Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva ikäero miehen ja naisen välillä?

Jänteikäs
14.06.2026 |

Olen 43 vuotias mies ja olen huomannut lähiaikoina punttisalilla ja muissa tilanteissa nuorten naisten suorastaan avoimesti flirttailevan mulle. 

Oon aina seurustellut samanikäisten kanssa, mutta nyt kun ikää on yli 40, niin olen huomannut että oman ikäiset naiset ei aina jaksa pysyä mukana menossani - tykkään harrastaa aktiivisesti seksiä ja käydä ulkona päivittäin, niin aluksi se kyllä oman ikäisten kanssa sujuu aikalailla mutkitta, mutta jo muutaman viikon jälkeen alkaa väsy painaa ja huomaan olevani itsekseni lenkillä/salilla

Nuoremmilla naisilla myös on jotenkin aurinkoisempi ja valoisampi luonne - ainakin yleensä.  

Kysynkin sitä että kun olen itse 43v. niin minkä ikäisen neidin kehtaa viedä esimerkiksi Juhannusjuhliin Aveciksi?

Onko 27v. liian nuori muiden naisten mielestä 43 vuotiaalle? 

Tiedän että pitäisi vaan mennä tässäkin asiassa oman pään mukaan, mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin mietteitänne tästä ikäero asiasta? Miten esim. te naiset suhtaudutte siihen että jos miehenne tuttavalla on nuorikko avec mukana juhlissa?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 59 vuotiaana mulla on 25 vuotias thaimaalainen tyttöystävä, tämä on ihan sopiva ikäero.

En puhuisi tässä tapauksessa mistään muusta kuin sukusopimuksesta elättää tytön lähisuku ja perhe. Sinulla ei ole hänelle mitään arvoa ulkonäön suhteen. Olet pelkkä pankki. He osaavat kyllä olla iloisen ja auttavaisen ja ystävällisen oloisia ja hymyillä myös ikäisillesi vanhuksille, heidät on opetettu siihen. Valmistu lähettämään tuloistasi seuraavina lähivuosina puolet Thaimaaseen.

Nainen ja 20 vuotta nuorempi rakastaja, jolle en maksa palveluksista rahassa. Ja tässä on se ero.

Ero on todellisuudesssa se, että sinulla ei ole pätäkkää, toisin kuin useimmilla miehillä, joilla on paljon nuorempi nainen.

Vierailija
42/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta on sopiva ikäero. Jos tyttöä luullaan tyttäreksesi hän on liian nuori sinulle.

Tyttäreni on 21v nuorempi. Meitä luultiin pariskunnaksi.

Mun isälläni ja mulla on ikäeroa 36 vuotta. Kun käytiin Venäjällä, kaikki naureskelivat merkitsevästi. Luoja että hävetti.

Se on hyvin yleistä, että ulkomailla nauretaan aika avoimesti suomalaisille naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Miehet onkin enemmän lasten hyväksikäyttöön kallellaan. Aloituksesta voi päätellä. Ylä- ja alapää maatuneet. 

Vierailija
44/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies noin 5 vuotta nuorempi, tämä kompensoi sitä, että miehet kuolevat nuorempina.

Vierailija
45/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nämä nuoret naiset haluavat omaishoitajaksi sinulle.

Miksi aina vedotaan tuohon teoreettiseen mahdollisuuteen omaishoitajuudesta.  Onko missään ollut omaishoitajana joku kaksikymppinen joka on rakastunut vanhukseen?  Anna-Nicole Smith tulee mieleen, mutta hän tuskin teki muuta kuin kyttäili että äijä kuolee.  Spedet jne kuoleva saappaat jalassa golfkentälle, ei tarvitse huolehtia, tai letkuissa sairaalaan.

Vierailija
46/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ap vain pohtii näitä asioita tarkoittaa, ettei hänelle oikeasti ole niitä nuoria naisia tarjolla.

Ei ikäisesi nainen hyydy ap liikunnallisessa menossa ja ala kyllästyä seksiin parissa viikossa uuden kumppanin kanssa, vaan siinä vaiheessa nainen kyllästyy seuraasi ja huonoon seksiin.

Vierailija
47/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka löytänyt kantensa. Ei kenelläkään ole siihen nokan koputtamista. Kaikki tietävät, mistä on kyse. Vanhempi mies saa seksiä ja elinvoimaa nuoresta naisesta. Nuori nainen huolenpitoa ja varakkuutta. 

Vanha mies LUULEE saavansa, mutta eihän kukaan ruppanaa halua.

Palstamammat jos ketkä tietävät miten negatiivisesti ruppanoituminen vaikuttaa miesten lähestymisyrityksiin.

Monet ruppapapat ovat yrittäneet iskeä. Eivät tajua että ei vanhus kelpaa nuorelle naiselle.

Vierailija
48/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka löytänyt kantensa. Ei kenelläkään ole siihen nokan koputtamista. Kaikki tietävät, mistä on kyse. Vanhempi mies saa seksiä ja elinvoimaa nuoresta naisesta. Nuori nainen huolenpitoa ja varakkuutta. 

Palstamammat jos ketkä tietävät miten negatiivisesti ruppanoituminen vaikuttaa miesten lähestymisyrityksiin.

Naiset ei pyri niin suuren ikä-eron ja muihin ongelma-suhteisiin, että seg siä ei ole 😆 

Vierailija
49/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 59 vuotiaana mulla on 25 vuotias thaimaalainen tyttöystävä, tämä on ihan sopiva ikäero.

En puhuisi tässä tapauksessa mistään muusta kuin sukusopimuksesta elättää tytön lähisuku ja perhe. Sinulla ei ole hänelle mitään arvoa ulkonäön suhteen. Olet pelkkä pankki. He osaavat kyllä olla iloisen ja auttavaisen ja ystävällisen oloisia ja hymyillä myös ikäisillesi vanhuksille, heidät on opetettu siihen. Valmistu lähettämään tuloistasi seuraavina lähivuosina puolet Thaimaaseen.

Nainen ja 20 vuotta nuorempi rakastaja, jolle en maksa palveluksista rahassa. Ja tässä on se ero.

Ero on todellisuudesssa se, että sinulla ei ole pätäkkää, toisin kuin useimmilla miehillä, joilla on paljon nuorempi nainen.

Tarkoittanet rahaa? Kyllä on :D mutta ei ole tapana maksaa itseäni nuoremmasta seurasta, kun sitä saa ilmaiseksikin.

Vierailija
50/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina vedotaan tuohon teoreettiseen mahdollisuuteen omaishoitajuudesta.  Onko missään ollut omaishoitajana joku kaksikymppinen joka on rakastunut vanhukseen?  Anna-Nicole Smith tulee mieleen, mutta hän tuskin teki muuta kuin kyttäili että äijä kuolee.  Spedet jne kuoleva saappaat jalassa golfkentälle, ei tarvitse huolehtia, tai letkuissa sairaalaan.

Se nyt vaan on tilastollinen tosiasia, että samanikäisissäkin pariskunnissa nainen yleensä toimii miehen elämän loppusuoran miehen omaishoitajana, mutta nainen ei sitten itse omaishoitajana toimittuaan samaa palvelua elämän loppusuoralla kuolleelta puolisoltatietenkään saa.  Kaikki me vanhenemme. Tässä omaishoitajuuspuheessa ei ole mitään epärelevanttia. Harva kuolee suorilta jaloilta vaan loppuvaihe kestää noin pari vuotta.

Vierailija
51/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä olet oikeassa, että harva tuota miettii ihan sen takia, että ei tule edes harkinneeksi suhdetta iäkkäämmän miehen kanssa.  Ne syyt, miksi vanhempaa miestä ei haluta suhteeseen ei tosiaan ole "teoreettinen mahdollisuus omaishoitajuudesta" vaan ihan vain se, että vanhempi mies ei kiinnosta.

Vierailija
52/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 10-20 vuotta nuorempi. Olen 56 sinkkunainen, tykkään ehkä noin 36-40-vuotiaista lihasjanttereista eniten ;) Mutta jos on aviomiesainesta niin saa olle 46-vuotiaskin.

Varmaan suunnilleen yhtä monella kuin mitä naisilla on grandpa-fetissi. Sori ap.

Hyvä kommentti, näin naisena ja lapsesta asti itseäni vanhempien miesten ahdistelun kohteeksi joutuneena tosiaan tässä vaiheessa keski-ikää ihan sama, onko se mama- vai grannyfetissi, kunhan saan vatsattoman lihaskimpaleen. Naisille samat oikeudet aisti-iloihin keski-iässä

T. terve onnellinen feministi

Vierailija
53/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet onkin enemmän lasten hyväksikäyttöön kallellaan. Aloituksesta voi päätellä. Ylä- ja alapää maatuneet. 

Demareilla on oma alaikäisten hyväksikäyttöneuvos, vihreät kutsuneet juhliinsa alaikäisiä, juottaneet niitä räkäkänniin ja panneet niitä ja vasemmistoliitto salakuvailee pikkutyttöjä suihkussa?

Olen myös huomannut, että aika iso joukko palstan naisista eivät osaa erottaa seksuaalisia ajatuksia oman isänsä ja lähes saman ikäisen sulhasehdokkaan välillä.

Vierailija
54/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi sekään ei kannattanut, vaan riiteli pitkään papparaisen rahoista.

Vierailija
55/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies noin 5 vuotta nuorempi, tämä kompensoi sitä, että miehet kuolevat nuorempina.

Laajoissa tutkimuksissa on todistettu, että suunnilleen saman ikäinen suomalaisnainen lyhentää miehen elinikää merkittävästi. Moni mies lähtee ihan oman kädenkin kautta, koska ei kestä elämistä suomalaisen persreikänaisen kanssa. Tämäkin ketju todistaa, miten ilkeitä enemmistö naisista on.

Vierailija
56/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne on sun kanssa menossa naimisiin. Tekevät vain tarpeensa.

Vierailija
57/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demareilla on oma alaikäisten hyväksikäyttöneuvos, vihreät kutsuneet juhliinsa alaikäisiä, juottaneet niitä räkäkänniin ja panneet niitä ja vasemmistoliitto salakuvailee pikkutyttöjä suihkussa?

Olen myös huomannut, että aika iso joukko palstan naisista eivät osaa erottaa seksuaalisia ajatuksia oman isänsä ja lähes saman ikäisen sulhasehdokkaan välillä.

Huomaan että edes poliisi-persuja ei häiritse puolueen pefogiilimiehet. Kertoo paljon miesten pääkopasta. 

Vierailija
58/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne on sun kanssa menossa naimisiin. Tekevät vain tarpeensa.

Sinun tarpeesi hoidetaan wc-pyttyyn. Miehenä sinua ei halua kukaan terve nainen.

Vierailija
59/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajoissa tutkimuksissa on todistettu, että suunnilleen saman ikäinen suomalaisnainen lyhentää miehen elinikää merkittävästi. Moni mies lähtee ihan oman kädenkin kautta, koska ei kestä elämistä suomalaisen persreikänaisen kanssa. Tämäkin ketju todistaa, miten ilkeitä enemmistö naisista on.

Et näe miesten ilkeitä viestejä ketjussa?

Vierailija
60/99 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ruppapapat ovat yrittäneet iskeä. Eivät tajua että ei vanhus kelpaa nuorelle naiselle.

He siis ovat ymmärtäneet, ettet kelpaa oman ikäisillesi miehille, joten ovat tarjonneet auttavaa elintään, varmaan säälistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän