Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva ikäero miehen ja naisen välillä?

Jänteikäs
14.06.2026 |

Olen 43 vuotias mies ja olen huomannut lähiaikoina punttisalilla ja muissa tilanteissa nuorten naisten suorastaan avoimesti flirttailevan mulle. 

Oon aina seurustellut samanikäisten kanssa, mutta nyt kun ikää on yli 40, niin olen huomannut että oman ikäiset naiset ei aina jaksa pysyä mukana menossani - tykkään harrastaa aktiivisesti seksiä ja käydä ulkona päivittäin, niin aluksi se kyllä oman ikäisten kanssa sujuu aikalailla mutkitta, mutta jo muutaman viikon jälkeen alkaa väsy painaa ja huomaan olevani itsekseni lenkillä/salilla

Nuoremmilla naisilla myös on jotenkin aurinkoisempi ja valoisampi luonne - ainakin yleensä.  

Kysynkin sitä että kun olen itse 43v. niin minkä ikäisen neidin kehtaa viedä esimerkiksi Juhannusjuhliin Aveciksi?

Onko 27v. liian nuori muiden naisten mielestä 43 vuotiaalle? 

Tiedän että pitäisi vaan mennä tässäkin asiassa oman pään mukaan, mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin mietteitänne tästä ikäero asiasta? Miten esim. te naiset suhtaudutte siihen että jos miehenne tuttavalla on nuorikko avec mukana juhlissa?

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta on sopiva ikäero. Jos tyttöä luullaan tyttäreksesi hän on liian nuori sinulle.

Tyttäreni on 21v nuorempi. Meitä luultiin pariskunnaksi.

Mun isälläni ja mulla on ikäeroa 36 vuotta. Kun käytiin Venäjällä, kaikki naureskelivat merkitsevästi. Luoja että hävetti.

Se on hyvin yleistä, että ulkomailla nauretaan aika avoimesti suomalaisille naisille.

En haluaisi hävetä rumaa tai vanhaa miestä 😝

Minkäs isäsi ulkonäölleen mahtaa. Miltä ajattelit oman ulkonäkösi tason, kun vain rumat ja vanhat miehet ovat olleet kiinnostuneita?

Ilmeisesti kysymys oli osoitettu minulle, vaikka joku toinen kommentoi välissä.

Minulla on aina ollut ikäisiäni, mukavia ja komeita miehiä, siis olikin niin järkyttävää, että isääni luultiin kumppanikseni Venäjällä käydessä. 

Indeed. On point.

Vierailija
142/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka löytänyt kantensa. Ei kenelläkään ole siihen nokan koputtamista. Kaikki tietävät, mistä on kyse. Vanhempi mies saa seksiä ja elinvoimaa nuoresta naisesta. Nuori nainen huolenpitoa ja varakkuutta. 

Vanha mies LUULEE saavansa, mutta eihän kukaan ruppanaa halua.

Palstamammat jos ketkä tietävät miten negatiivisesti ruppanoituminen vaikuttaa miesten lähestymisyrityksiin.

Naiset ei pyri niin suuren ikä-eron ja muihin ongelma-suhteisiin, että seg siä ei ole 😆 

Hyvin monet miehet valitsevat huomattavasti nuoremman ja seksikkäämmän naisen juuri siksi, kun tietävät, että oman ikäisen naisen kanssa on ongelmissa niin seksinsaannin, kuin muidenkin asioiden kanssa.

Missä nämä hyvin monet miehet ovat? Ei nimittäin näy kaduilla, ei työpaikoilla eikä sukujuhlissa.

Ei tietenkään näy, koska nuori ja kaunis vaimo pitää miehen melko tiiviisti peitonheilutushommissa. Työpaikoilla ei olisi mitenkään soveliasta pitää vaimoaan mukana ja pidetäänkö niitä sukujuhliakaan nykyisin enää kovinkaan usein, koska se nyt on selvää, että suvun keski-ikäiset kalkkunat eivät hyvällä katsoisi nuoria ja kauniita naisia, kun itsellä on jo toinen häpyhuuli haudassa. 

Niin, ei ole sukujuhlia kovin usein, eikä niitä töitäkään, ja tarkemmin miettien se nuori nainenkin puuttuu. Mutta sänky on ja siellä viihdytään tiiviisti. Kellä onni on se onnen kätkeköön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Toisin sanoen et ole kehittynyt henkisesti vaan elät edelleen jossain 15v tasolla, eivätkä ikäisesi naiset enää pidä sinua edes ihmisenä.

"Flirtti" on sitä että tytöt pitävät sinua isukki-setähahmona jota eivät näe seksuaalisesti ja uskaltavat olla sinulle siksi tuttavallisia ja hauskoja. 

Vierailija
144/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Miehet onkin enemmän lasten hyväksikäyttöön kallellaan. Aloituksesta voi päätellä. Ylä- ja alapää maatuneet. 

Demareilla on oma alaikäisten hyväksikäyttöneuvos, vihreät kutsuneet juhliinsa alaikäisiä, juottaneet niitä räkäkänniin ja panneet niitä ja vasemmistoliitto salakuvailee pikkutyttöjä suihkussa?

Olen myös huomannut, että aika iso joukko palstan naisista eivät osaa erottaa seksuaalisia ajatuksia oman isänsä ja lähes saman ikäisen sulhasehdokkaan välillä.

Miksi pitäisi nähdä jotain seksuaalista isänsä ikäisessä miehessä? Terveempää jos ei tällaista tunne.

Saattaa hyvinkin kertoa lapsuuden hyväksikäytöstä. Hyväksikäyttäjät etsii myös tällaisia naisia. Heillä kun jo viiraa pahasti.

Kerran olen törmännyt yliseksuaaliseen naiseen. Taustalta paljastui, että on sekstaillut oman isänsä kanssa ja itse ollut aloitteellinen. En edennyt sänkyyn vaikka hyvännäköinen mimmi olikin. Lähinnä alkoi puistattaa. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka monessa tapauksessa mies saa kaiken syyn niskoilleen, vaikka alaikäinen itse on se joka halusi seksiä.

Vierailija
145/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että pitäisi vaan mennä tässäkin asiassa oman pään mukaan, mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin mietteitänne tästä ikäero asiasta? Miten esim. te naiset suhtaudutte siihen että jos miehenne tuttavalla on nuorikko avec mukana juhlissa?

Otin välittömästi etäisyyttä miestuttuun joka alkoi pedaroimaan ja lopulta kun kuulin millainen suhteesta oli tullut katkaisin välit lopullisesti. Mies ei edes avioitunut tytön kanssa vaan käytteli ja r aiskaili tätä, kunnes suhde avattiin ja sitten tuli ero. Puheet juuri tuota samaa luokkaa että vanhat naiset ovat pilalla, no nyt hän r aiskasi tämän naisen pilalle, käteen ei jäänyt kummallekaan mitään, tatti kädessä etsii jälleen uutta seuraa ja itsekin olisin ilmeisesti kelvannut. Ei jatkoon, ydinjäteukko.

Vierailija
146/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Miehet onkin enemmän lasten hyväksikäyttöön kallellaan. Aloituksesta voi päätellä. Ylä- ja alapää maatuneet. 

Demareilla on oma alaikäisten hyväksikäyttöneuvos, vihreät kutsuneet juhliinsa alaikäisiä, juottaneet niitä räkäkänniin ja panneet niitä ja vasemmistoliitto salakuvailee pikkutyttöjä suihkussa?

Olen myös huomannut, että aika iso joukko palstan naisista eivät osaa erottaa seksuaalisia ajatuksia oman isänsä ja lähes saman ikäisen sulhasehdokkaan välillä.

Miksi pitäisi nähdä jotain seksuaalista isänsä ikäisessä miehessä? Terveempää jos ei tällaista tunne.

Saattaa hyvinkin kertoa lapsuuden hyväksikäytöstä. Hyväksikäyttäjät etsii myös tällaisia naisia. Heillä kun jo viiraa pahasti.

Kerran olen törmännyt yliseksuaaliseen naiseen. Taustalta paljastui, että on sekstaillut oman isänsä kanssa ja itse ollut aloitteellinen. En edennyt sänkyyn vaikka hyvännäköinen mimmi olikin. Lähinnä alkoi puistattaa. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka monessa tapauksessa mies saa kaiken syyn niskoilleen, vaikka alaikäinen itse on se joka halusi seksiä.

Se on aina aikuisen syy - aikuisen tehtävä on huolehtia alaikäisestä ihan siitä huolimatta kuinka sairaasti alaikäinen käytäyttyy. Pitäisikö miehet palauttaa holhouksen alaisuuteen jos eivät käsitä vastuutaan aikuisina?

Vierailija
147/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nämä nuoret naiset haluavat omaishoitajaksi sinulle.

Miksi aina vedotaan tuohon teoreettiseen mahdollisuuteen omaishoitajuudesta.  Onko missään ollut omaishoitajana joku kaksikymppinen joka on rakastunut vanhukseen?  Anna-Nicole Smith tulee mieleen, mutta hän tuskin teki muuta kuin kyttäili että äijä kuolee.  Spedet jne kuoleva saappaat jalassa golfkentälle, ei tarvitse huolehtia, tai letkuissa sairaalaan.

Mun anoppini oli vuosia appeni omaishoitaja. Sanoi, ettei suosittele kenellekään itseään reilusti vanhempaa miestä.

Näin sanoi vanhempi sukulainen myös minulle, että kannattaa opiskella kelvatakseen muuhunkin kuin vanhan miehen patjaksi jo nuorena.

Joo kapitalistin orjaksi kelpaaminenhan se onkin hyvän elämän mittari. Kukaan ei r aiskaa siementään sinuun mutta sitten olet naimisissa korporaation kanssa. 

Vierailija
148/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nauttii nuoresta vaimosta ja kun alkaa tulla raihnaiseksi tai vaivaksi lentää Hollantiin eutanasiaan.

Tuo ikäero riippuu niin paljon ihmisestä. Toiset ovat paremmassa kunnossa 50v, kuin jotkut ikinä elämässään. 

Mä olen 50 v, ja varsin hyvässä kunnossa, mutta olisi kyllä aiempi elämäni ollut aika surkeaa, jos en olisi koskaan ollut tämän paremmassa kondiksessa. Onhan se tietty mahdollista, että jollakulla on mennyt koko aiempi aikuiselämä vaikkapa täysin invalidisoivien mielenterveysongelmien parissa, ja pääsee vasta aloittelemaan elämäänsä viisikymppisenä sekä fyysisessä että henkisessä mielessä.

Sopisiko sellaiselle huomattavasti nuorempi kumppani? Ehkä. Mutta ehkä nuori ottaa mieluummin toisen nuoren, jonka kanssa on enemmän yhteistä aikaa.

Vierailija
149/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä kahdelle ihmiselle sopii. Mutten ottais nuorempaa jos on oma samanikäinen lapsi

Normaali ihminen osaa ajatella lapsensa lapsena ja kumppaninsa kumppanina. Sinä et selvästi osaa.

Normaali ihminen on kiinnostunut suunnilleen itsensä ikäisistä.

Oikeasti normaali ihminen on kiinnostunut ihmisenä ihan kaiken ikäisistä ihmisistä, joilla on älykästä sanottavaa. Minua kiinnosti esim. hetki sitten jutella lasten ja näiden kavereiden kanssa. Ovat hauskalla tavalla "pikkuvanhoja".

Vierailija
150/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina vedotaan tuohon teoreettiseen mahdollisuuteen omaishoitajuudesta.  Onko missään ollut omaishoitajana joku kaksikymppinen joka on rakastunut vanhukseen?  Anna-Nicole Smith tulee mieleen, mutta hän tuskin teki muuta kuin kyttäili että äijä kuolee.  Spedet jne kuoleva saappaat jalassa golfkentälle, ei tarvitse huolehtia, tai letkuissa sairaalaan.

Sinänsä olet oikeassa, että harva tuota miettii ihan sen takia, että ei tule edes harkinneeksi suhdetta iäkkäämmän miehen kanssa.  Ne syyt, miksi vanhempaa miestä ei haluta suhteeseen ei tosiaan ole "teoreettinen mahdollisuus omaishoitajuudesta" vaan ihan vain se, että vanhempi mies ei kiinnosta.

Tutkimusten mukaan suomalaista naista ei kiinnosta ihana suhde minkään ikäisen miehen kanssa, vaan lähinnä riitely ja olla tyytymätön.

Joka tapauksessa sama lopputulos: vanhempi mies ei tule valituksi.

Höpsistä. Suomalainen mies vähän jo varttuneempanakin on erittäin suosittu kumppaniehdokas maailmalla. Ulkomaalainen nainen on lähes aina paljon kehittyneempi henkiseltä tasoltaan ja osaa katsoa, tutkia ja arvostaa miestä ennen kaikkea ihmisenä ja kumppanina. Suomalainen nainen taas ei osaa juuri muuta, kuin etsiä miehestä vikoja. Ja valittaa. Joka. Ainoasta. Asiasta.

Näin mies selittää asian itselleen, kun ei kelvannut muille kuin köyhille kehitysmaiden naisille.

Palstamammoilla tuntuu olevan oma kuplansa, jossa yksikään teidän sohvatuhnuista miehistä "ei ole kelvannut kuin köyhille kehitysmaiden naisille." Pyhästä pierustako te sitten niitä pershedelmiä olette porsineet maailmaan noiden miestenne kanssa?

Minä tiedän ainakin 20 pariskuntaa, joissa mies on vaihtanut suomalaisen naisen syystä tai toisesta ulkomaalaiseen. Itsellänikin aivan liian kattava kokemus suomalaisten naisten kelvottomuudesta hyvään parisuhteeseen ja vakaaseen perhe-elämään. Siksi tuli valittua vaimoksi ulkomaalainen nainen.

Niinpä. Johtunee siitä että "parisuhde" ja "perhe-elämä" ovat oikeasti naiselle helvetillinen alistussuhde, ja tämä sanotaan jopa koraanissa. Suomalaiset naiset ovat raivanneet tiensä ulos tuosta helvetistä ja mies on huuli pyöreänä kun hänen rakentamanasa helvetti ei kelpaakaan naisille enää. 

Ole ihmeessä ihan rauhassa onnellinen kehitysmaalaisesi kanssa. Turha kiukutella enää epäonnistuneista suhteistasi suominaisiin, emme me kaipaa sinua yhtään sen enempää kuin sinä meitä.

Vierailija
151/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 43-vuotiaalle miehelle sopivan ikäinen nainen  on noin 12-vuotias.

Vierailija
152/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Toisin sanoen et ole kehittynyt henkisesti vaan elät edelleen jossain 15v tasolla, eivätkä ikäisesi naiset enää pidä sinua edes ihmisenä.

"Flirtti" on sitä että tytöt pitävät sinua isukki-setähahmona jota eivät näe seksuaalisesti ja uskaltavat olla sinulle siksi tuttavallisia ja hauskoja. 

Sappineste on syövyttänyt jo ikenesi, että hampaasi ovat kaksi kertaa pidemmät kuin normaalilla ihmisellä.

Vierailija
153/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä kahdelle ihmiselle sopii. Mutten ottais nuorempaa jos on oma samanikäinen lapsi

Normaali ihminen osaa ajatella lapsensa lapsena ja kumppaninsa kumppanina. Sinä et selvästi osaa.

Oikeasti normaali ihminen on kiinnostunut ihmisenä ihan kaiken ikäisistä ihmisistä, joilla on älykästä sanottavaa. Minua kiinnosti esim. hetki sitten jutella lasten ja näiden kavereiden kanssa. Ovat hauskalla tavalla "pikkuvanhoja".

Enpä ole eläissäni kokenut pienintäkään kiinnostusta keskustella lasten kanssa. Omaa lasta kohtaan on toki luonnollinen hoivavaisto ja tätä opettaa ja kasvattaa mielellään, mutta siihenpä se jääkin sitten. Kyllä sulla on jotain häikkää pääkopassa jos lapset ovat sinua viisaampia.

N35

Vierailija
154/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sappineste on syövyttänyt jo ikenesi, että hampaasi ovat kaksi kertaa pidemmät kuin normaalilla ihmisellä.

Koita keksiä kommentti jossa on asiasisältö seuraavalla kerralla.

Vierailija
155/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikäeroa ollenkaan tai korkeintaan yksi vuosi.

Vierailija
156/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva ikäero on 60 vuotta.

T. Profeetta0

Vierailija
157/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä olet oikeassa, että harva tuota miettii ihan sen takia, että ei tule edes harkinneeksi suhdetta iäkkäämmän miehen kanssa.  Ne syyt, miksi vanhempaa miestä ei haluta suhteeseen ei tosiaan ole "teoreettinen mahdollisuus omaishoitajuudesta" vaan ihan vain se, että vanhempi mies ei kiinnosta.

Tutkimusten mukaan suomalaista naista ei kiinnosta ihana suhde minkään ikäisen miehen kanssa, vaan lähinnä riitely ja olla tyytymätön.

Höpsistä. Suomalainen mies vähän jo varttuneempanakin on erittäin suosittu kumppaniehdokas maailmalla. Ulkomaalainen nainen on lähes aina paljon kehittyneempi henkiseltä tasoltaan ja osaa katsoa, tutkia ja arvostaa miestä ennen kaikkea ihmisenä ja kumppanina. Suomalainen nainen taas ei osaa juuri muuta, kuin etsiä miehestä vikoja. Ja valittaa. Joka. Ainoasta. Asiasta.

Näin mies selittää asian itselleen, kun ei kelvannut muille kuin köyhille kehitysmaiden naisille.

Kuvitteletko sinä siis tosissasi olevasi jotenkin parempi ihminen kuin ne köyhät kehitysmaiden naiset? Asenteesi on rasistinen ja kieroutunut.

Varmasti nuokin tytöt olisivat pärjänneet ja valinneet elää koulutus- ja uraputkessa jos heille olisi sellainen mahdollisuus tarjoutunut. Kehitysmaalaisuuden vuoksi ei ole ja siksi he ovatkin olleet mitä todennäköisimmin lähinnä sukulaistensa orjina, mistä on luontaista siirtyä orjailemaan aviomiehelle. Tämä on tyypillinen kasvusuunta vain nimenomaan kehitysmaissa, missä ei ole tytöille (eikä monille pojillekaan) minkäänlaisia vaihtoehtoja elämään. 

Tiedän tosi harvoja naisia, joilla on vaihtoehtona ura tai edes kohtuullinen toimeentulo, jotka vaihtaisivat tämän johonkin miehen kalsareiden kuuraamiseen ja suihinottoihin. Ainoat tällaiset tapaamani naiset ovat jostakin jumalan selän takaa itä-suomen tuppukylistä. Kaikki kaupungeissa kasvaneet pitävät kynsin hampain kiinni kaikesta muusta kuin miehestä, mies saa roikkua mukana jos pysyy ja nuolee pillut erinomaisesti, harvemmin kuitenkaan osaa.

Vierailija
158/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et kuitenkaan kohdistanut lapsiin ja näiden kavereihin seksuaalisia ajatuksia. Tässä ketjussa kyse on parisuhteen muodostamisesta, jos otsikko jäi sinulta lukematta.

Vierailija
159/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko sinä siis tosissasi olevasi jotenkin parempi ihminen kuin ne köyhät kehitysmaiden naiset? Asenteesi on rasistinen ja kieroutunut.

Varmasti nuokin tytöt olisivat pärjänneet ja valinneet elää koulutus- ja uraputkessa jos heille olisi sellainen mahdollisuus tarjoutunut. Kehitysmaalaisuuden vuoksi ei ole ja siksi he ovatkin olleet mitä todennäköisimmin lähinnä sukulaistensa orjina, mistä on luontaista siirtyä orjailemaan aviomiehelle. Tämä on tyypillinen kasvusuunta vain nimenomaan kehitysmaissa, missä ei ole tytöille (eikä monille pojillekaan) minkäänlaisia vaihtoehtoja elämään. 

Tiedän tosi harvoja naisia, joilla on vaihtoehtona ura tai edes kohtuullinen toimeentulo, jotka vaihtaisivat tämän johonkin miehen kalsareiden kuuraamiseen ja suihinottoihin. Ainoat tällaiset tapaamani naiset ovat jostakin jumalan selän takaa itä-suomen tuppukylistä. Kaikki kaupungeissa kasvaneet pitävät kynsin hampain kiinni kaikesta muusta kuin miehestä, mies saa roikkua mukana jos pysyy ja nuolee pillut erinomaisesti, harvemmin kuitenkaan osaa.

Lisäksi näistäkin naisista se että loikkaa bkt 2e maasta bkt 2000e maahan on niin iso statuskorotus, että se jo itsessään painaa vaakakupissa melkolailla. Käytännössä vastaisi sitä, että suomalaisnaiselle tulisi tekemään ehdotuksia joku miljonääri tai miljardööri, jolloin itsekin saattaisin höristää korviani ja kuunnella ainakin mitä miehellä on sanottavaa. Sen sijaan joku perus insinöörijuntille joka luulee saavansa s eksiorjan ja 50/50 taloudellisen liiton samassa paketissa vieläpä kauniista ja hyvägeenisestä naisesta lähinnä lyön sormet oven väliin.

Vierailija
160/162 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 37-vuotiaana saanut pakit 45-vuotiaalta mieheltä, 34-vuotiaana sain pakit 40-vuotiaalta mieheltä, ja tällä viikolla sain 38-vuotiaana pakit 45-vuotiaalta mieheltä. Eli minua 6-8 vuotta vanhemmat miehet ovat antaneet minulle pakkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi