Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä mainos, jossa isä ja lapset söisivät eväitä laiturilla äidin pudotessa perämoottorin kanssa veteen?

Vierailija
14.06.2026 |

Mua ärsyttää se, että mies näytetään perämoottorin kanssa toheltavana pellenä. Jos olisi äiti siellä sähläämässä, syntyisi someraivo. 

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sille vosulle ihan oikein jos painuisi sinne pohjaan moottorinsa kanssa!

Vierailija
22/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mua ärsyttää se, että mies näytetään perämoottorin kanssa toheltavana pellenä. Jos olisi äiti siellä sähläämässä, syntyisi someraivo. "

Äidiksi voitaisiin vielä roolittaa ei-kantasuomalainen nainen. Siitähän riemu repeäisi.

N**keri ja Tohatsu painuisivat pohjaan yhtä matkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on tullut tiensä päähän, ihan sama kumpi putoaa, jos toinen alkaa syödä eväitä laiturilla tuossa tilanteessa. 

Vierailija
24/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se sille mitään mahda että mies on toheltaja.

Vierailija
25/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me miehet tämä kestetään. Ja nauretaan tällä naisten tasa-arvovouhkaukselle, johon he eivät itsekään edes usko. Kuten tälläisten mainosten esittäminen todistaa.

Ei mua niinkään ärsytä se miehen putoaminen ynnä muu, vaan se, ettei naisen esittämistä sellaisena hahmona siedettäisi hetkeäkään. Ap

Miksi pitäisi? Tässä maassa tapetaan naisia miesten toimesta ihan tarpeeksi. Naisiin kohdistuva väkivalta ja halventaminen ei ota tulta alleen kuin katkerien, syrjäytyneiden incel-otusten porukoissa. Joissa sinäkin pyörit, pikku some-riippuvainen.

Vierailija
26/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet sählää menemään. Sehän siinä hauskaa onkin kun se on totta. Nuo järjen jättiläiset, jotka on varastaneet kaikki naisten keksinnöt ja patentit ja nobelit, sählää menemään kuin viisivuotiaat ilman järjenhitustakaan. Olen katsonut vierestä kun mies poraa reikää tiiliseinään terän pyöriessä väärään suuntaan ja savun noustessa :D Olen katsonut, kun mies vääntää ruuvinvääntimen täysillä kierroksilla pultin poikki ajoleikkurin leikkuupöydästä. Olen nähnyt kun kaksi miestä kokoaa IKEAn lipaston niin, että kun laatikon avaa, se on asennettu ylösalaisin liukukiskoon. Kysyin heti alussa, saanko antaa vinkin. Kiellettiin, joten naureskelin vieressä ja varsinkin kun äijille selvisi, mitä olivat tehneet.

Vierailija
27/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena isäni tohellusta perämoottorien ja veneiden kanssa katseltua ei nyt niin hirveän utopistiselta kuulosta. Ainakin erilaisia varaosia ja työkaluja tuo onnistui tiputtamaan mereen useammankin. Paria piti sitten sukellella kun piti saada kone kuntoon että pääsee saaresta mantereelle. Kerran tuo tippui laiturilta veneeseen astuessaan itse mereen kun köysi olikin liian pitkäksi sidottu ja vene karkasi jalan alta :D

Sääli vaan että samalla kastui kassillinen vaatteita, mutta onneksi oltiin menossa kotiinpäin. 

Vierailija
28/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me miehet tämä kestetään. Ja nauretaan tällä naisten tasa-arvovouhkaukselle, johon he eivät itsekään edes usko. Kuten tälläisten mainosten esittäminen todistaa.

Ei mua niinkään ärsytä se miehen putoaminen ynnä muu, vaan se, ettei naisen esittämistä sellaisena hahmona siedettäisi hetkeäkään. Ap

Miksi pitäisi? Tässä maassa tapetaan naisia miesten toimesta ihan tarpeeksi. Naisiin kohdistuva väkivalta ja halventaminen ei ota tulta alleen kuin katkerien, syrjäytyneiden incel-otusten porukoissa. Joissa sinäkin pyörit, pikku some-riippuvainen.

Ohhoh.... tulipa pika-analyysi tuntemattomasta henkilöstä. 

Vierailija
29/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet sählää menemään. Sehän siinä hauskaa onkin kun se on totta. Nuo järjen jättiläiset, jotka on varastaneet kaikki naisten keksinnöt ja patentit ja nobelit, sählää menemään kuin viisivuotiaat ilman järjenhitustakaan. Olen katsonut vierestä kun mies poraa reikää tiiliseinään terän pyöriessä väärään suuntaan ja savun noustessa :D Olen katsonut, kun mies vääntää ruuvinvääntimen täysillä kierroksilla pultin poikki ajoleikkurin leikkuupöydästä. Olen nähnyt kun kaksi miestä kokoaa IKEAn lipaston niin, että kun laatikon avaa, se on asennettu ylösalaisin liukukiskoon. Kysyin heti alussa, saanko antaa vinkin. Kiellettiin, joten naureskelin vieressä ja varsinkin kun äijille selvisi, mitä olivat tehneet.

Sinäkö luulet jotain osaavasi vai?!

Vierailija
30/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vetoa että ton mainoksen on ideoinut kaltaisesi vanhoilliskonservatiivinen mies, joka elää muinaisuudessa.

Vierailija
31/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun äitis olisi tehnyt oikein abortoimalla sinut. 

Vosuttelu ei tee sinusta yhtään isompaa ja miehekkäämpää, päinvastoin olet setä jo teininä.

Vierailija
32/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoriksella on taas uhriutumiskertoimet tapissa.

Vierailija
33/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Miehillä ei oo huumorintajua. Ei tartte olla niin hiekkaa esarin alla aina. Hymyä huuleen vaan! Näytätte sillai nätimmiltä.

Ja hampaat kuntoon niin pystyy hymyilemään! Ne mädät hautakivet voi otattaa pois ja hankkia kokoproteesin.

Vierailija
34/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on, jännä kyllä. 

Jokaisessa tarinassasi ne miehet tekee ja sinä et vaikka tiedätkin omasta mielestäsi kaiken paremmin. Pelkällä takapenkkiohjaamisella ei tuppaa tulemaan tuloksia vaan joskus on ihan itsekin tehtävä, ihan vaan vinkiksi vastaisen varalle. 

Vierailija
35/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus ärsyttää. Jotkut miehet vain toheltaa, mutta vaimo on asiaan tottunut ja pitää lapset tyytyväisenä.

Äiti on tärkein mitä lapsilla on. Isällä ei ole niin väliä, koska useimmat isät on helkkarin surkeita otuksia ja antaa lapsilleen vain huonoa esimerkkiä, esim ap:n isä. Pahimmat mulkut on kasvaneet isikseen.

Vierailija
36/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Miehillä ei oo huumorintajua. Ei tartte olla niin hiekkaa esarin alla aina. Hymyä huuleen vaan! Näytätte sillai nätimmiltä.

Olen kylläkin nainen. Ap

Et ole, veeti. Sula roikkuu siellä läskimassun alla kusiletku ja kaksi tarpeetonta rusinaa pussissa. Vaikka sulla on tissit, et ole nainen edelleenkään.

Vierailija
37/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ne puhuu miten ne on niin älykkäitä ja rationaalisia 😅. Todellisuus todistaa muuta. Sehän siinä hauskinta on.

Vierailija
38/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin nainen. Ap

Ainahan sinä yrität vaihtaa sukupuolta,. Se vain ei ole uskottavaa, koska olet Huoris.

Vierailija
39/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on, jännä kyllä. 

Jokaisessa tarinassasi ne miehet tekee ja sinä et vaikka tiedätkin omasta mielestäsi kaiken paremmin. Pelkällä takapenkkiohjaamisella ei tuppaa tulemaan tuloksia vaan joskus on ihan itsekin tehtävä, ihan vaan vinkiksi vastaisen varalle. 

Niin, kun miehet naureskelevat jos nainen alkaa tekemään noita, ja vaativat tehdä itse. Siitä vaan sitten. Raukkaparat.

Vierailija
40/69 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mua ärsyttää se, että mies näytetään perämoottorin kanssa toheltavana pellenä. Jos olisi äiti siellä sähläämässä, syntyisi someraivo. "

Äidiksi voitaisiin vielä roolittaa ei-kantasuomalainen nainen. Siitähän riemu repeäisi.

No kyllä ne ahkerat ja fiksut thaikkunaiset varmaan aika usein naureskelee tolloille miehilleen.

Ja huutaa. Te ette tiedä mitään thainaisista ellette ole nähneet niitä vihaisina. Se möykkä ja wokkipannulla läimiminen on jotain ihan kamalaa. Suomalaisnainen ei ikinä pidä niin pahaa ääntä. Nuo naiset todellakin hallitsee miehiään pelolla ja väkivallalla. Pieni koko, valtava iskuvoima kun käteen ottaa teräspannun, jossa on varsi.

Ja helppohan on hallitakin, kun niiden miehet on lähtökohtaisesti velttoja lullukoita, joilta ei mikään suju. Ei edes kumppanin löytäminen kotimaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme