Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva ikäero miehen ja naisen välillä?

Jänteikäs
14.06.2026 |

Olen 43 vuotias mies ja olen huomannut lähiaikoina punttisalilla ja muissa tilanteissa nuorten naisten suorastaan avoimesti flirttailevan mulle. 

Oon aina seurustellut samanikäisten kanssa, mutta nyt kun ikää on yli 40, niin olen huomannut että oman ikäiset naiset ei aina jaksa pysyä mukana menossani - tykkään harrastaa aktiivisesti seksiä ja käydä ulkona päivittäin, niin aluksi se kyllä oman ikäisten kanssa sujuu aikalailla mutkitta, mutta jo muutaman viikon jälkeen alkaa väsy painaa ja huomaan olevani itsekseni lenkillä/salilla

Nuoremmilla naisilla myös on jotenkin aurinkoisempi ja valoisampi luonne - ainakin yleensä.  

Kysynkin sitä että kun olen itse 43v. niin minkä ikäisen neidin kehtaa viedä esimerkiksi Juhannusjuhliin Aveciksi?

Onko 27v. liian nuori muiden naisten mielestä 43 vuotiaalle? 

Tiedän että pitäisi vaan mennä tässäkin asiassa oman pään mukaan, mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin mietteitänne tästä ikäero asiasta? Miten esim. te naiset suhtaudutte siihen että jos miehenne tuttavalla on nuorikko avec mukana juhlissa?

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotta

-Sale

Vierailija
162/197 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67-vuotias persu ja henkisesti 14-vuotiaan tasolla. Minulle 20-vuotias typy on jo hyvinkin sopiva kumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 67-vuotias persu ja henkisesti 14-vuotiaan tasolla. Minulle 20-vuotias typy on jo hyvinkin sopiva kumppaniksi.

Olet siis loikannut persuihin. Uskallatko kertoa mitä puoluetta kannatit aiemmin?

Vierailija
164/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva ikäero on sellainen, joka saa palstamätisäkit raivoamaan.

Vierailija
165/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ikäeroasia on aika yksilöllistä. Itse kun olin 20v. Ja mies 28v. Se oli liian iso ikäero. Mies oli vaan yksinkertaisesti liian kokenut ja v*ttumainen.

Vierailija
166/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Miehet onkin enemmän lasten hyväksikäyttöön kallellaan. Aloituksesta voi päätellä. Ylä- ja alapää maatuneet. 

Demareilla on oma alaikäisten hyväksikäyttöneuvos, vihreät kutsuneet juhliinsa alaikäisiä, juottaneet niitä räkäkänniin ja panneet niitä ja vasemmistoliitto salakuvailee pikkutyttöjä suihkussa?

Olen myös huomannut, että aika iso joukko palstan naisista eivät osaa erottaa seksuaalisia ajatuksia oman isänsä ja lähes saman ikäisen sulhasehdokkaan välillä.

Miksi pitäisi nähdä jotain seksuaalista isänsä ikäisessä miehessä? Terveempää jos ei tällaista tunne.

Saattaa hyvinkin kertoa lapsuuden hyväksikäytöstä. Hyväksikäyttäjät etsii myös tällaisia naisia. Heillä kun jo viiraa pahasti.

Kerran olen törmännyt yliseksuaaliseen naiseen. Taustalta paljastui, että on sekstaillut oman isänsä kanssa ja itse ollut aloitteellinen. En edennyt sänkyyn vaikka hyvännäköinen mimmi olikin. Lähinnä alkoi puistattaa. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka monessa tapauksessa mies saa kaiken syyn niskoilleen, vaikka alaikäinen itse on se joka halusi seksiä.

Se on aina aikuisen syy - aikuisen tehtävä on huolehtia alaikäisestä ihan siitä huolimatta kuinka sairaasti alaikäinen käytäyttyy. Pitäisikö miehet palauttaa holhouksen alaisuuteen jos eivät käsitä vastuutaan aikuisina?

Minusta myös tyttölapsille pitäisi opettaa itsensä koskemattomuuden suuri merkitys. Nykyinen onlyfanitus pilaa hyvin monen naisen elämän.

Vierailija
167/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka löytänyt kantensa. Ei kenelläkään ole siihen nokan koputtamista. Kaikki tietävät, mistä on kyse. Vanhempi mies saa seksiä ja elinvoimaa nuoresta naisesta. Nuori nainen huolenpitoa ja varakkuutta. 

Nainen ei todellakaan saa huolenpitoa tai varakkuutta, korkeintaan parin viikon ajan. Sitten mies pitää kiinni rahoistaan eikä naisen vointi kiinnosta miestä pätkääkään.

Vierailija
168/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä kahdelle ihmiselle sopii. Mutten ottais nuorempaa jos on oma samanikäinen lapsi

Normaali ihminen osaa ajatella lapsensa lapsena ja kumppaninsa kumppanina. Sinä et selvästi osaa.

Normaali ihminen on kiinnostunut suunnilleen itsensä ikäisistä.

Oikeasti normaali ihminen on kiinnostunut ihmisenä ihan kaiken ikäisistä ihmisistä, joilla on älykästä sanottavaa. Minua kiinnosti esim. hetki sitten jutella lasten ja näiden kavereiden kanssa. Ovat hauskalla tavalla "pikkuvanhoja".

Enpä ole eläissäni kokenut pienintäkään kiinnostusta keskustella lasten kanssa. Omaa lasta kohtaan on toki luonnollinen hoivavaisto ja tätä opettaa ja kasvattaa mielellään, mutta siihenpä se jääkin sitten. Kyllä sulla on jotain häikkää pääkopassa jos lapset ovat sinua viisaampia.

N35

Olen varhaiskasvatuksessa työskentelevä nainen. Sinulla on jotain todella pahasti vialla päässä kun noin ajattelet.

Vierailija
169/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ikäeroasia on aika yksilöllistä. Itse kun olin 20v. Ja mies 28v. Se oli liian iso ikäero. Mies oli vaan yksinkertaisesti liian kokenut ja v*ttumainen.

Vttumainen mies = mies joka ei alistu naisen lapsellisiin oikkuihin

Vierailija
170/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka löytänyt kantensa. Ei kenelläkään ole siihen nokan koputtamista. Kaikki tietävät, mistä on kyse. Vanhempi mies saa seksiä ja elinvoimaa nuoresta naisesta. Nuori nainen huolenpitoa ja varakkuutta. 

Nainen ei todellakaan saa huolenpitoa tai varakkuutta, korkeintaan parin viikon ajan. Sitten mies pitää kiinni rahoistaan eikä naisen vointi kiinnosta miestä pätkääkään.

Katkeran tanttaran harhoja tuollainen. Nuorempi nainen tosiaan tuo miehen elämään elinvoimaa ja toimiihan se seksielämäkin todella paljon paremmin, kuin jonkun vanhan ja vittumaisen kurpan kanssa. Tuo jatkuva varakkuudesta mouhoaminen taas kielii siitä, miten pakkomielteisesti suomalaisella naisella pyörii mielessä vain raha, eikä miehelle ihmisenä anneta mitään arvoa. Miehille voisikin antaa neuvoksi, että kannattaisi esittää aina vähän köyhempää mitä on, niin on parempi mahdollisuus löytää nainen joka ei ole kärkkymässä rahojasi.

Vierailija
171/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nämä nuoret naiset haluavat omaishoitajaksi sinulle.

Suomalainen nainen ei kykene rakastamaan läheisiään yleensäkään, joten on typerää lässyttää minkäänlaisesta hoitamisesta, jos mies tai joku läheinen sairastuisi vakavasti. Täällä lykätään omat vanhemmatkin laitoksiin mätänemään omiin ulosteisiinsa. Suomalainen nainenhan alkaa tutkitusti odottaa miehensä kuolemaa samalla tavalla, kuin vanhempiensakin kohdalla, jos tulevalla vainajalla on vähänkään rahaa säästössä.

Suomalainen mieskö sitten rakastaa läheisiään? Hän hoitaa lapsiaan ja omia ikääntyneitä vanhempiaan kun naiset eivät niin tee. Kerro yksikin syy miksi naisen pitäisi hoitaa ensin lapset aikuisiksi, sitten omat ja miehen vanhemmat hautaan ja sitten lopuksi vielä se oma miehensäkin mutta miehen ei tarvitse? Miksi naisilla ei olisi samaa oikeutta olla välittämättä kuin miehillä?

Jokainen suomalainen mies, joka rakkaudesta vanhempiaan kohtaan jää tukemaan ja hoitamaan vanhempiaan, saa peräkamarin pojan leiman. 

Vierailija
172/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on täysi-ikäisiä ja oikeustoimikelpoisia ihmisiä, ja kummatkin ovat antaneet suostumuksen, silloin ikäero voi olla vaikka 50 vuotta. Se päätös on vain ja ainoastaan asianosaisten oma päätös. Se ei kuulu ulkopuolisille, koska ulkopuoliset eivät ole parisuhteen osapuolia.

Vierailija
173/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan on täysi-ikäisiä ja oikeustoimikelpoisia ihmisiä, ja kummatkin ovat antaneet suostumuksen, silloin ikäero voi olla vaikka 50 vuotta. Se päätös on vain ja ainoastaan asianosaisten oma päätös. Se ei kuulu ulkopuolisille, koska ulkopuoliset eivät ole parisuhteen osapuolia.

Näinhän se on, mutta suomalaisilla naisilla on valitettavasti suorastaan pakkomielle työntää pottunokkansa joka asiaan.

Vierailija
174/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Toisin sanoen et ole kehittynyt henkisesti vaan elät edelleen jossain 15v tasolla, eivätkä ikäisesi naiset enää pidä sinua edes ihmisenä.

