Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva ikäero miehen ja naisen välillä?

Jänteikäs
14.06.2026 |

Olen 43 vuotias mies ja olen huomannut lähiaikoina punttisalilla ja muissa tilanteissa nuorten naisten suorastaan avoimesti flirttailevan mulle. 

Oon aina seurustellut samanikäisten kanssa, mutta nyt kun ikää on yli 40, niin olen huomannut että oman ikäiset naiset ei aina jaksa pysyä mukana menossani - tykkään harrastaa aktiivisesti seksiä ja käydä ulkona päivittäin, niin aluksi se kyllä oman ikäisten kanssa sujuu aikalailla mutkitta, mutta jo muutaman viikon jälkeen alkaa väsy painaa ja huomaan olevani itsekseni lenkillä/salilla

Nuoremmilla naisilla myös on jotenkin aurinkoisempi ja valoisampi luonne - ainakin yleensä.  

Kysynkin sitä että kun olen itse 43v. niin minkä ikäisen neidin kehtaa viedä esimerkiksi Juhannusjuhliin Aveciksi?

Onko 27v. liian nuori muiden naisten mielestä 43 vuotiaalle? 

Tiedän että pitäisi vaan mennä tässäkin asiassa oman pään mukaan, mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin mietteitänne tästä ikäero asiasta? Miten esim. te naiset suhtaudutte siihen että jos miehenne tuttavalla on nuorikko avec mukana juhlissa?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

+- 5 v. Tietenkin jotkut ihmiset eivät kasva ja kehity normaalisti elämänsä aikana ja heille sopii sitten huomattavasti nuorempi kumppani, menee paremmin ajatukset yksiin.

Vierailija
22/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä nainen, ikää 45 vuotta ensi kuussa jo :) Oon kyllä auttamatta ihastunu tänä vuonna huomattavasti nuorempiin.. ilman että edes tajusin ikäjuttua, ennenkuin se tuli puheeksi. Ja pikkuinen lomaromanssi taitaa olla tuloillaan nyt yhen 33:n kanssa. Yksi ikäiseni mies taas, pitkä parta ja iso maha - hyi olkoon. Ei tulis mieleenkään joku seksi. Kaveri tietty saa olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla enintään viisi vuotta nuorempi tai vanhempi.

Vierailija
24/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän keskustelun aloittanut 43-vuotias mies ikisinkku, vai onko hänellä menneisyydessä esim. lapsia?

Vierailija
25/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on 12 vuotta nuorempi mies, toisella 10 vuotta nuorempi ja kolmannella 5 vuotta nuorempi. Näyttää toimivan kun yhdessä ovat olleet vuosikausia.

Jos jompikumpi on vielä niin nuori, että ikä alkaa kakkosella ja toinen on selkeästi vanhempi, tulee mieleen että se vanhempi osapuoli on jotenkin ällöttävä.

Vierailija
26/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehen pitää olla nuorempi, koska miehet vanhenee, rupsahtaa ja sairastuu aikaisemmin. Ei nainen halua olla mikään omaishoitaja.

Mun miehet on olleet 4-11 vuotta mua nuorempia.

Ei toki koskaan alaikäisiä.

Vierailija
27/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 20v on oikein sopiva. Eli ihana nuori nainen ja kokenut itsevarma herrasmies -pariskunta.

Iskän Aveciksi Juhannusjuhliin, oujee.

Jänteikäs
28/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsi. Muutamaa vuotta vaille täysi-ikäinen. 

-AP

Vierailija
29/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaalle ihmiselle tuntuu, vanhemmat naiset jättäytyneet pois seurasta sen vuoksi muutaman viikon jälkeen. Muutenkin nuoria naisia vilkuievat vanhemmat ukot on jotenkin yak, yak, kysellään viel  kuinka nuorta voisi tapailla jne.

Vierailija
30/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIehen pitää olla nuorempi, koska miehet vanhenee, rupsahtaa ja sairastuu aikaisemmin. Ei nainen halua olla mikään omaishoitaja.

