenkin aurinkoisempi ja valoisampi luonne - ainakin yleensä.
Kysynkin sitä että kun olen itse 43v. niin minkä ikäisen neidin kehtaa viedä esimerkiksi Juhannusjuhliin Aveciksi?
Onko 27v. liian nuori muiden naisten mielestä 43 vuotiaalle?
Tiedän että pitäisi vaan mennä tässäkin asiassa oman pään mukaan, mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin mietteitänne tästä ikäero asiasta? Miten esim. te naiset suhtaudutte siihen että jos miehenne tuttavalla on nuorikko avec mukana juhlissa?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nämä nuoret naiset haluavat omaishoitajaksi sinulle.
Miksi aina vedotaan tuohon teoreettiseen mahdollisuuteen omaishoitajuudesta. Onko missään ollut omaishoitajana joku kaksikymppinen joka on rakastunut vanhukseen? Anna-Nicole Smith tulee mieleen, mutta hän tuskin teki muuta kuin kyttäili että äijä kuolee. Spedet jne kuoleva saappaat jalassa golfkentälle, ei tarvitse huolehtia, tai letkuissa sairaalaan.
Sinänsä olet oikeassa, että harva tuota miettii ihan sen takia, että ei tule edes harkinneeksi suhdetta iäkkäämmän miehen kanssa. Ne syyt, miksi vanhempaa miestä ei haluta suhteeseen ei tosiaan ole "teoreettinen mahdollisuus omaishoitajuudesta" vaan ihan vain se, että vanhempi mies ei kiinnosta.
Tutkimusten mukaan suomalaista naista ei kiinnosta ihana suhde minkään ikäisen miehen kanssa, vaan lähinnä riitely ja olla tyytymätön.
Joka tapauksessa sama lopputulos: vanhempi mies ei tule valituksi.
Höpsistä. Suomalainen mies vähän jo varttuneempanakin on erittäin suosittu kumppaniehdokas maailmalla. Ulkomaalainen nainen on lähes aina paljon kehittyneempi henkiseltä tasoltaan ja osaa katsoa, tutkia ja arvostaa miestä ennen kaikkea ihmisenä ja kumppanina. Suomalainen nainen taas ei osaa juuri muuta, kuin etsiä miehestä vikoja. Ja valittaa. Joka. Ainoasta. Asiasta.
Näin mies selittää asian itselleen, kun ei kelvannut muille kuin köyhille kehitysmaiden naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina vedotaan tuohon teoreettiseen mahdollisuuteen omaishoitajuudesta. Onko missään ollut omaishoitajana joku kaksikymppinen joka on rakastunut vanhukseen? Anna-Nicole Smith tulee mieleen, mutta hän tuskin teki muuta kuin kyttäili että äijä kuolee. Spedet jne kuoleva saappaat jalassa golfkentälle, ei tarvitse huolehtia, tai letkuissa sairaalaan.
Mun anoppini oli vuosia appeni omaishoitaja. Sanoi, ettei suosittele kenellekään itseään reilusti vanhempaa miestä.
Näin sanoi vanhempi sukulainen myös minulle, että kannattaa opiskella kelvatakseen muuhunkin kuin vanhan miehen patjaksi jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.
Harvalla miehellä on grannyfetissi.
Miehet onkin enemmän lasten hyväksikäyttöön kallellaan. Aloituksesta voi päätellä. Ylä- ja alapää maatuneet.
Demareilla on oma alaikäisten hyväksikäyttöneuvos, vihreät kutsuneet juhliinsa alaikäisiä, juottaneet niitä räkäkänniin ja panneet niitä ja vasemmistoliitto salakuvailee pikkutyttöjä suihkussa?
Olen myös huomannut, että aika iso joukko palstan naisista eivät osaa erottaa seksuaalisia ajatuksia oman isänsä ja lähes saman ikäisen sulhasehdokkaan välillä.
Miksi pitäisi nähdä jotain seksuaalista isänsä ikäisessä miehessä? Terveempää jos ei tällaista tunne.
Saattaa hyvinkin kertoa lapsuuden hyväksikäytöstä. Hyväksikäyttäjät etsii myös tällaisia naisia. Heillä kun jo viiraa pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta on sopiva ikäero. Jos tyttöä luullaan tyttäreksesi hän on liian nuori sinulle.
Tyttäreni on 21v nuorempi. Meitä luultiin pariskunnaksi.
Mun isälläni ja mulla on ikäeroa 36 vuotta. Kun käytiin Venäjällä, kaikki naureskelivat merkitsevästi. Luoja että hävetti.
Se on hyvin yleistä, että ulkomailla nauretaan aika avoimesti suomalaisille naisille.
Supinasta ja eleistä päätellen he kyllä ajattelivat, että siinä oli jälleen kerran saanut ylipainoinen nahkatakkinen suomalaismies ottanut seurakseen kauniin venäläisnaisen. Tällaisen maineen olette saaneet aikaiseksi, enää ei voi edes isä tyttärineen reissata lähialueilla.
Ei ole mikään ihme, että ylipainoisia miehiäkin alkaa olla paljon, koska ylipainoisilla naisilla ei ole mitään rajoitteita, millaisia epäsuotuisia geenejä periyttävät lapsipolosilleen.
Miehen siemenet vaihtuu ja kerää elämän rasituksen viallisina yksilöinä itseensä. Jos niitä eläviä enää edes on. Eihän aarnion näytteessäkään ollut dna:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.
Harvalla miehellä on grannyfetissi.
Miehet onkin enemmän lasten hyväksikäyttöön kallellaan. Aloituksesta voi päätellä. Ylä- ja alapää maatuneet.
Demareilla on oma alaikäisten hyväksikäyttöneuvos, vihreät kutsuneet juhliinsa alaikäisiä, juottaneet niitä räkäkänniin ja panneet niitä ja vasemmistoliitto salakuvailee pikkutyttöjä suihkussa?
Olen myös huomannut, että aika iso joukko palstan naisista eivät osaa erottaa seksuaalisia ajatuksia oman isänsä ja lähes saman ikäisen sulhasehdokkaan välillä.
Miksi pitäisi nähdä jotain seksuaalista isänsä ikäisessä miehessä? Terveempää jos ei tällaista tunne.
Se johtuu juuri siitä, ettei tällä palstalla tunnu olevan juuri ollenkaan terveellä tavalla ajattelevia naisia. Oksentelevat suuhunsa, kun kertovat kuvitelmistaan seksistä isänsä ikäisen miehen kanssa. Oksennusrefleksi tosin on tipotiessään, kun kyseessä on mummeli, jonka poikaystävä ei ole vielä täysi-ikäinen. Eivätkä ikikuuna päivänä vertailisi seksiä pikkuveljensä kanssa. Ovat niistä kokemuksista hyvinkin hiljaa.
Sairas pääsi kehittelee näitä tarinoita ja aina liittyy samaan aiheeseen. Hyi yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ei kykene rakastamaan läheisiään yleensäkään, joten on typerää lässyttää minkäänlaisesta hoitamisesta, jos mies tai joku läheinen sairastuisi vakavasti. Täällä lykätään omat vanhemmatkin laitoksiin mätänemään omiin ulosteisiinsa. Suomalainen nainenhan alkaa tutkitusti odottaa miehensä kuolemaa samalla tavalla, kuin vanhempiensakin kohdalla, jos tulevalla vainajalla on vähänkään rahaa säästössä.
Suomalainen mieskö sitten rakastaa läheisiään? Hän hoitaa lapsiaan ja omia ikääntyneitä vanhempiaan kun naiset eivät niin tee. Kerro yksikin syy miksi naisen pitäisi hoitaa ensin lapset aikuisiksi, sitten omat ja miehen vanhemmat hautaan ja sitten lopuksi vielä se oma miehensäkin mutta miehen ei tarvitse? Miksi naisilla ei olisi samaa oikeutta olla välittämättä kuin miehillä?
Siinä taikasanat: pitäisi hoitaa. Eli suomalainen nainen valitettavasti kuvittelee tekevänsä kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta useimmissa tapauksissa kaikki on pelkkää puhetta. Nykyisin lapset viedään muille hoidettavaksi samoin, kuin omat ja kumppanin vanhemmat. Ja kuten sinäkin, lukemattomat suomalaiset naiset ovat mielestään oikeutettuja olemaan välittämättä kenestäkään läheisestään. Suomalaisen naisen sanavarastoon ei kuulu sana velvollisuus.
Minä lupasin naimisiin mennessäni, että tapahtui vaimolle tai lapsille mitä tahansa, pidän heistä huolta parhaan kykyni mukaan. Ei käynyt mielessäkään, että minulla pitäisi olla oikeus olla välittämättä heistä. Tosin, minäpä en olekaan suomalainen nainen.
Äitijumalan sankariviitta. Parempi ihminen, kun nainen ei viitsi arvostaa itseään. Ja miehet sanovat kuorossa: KIITOS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies noin 5 vuotta nuorempi, tämä kompensoi sitä, että miehet kuolevat nuorempina.
Laajoissa tutkimuksissa on todistettu, että suunnilleen saman ikäinen suomalaisnainen lyhentää miehen elinikää merkittävästi. Moni mies lähtee ihan oman kädenkin kautta, koska ei kestä elämistä suomalaisen persreikänaisen kanssa. Tämäkin ketju todistaa, miten ilkeitä enemmistö naisista on.
Oikeasti tutkimuksissa on todettu, että minkä tahansa ikäinen nainen pidentää merkittävästi miehen elinikäodotetta. Tietenkin tässä on kysymys sekä korrelaatiosta että kausaliteetista, rapajuopon puoliso lähtee kävelemään. Mutta vaikka elämänhallinta olisi samaa tasoa, perheellinen mies voi paremmin kuin yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies noin 5 vuotta nuorempi, tämä kompensoi sitä, että miehet kuolevat nuorempina.
Laajoissa tutkimuksissa on todistettu, että suunnilleen saman ikäinen suomalaisnainen lyhentää miehen elinikää merkittävästi. Moni mies lähtee ihan oman kädenkin kautta, koska ei kestä elämistä suomalaisen persreikänaisen kanssa. Tämäkin ketju todistaa, miten ilkeitä enemmistö naisista on.
Oikeasti tutkimuksissa on todettu, että minkä tahansa ikäinen nainen pidentää merkittävästi miehen elinikäodotetta. Tietenkin tässä on kysymys sekä korrelaatiosta että kausaliteetista, rapajuopon puoliso lähtee kävelemään. Mutta vaikka elämänhallinta olisi samaa tasoa, perheellinen mies voi paremmin kuin yksinäinen.
Siksihän miehet epätoivolla pyrkivät parisuhteeseen parantamaa OMAA elämäänsä. Se rapajuoppokin. Virtsalle, tupakalle, viinalle ja pesemättömälle haiseva iljetys.
Mulla ja miehelläni vain vuosi ikäeroa. Suhde kestänyt kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vetää käteensä myös köyden ja a5een, koska ei kestä elämäänsä itsensä kanssa. Jo kauan ennen sitä lähti nainen. Mies ei vieläkään ymmärrä mikä juopon ongelma on.
Valitettavasti, kun 77% suomalaisista naisista potevat diagnosoituja mt-ongelmia, he eivät tajua, miten tappava vaikutus heillä onkaan läheisiinsä. Aika harva mies on ollut juoppo parisuhteen alkimetreillä, vaan siitä on tullut edes hetkeksi pakokeino, kun nainen on yksi perkele. Ja kun tiedetään, ettei suomalainen nainen koskaan näe itsessään mitään vikaa, syntyy oravanpyörä, eli mies alkoholisoituu.
Yleisin diagnosoitu mielenterveysongelma Suomessa on masennus. Masennus harvemmin tekee kenestäkään itse perkelettä, vaan yleensä aloitekyvyttömän ja helposti ohjailtavan ihmisen.
Nämä hyväksikäyttäjät kun etsivät uhria/uhreja, niin ihme kun juopotkin ei etsi alkkisten lapsia. He saattavat sitä sekoilua katsellakin. Mutta ei, juoppo joi viimeisen älyn rippeensä sammuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vetää käteensä myös köyden ja a5een, koska ei kestä elämäänsä itsensä kanssa. Jo kauan ennen sitä lähti nainen. Mies ei vieläkään ymmärrä mikä juopon ongelma on.
Valitettavasti, kun 77% suomalaisista naisista potevat diagnosoituja mt-ongelmia, he eivät tajua, miten tappava vaikutus heillä onkaan läheisiinsä. Aika harva mies on ollut juoppo parisuhteen alkimetreillä, vaan siitä on tullut edes hetkeksi pakokeino, kun nainen on yksi perkele. Ja kun tiedetään, ettei suomalainen nainen koskaan näe itsessään mitään vikaa, syntyy oravanpyörä, eli mies alkoholisoituu.
Yleisin diagnosoitu mielenterveysongelma Suomessa on masennus. Masennus harvemmin tekee kenestäkään itse perkelettä, vaan yleensä aloitekyvyttömän ja helposti ohjailtavan ihmisen.
Masennus voi tulla jo pitkäaikaisen ahdistuksen takia. Jos perhe-elämä on yhtä helvettiä, mieli rappeutuu jollakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta on sopiva ikäero. Jos tyttöä luullaan tyttäreksesi hän on liian nuori sinulle.
Tyttäreni on 21v nuorempi. Meitä luultiin pariskunnaksi.
Mun isälläni ja mulla on ikäeroa 36 vuotta. Kun käytiin Venäjällä, kaikki naureskelivat merkitsevästi. Luoja että hävetti.
Se on hyvin yleistä, että ulkomailla nauretaan aika avoimesti suomalaisille naisille.
En haluaisi hävetä rumaa tai vanhaa miestä 😝
Minkäs isäsi ulkonäölleen mahtaa. Miltä ajattelit oman ulkonäkösi tason, kun vain rumat ja vanhat miehet ovat olleet kiinnostuneita?
Ilmeisesti kysymys oli osoitettu minulle, vaikka joku toinen kommentoi välissä.
Minulla on aina ollut ikäisiäni, mukavia ja komeita miehiä, siis olikin niin järkyttävää, että isääni luultiin kumppanikseni Venäjällä käydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä olet oikeassa, että harva tuota miettii ihan sen takia, että ei tule edes harkinneeksi suhdetta iäkkäämmän miehen kanssa. Ne syyt, miksi vanhempaa miestä ei haluta suhteeseen ei tosiaan ole "teoreettinen mahdollisuus omaishoitajuudesta" vaan ihan vain se, että vanhempi mies ei kiinnosta.
Tutkimusten mukaan suomalaista naista ei kiinnosta ihana suhde minkään ikäisen miehen kanssa, vaan lähinnä riitely ja olla tyytymätön.
Höpsistä. Suomalainen mies vähän jo varttuneempanakin on erittäin suosittu kumppaniehdokas maailmalla. Ulkomaalainen nainen on lähes aina paljon kehittyneempi henkiseltä tasoltaan ja osaa katsoa, tutkia ja arvostaa miestä ennen kaikkea ihmisenä ja kumppanina. Suomalainen nainen taas ei osaa juuri muuta, kuin etsiä miehestä vikoja. Ja valittaa. Joka. Ainoasta. Asiasta.
Näin mies selittää asian itselleen, kun ei kelvannut muille kuin köyhille kehitysmaiden naisille.
Palstamammoilla tuntuu olevan oma kuplansa, jossa yksikään teidän sohvatuhnuista miehistä "ei ole kelvannut kuin köyhille kehitysmaiden naisille." Pyhästä pierustako te sitten niitä pershedelmiä olette porsineet maailmaan noiden miestenne kanssa?
Minä tiedän ainakin 20 pariskuntaa, joissa mies on vaihtanut suomalaisen naisen syystä tai toisesta ulkomaalaiseen. Itsellänikin aivan liian kattava kokemus suomalaisten naisten kelvottomuudesta hyvään parisuhteeseen ja vakaaseen perhe-elämään. Siksi tuli valittua vaimoksi ulkomaalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin tavoite Supolaisen ja muun vajaaälyisen logiikan mukaan. Tehdä elämästä niin helvetin vaikeaa, että sairastuisi henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko sinä siis tosissasi olevasi jotenkin parempi ihminen kuin ne köyhät kehitysmaiden naiset? Asenteesi on rasistinen ja kieroutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä kahdelle ihmiselle sopii. Mutten ottais nuorempaa jos on oma samanikäinen lapsi
Normaali ihminen osaa ajatella lapsensa lapsena ja kumppaninsa kumppanina. Sinä et selvästi osaa.
Normaali ihminen on kiinnostunut suunnilleen itsensä ikäisistä.
Kiva, olen itsekin huomannut, että nuoremmat ovat pirtsakampia. Moni ikäiseni on jo kovin kolahtanut, väsynyt ja vaivainen. Suosin siis nuorempia. Ja tosi hieno juttu, että nuoremmat naiset kiinnostuvat vanhemmista, onpahan sit ne nuoret miehet tarjolla meille naisille🥰 N43.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoilla tuntuu olevan oma kuplansa, jossa yksikään teidän sohvatuhnuista miehistä "ei ole kelvannut kuin köyhille kehitysmaiden naisille." Pyhästä pierustako te sitten niitä pershedelmiä olette porsineet maailmaan noiden miestenne kanssa?
Minä tiedän ainakin 20 pariskuntaa, joissa mies on vaihtanut suomalaisen naisen syystä tai toisesta ulkomaalaiseen. Itsellänikin aivan liian kattava kokemus suomalaisten naisten kelvottomuudesta hyvään parisuhteeseen ja vakaaseen perhe-elämään. Siksi tuli valittua vaimoksi ulkomaalainen nainen.
Tiedän ulko mais3nkin miehen joka valitsi keh1tysmaan naisen. Kun mies vanhoilla päivillään ei pysty myöntämään myöhästyneensä parhaista ajoistaan, pitää ikää kompensoida. Usein köyhän maan epätoivoisella naisella.
Vähän riippuu, mitä etsit. Seurustelua, perheen perustamista, huvittelua? Ja millainen itse oot, lapsekas vai kypsä ja oppinut? Nainen sitten sen mukaan. Lähtökohtaisesti, jos 27-vuotiaan kanssa natsaa, en näe mitään estettä. Tuon ikäinen on jo aikuinen. Ei tarvitse sitten esitellä häntä seuraneitinä tai avustajana, kuten Danny-papan avopuolisosta puhutaan. T: N51