"Flirtti" on sitä että tytöt pitävät sinua isukki-setähahmona jota eivät näe seksuaalisesti ja uskaltavat olla sinulle siksi tuttavallisia ja hauskoja. 

Sinä vaikutat jokaisen miehen unelmavaimolta, sekä jokaisen anopin unelmaminiältä.

Vierailija
175/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän on toiminut erittäin järkevästi. Jo parissa viikossa näki, että nainen ei tuonut suhteeseen kuin tuulen huuhtoman perseensä ja halun kupata miehn rahat.

Vierailija
176/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttumainen mies = mies joka ei alistu naisen lapsellisiin oikkuihin

Todella usein nämä liian vanhat miehet osoittautuu erittäin mustasukkaisiksi ja kontrollinhaluisiksi. Siksihän he alun perin halusivat paljin nuoremman. 

Vierailija
177/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Miehet onkin enemmän lasten hyväksikäyttöön kallellaan. Aloituksesta voi päätellä. Ylä- ja alapää maatuneet. 

Demareilla on oma alaikäisten hyväksikäyttöneuvos, vihreät kutsuneet juhliinsa alaikäisiä, juottaneet niitä räkäkänniin ja panneet niitä ja vasemmistoliitto salakuvailee pikkutyttöjä suihkussa?

Olen myös huomannut, että aika iso joukko palstan naisista eivät osaa erottaa seksuaalisia ajatuksia oman isänsä ja lähes saman ikäisen sulhasehdokkaan välillä.

Miksi pitäisi nähdä jotain seksuaalista isänsä ikäisessä miehessä? Terveempää jos ei tällaista tunne.

Saattaa hyvinkin kertoa lapsuuden hyväksikäytöstä. Hyväksikäyttäjät etsii myös tällaisia naisia. Heillä kun jo viiraa pahasti.

Kerran olen törmännyt yliseksuaaliseen naiseen. Taustalta paljastui, että on sekstaillut oman isänsä kanssa ja itse ollut aloitteellinen. En edennyt sänkyyn vaikka hyvännäköinen mimmi olikin. Lähinnä alkoi puistattaa. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka monessa tapauksessa mies saa kaiken syyn niskoilleen, vaikka alaikäinen itse on se joka halusi seksiä.

Näinhän se häiriintyneet nämä selitätte, jopa omien lastenne kohdalla. Miten oli secoma lapsuutesi?

Vierailija
178/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nämä nuoret naiset haluavat omaishoitajaksi sinulle.

Miksi aina vedotaan tuohon teoreettiseen mahdollisuuteen omaishoitajuudesta.  Onko missään ollut omaishoitajana joku kaksikymppinen joka on rakastunut vanhukseen?  Anna-Nicole Smith tulee mieleen, mutta hän tuskin teki muuta kuin kyttäili että äijä kuolee.  Spedet jne kuoleva saappaat jalassa golfkentälle, ei tarvitse huolehtia, tai letkuissa sairaalaan.

Mun anoppini oli vuosia appeni omaishoitaja. Sanoi, ettei suosittele kenellekään itseään reilusti vanhempaa miestä.

Näin sanoi vanhempi sukulainen myös minulle, että kannattaa opiskella kelvatakseen muuhunkin kuin vanhan miehen patjaksi jo nuorena.

Joo kapitalistin orjaksi kelpaaminenhan se onkin hyvän elämän mittari. Kukaan ei r aiskaa siementään sinuun mutta sitten olet naimisissa korporaation kanssa. 

Jos ei koskaan opiskele mitään, ei voi elättää itseään. Menee kyvyt hukkaan. 

Vierailija
179/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nauttii nuoresta vaimosta ja kun alkaa tulla raihnaiseksi tai vaivaksi lentää Hollantiin eutanasiaan.

Tuo ikäero riippuu niin paljon ihmisestä. Toiset ovat paremmassa kunnossa 50v, kuin jotkut ikinä elämässään. 

Mä olen 50 v, ja varsin hyvässä kunnossa, mutta olisi kyllä aiempi elämäni ollut aika surkeaa, jos en olisi koskaan ollut tämän paremmassa kondiksessa. Onhan se tietty mahdollista, että jollakulla on mennyt koko aiempi aikuiselämä vaikkapa täysin invalidisoivien mielenterveysongelmien parissa, ja pääsee vasta aloittelemaan elämäänsä viisikymppisenä sekä fyysisessä että henkisessä mielessä.

Sopisiko sellaiselle huomattavasti nuorempi kumppani? Ehkä. Mutta ehkä nuori ottaa mieluummin toisen nuoren, jonka kanssa on enemmän yhteistä aikaa.

Viisikymppisen mt-ongelmat ei ihmeellä parane ja ne myös periytyy. Hyi mikä setämies.

Vierailija
180/197 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. viikko on sopiva ikäero. Ja niin, että mies on nuorempi.

t. nainen, lähes 30 vuotta parisuhteessa saman miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi