Entä mainos, jossa isä ja lapset söisivät eväitä laiturilla äidin pudotessa perämoottorin kanssa veteen?
Mua ärsyttää se, että mies näytetään perämoottorin kanssa toheltavana pellenä. Jos olisi äiti siellä sähläämässä, syntyisi someraivo.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi sille vosulle ihan oikein jos painuisi sinne pohjaan moottorinsa kanssa!
No ei se sille mitään mahda että mies on toheltaja.
Kaikki miehet sählää menemään. Sehän siinä hauskaa onkin kun se on totta. Nuo järjen jättiläiset, jotka on varastaneet kaikki naisten keksinnöt ja patentit ja nobelit, sählää menemään kuin viisivuotiaat ilman järjenhitustakaan. Olen katsonut vierestä kun mies poraa reikää tiiliseinään terän pyöriessä väärään suuntaan ja savun noustessa :D Olen katsonut, kun mies vääntää ruuvinvääntimen täysillä kierroksilla pultin poikki ajoleikkurin leikkuupöydästä. Olen nähnyt kun kaksi miestä kokoaa IKEAn lipaston niin, että kun laatikon avaa, se on asennettu ylösalaisin liukukiskoon. Kysyin heti alussa, saanko antaa vinkin. Kiellettiin, joten naureskelin vieressä ja varsinkin kun äijille selvisi, mitä olivat tehneet.
Ja sitten ne puhuu miten ne on niin älykkäitä ja rationaalisia 😅. Todellisuus todistaa muuta. Sehän siinä hauskinta on.
SEPÄHÄN JUURIKIN SE!
Mies menee tunteella aivot narikassa.
Ja uhriutuu siitä kuten ap, kun se hierotaan hänelle naamaan. Ei kykyä itsekriittisyyteen, miehuus on niin hauras, ettei hymyn häivää, vaikka asia on juurikin noin. Vain osa miehistä on noin tyhmiä. Oletettavasti se sama 25%, jonka mielestä on ok hakata ja rskata naisia koska nämä ovat fyysisesti heikompia.
Ja henkisesti vahvempia :D
Vierailija kirjoitti:
Mainoksista puheenollen Jarkko Pajunen osaa näytellä Prisma-mainoksensa aina niin, ettei ärsytä ikinä. Toisin kuin pari kolleegaansa.
Sulta puuttuu tuosta pilkkuja ja kollega kirjoitetaan yhdellä e:llä. Ärsyttäminenon yksi mainoksella haetuista reaktioista. Mua ei mainokset ärsytä lainkaan, mutta on näköjään oikeasti ihmisiä, jotka vahtaa niitä ja kokee TUNTEITA.
Olen markkinoinnin ammattilainen ja voin paljastaa, että ärtymys on yksi halutuista tunnereaktioista. Se saa sinut ostamaan, vaikka kuvittelet toisin. Sullakaan ei muu pyöri mielessä kuin ärsyttävä Prisma, ja sinnehän sinä suuntaat kun tajuat, että sulta puuttuu yhtä ja toista ja Prisma osuu nenän eteen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä asiasta voi olla mitä mieltä haluaa ja oikeutuksia varmasti löytyy, mutta itse ilmiöstä tuskin kukaan lähtee kiistelemään.
Yleensä en katsele sen pahemmin telkkaria, mutta kerran kipeänä kun näki useamman niin tämä kiinnitti huomion ja sen jälkeen havainnot toistunut. Ainakin 80-90% mainoksissa se ns. klovni tai hölmöilevä on mies jos mainoksessa nyt ylipäätään sattuu molempia sukupuolia näkymään.
Sun "toistuvat havainnot" on psykologinen ilmiö nimeltään vahvistusharha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mua ärsyttää se, että mies näytetään perämoottorin kanssa toheltavana pellenä. Jos olisi äiti siellä sähläämässä, syntyisi someraivo. "
Äidiksi voitaisiin vielä roolittaa ei-kantasuomalainen nainen. Siitähän riemu repeäisi.
N**keri ja Tohatsu painuisivat pohjaan yhtä matkaa...
Hei persu, miksi sinä tölläät mainoksia? Oletko heikkolahjainen etkä oikein erota niitä ohjelmasisällöistä? Todennäköisesti ja tutkitusti olet.
Vastasit sitten omaan vammaiseen trollikommenttiisi ja postasit vielä tuon vammaisen linkin jota tunget joka ketjuun ja luulet sillä servaavasi jonkun itseäsi tyhmemmän. Sääli vaan ettei niitä itseäsi tyhmempiä maasta taida löytyä paitsi hoitolaitoksista.
Tiedän kyllä, että te minua tyhmemmät ette lue varsinkaan englanninkielisiä tiedeartikkeleita.
Se vahvistaa tutkimustuloksen, jossa todetaan, että äärioikeistolaiset ensinnäkin ovat ikäisiään tyhmempiä jo pikkulapsina ja että varttuessa he jäävät yhä enemmän ikäisiään jälkeen, koska tieto ja tiedonkäsittelytaito (oppiminen, yleissivistys ja substanssioaaminen) ovat kumuloituvia ominaisuuksia.
Teidät tunnistaa poikkeavan isosta tunnekeskuksesta. Jos vilkaiset omia kommenttejasi, ei niissä ole faktasisältöä vaan tunteidesi ilmauksia. Sinusta tuntuu, sinua ärsyttää, sinä vihaat, sinua naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vain äänestää lompakollaan ja jättää salaatti ostamatta. S-ryhmäkin kannattaa jättää väliin, niin kauan kuin lähiövalas makaa sohvalla ostoksilla.
Äippä tai kotisairaanhoito sulle pöperöt kotiin kantaa, Huoris. Ärsyttääkö kun eivät tuo kaljaa?
Ap:n mielestä Speden naisen logiikka- sketsit on kuitenkin parasta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksista puheenollen Jarkko Pajunen osaa näytellä Prisma-mainoksensa aina niin, ettei ärsytä ikinä. Toisin kuin pari kolleegaansa.
Sulta puuttuu tuosta pilkkuja ja kollega kirjoitetaan yhdellä e:llä. Ärsyttäminenon yksi mainoksella haetuista reaktioista. Mua ei mainokset ärsytä lainkaan, mutta on näköjään oikeasti ihmisiä, jotka vahtaa niitä ja kokee TUNTEITA.
Olen markkinoinnin ammattilainen ja voin paljastaa, että ärtymys on yksi halutuista tunnereaktioista. Se saa sinut ostamaan, vaikka kuvittelet toisin. Sullakaan ei muu pyöri mielessä kuin ärsyttävä Prisma, ja sinnehän sinä suuntaat kun tajuat, että sulta puuttuu yhtä ja toista ja Prisma osuu nenän eteen.
Ai sen takia tungette mainoksiin n*kkejä, että varmasti ärsyttää?
Okei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sen takia tungette mainoksiin n*kkejä, että varmasti ärsyttää?
Okei...
Ai ketkä me?
kaikki nää mainokset on tällaisia tyypiteltyjä, naapurilla on uusi katto, auto jne. ja sitten ollaan kateellisia tai mies on tollo ja vaimo sitten opastaa. mutta n-kerin on myytävä jäätelöä. se on ihanan wokea.