Miehet rusahtaa aiemmin, kun eivät huolehdi itsestään niin hyvin kuin naiset (partansa siisteydestä, hoida ihoaan, punnitse edes aamuisin, pahimmat hankkivat kunnon punakan juopon turvotuksen ennenkuin täyttävät 50, hampaistossakin tuon ikäisenä osalla jo aukkoja -)- eli aloittajalle: tuo ikäjuttu menee kyllä niinpäin, että nuorempi (flirttaileva hyväkuntoinen & itsevarma) mies puree minuunkin. 
Itselläni on ollut puolet samanikäisiä, puolet nuorempia, kumppaneita. Vastaan; plus miinus 1 vuotta = samanikäinen, plus miinus 5 vuotta = suht samanikäinen -> molemmat ok, lisäksi jättipotti on 20-25 vuotta nuorempi. Mutta olen jo sen ikäinen, että kolmosella se miehen ikä siitäkin huolimatta alkaa ;) Pukeudun mielelläni, laittaudun, rakastan naisena olemista - mutta vain siinä tapauksessa, että mies sytyttää myös minut.

Onneksi ehdin herätä, vaikka synnyinkin näissä feminismiasioissa mielestäni ihan väärään sukupolveen.

Vierailija
31/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sun miehet olleet? Ottivat jalat alleen hyvissä ajoin? Eivät tarvinneet kaltaistasi "omaishoitajaa"?

Vierailija
32/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 59 vuotiaana mulla on 25 vuotias thaimaalainen tyttöystävä, tämä on ihan sopiva ikäero.

Vierailija
33/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta on sopiva ikäero. Jos tyttöä luullaan tyttäreksesi hän on liian nuori sinulle.

Tyttäreni on 21v nuorempi. Meitä luultiin pariskunnaksi.

Vierailija
34/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 59 vuotiaana mulla on 25 vuotias thaimaalainen tyttöystävä, tämä on ihan sopiva ikäero.

En puhuisi tässä tapauksessa mistään muusta kuin sukusopimuksesta elättää tytön lähisuku ja perhe. Sinulla ei ole hänelle mitään arvoa ulkonäön suhteen. Olet pelkkä pankki. He osaavat kyllä olla iloisen ja auttavaisen ja ystävällisen oloisia ja hymyillä myös ikäisillesi vanhuksille, heidät on opetettu siihen. Valmistu lähettämään tuloistasi seuraavina lähivuosina puolet Thaimaaseen.

Nainen ja 20 vuotta nuorempi rakastaja, jolle en maksa palveluksista rahassa. Ja tässä on se ero.

Vierailija
35/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nämä nuoret naiset haluavat omaishoitajaksi sinulle.

Suomalainen nainen ei kykene rakastamaan läheisiään yleensäkään, joten on typerää lässyttää minkäänlaisesta hoitamisesta, jos mies tai joku läheinen sairastuisi vakavasti. Täällä lykätään omat vanhemmatkin laitoksiin mätänemään omiin ulosteisiinsa. Suomalainen nainenhan alkaa tutkitusti odottaa miehensä kuolemaa samalla tavalla, kuin vanhempiensakin kohdalla, jos tulevalla vainajalla on vähänkään rahaa säästössä.

Vierailija
36/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Varmaan suunnilleen yhtä monella kuin mitä naisilla on grandpa-fetissi. Sori ap.

Vierailija
37/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon seksipuoleen sen verran, että naisilla se menee vähän toisin päin kuin miehillä. Jos nelikymppinen nainen ei jaksa tahtiasi, niin sen 25-vuotiaan kanssa on aika kuiva tulevaisuus odotettavissa. Tietenkin sekä miehet että naiset ovat yksilöitä.

Naisen seksihalut on mahdollista pitää yllä ihan sillä, että valitsee ulkomaalaisen, nuoremman ja kaniimman naisen, joka ei ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä eikä tällä ole koskaan ollut mt-ongelmia.

Vierailija
38/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta on sopiva ikäero. Jos tyttöä luullaan tyttäreksesi hän on liian nuori sinulle.

Tyttäreni on 21v nuorempi. Meitä luultiin pariskunnaksi.

Mun isälläni ja mulla on ikäeroa 36 vuotta. Kun käytiin Venäjällä, kaikki naureskelivat merkitsevästi. Luoja että hävetti.

Vierailija
39/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka löytänyt kantensa. Ei kenelläkään ole siihen nokan koputtamista. Kaikki tietävät, mistä on kyse. Vanhempi mies saa seksiä ja elinvoimaa nuoresta naisesta. Nuori nainen huolenpitoa ja varakkuutta. 

Vanha mies LUULEE saavansa, mutta eihän kukaan ruppanaa halua.

Palstamammat jos ketkä tietävät miten negatiivisesti ruppanoituminen vaikuttaa miesten lähestymisyrityksiin.

Vierailija
40/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sen itse tiedä? Jos jonkun kanssa synkkaa niin sit synkkaa. Jos molemmat on aikuisia niin ei pitäisi olla kenelläkään ulkopuolisella nokan koputtamista asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi