Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mua alkaa aina ripuloittamaan kun syön mitä vaan

Vierailija
16.05.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sama oire, mutta vain aamuisin. Ja sen jälkeen kun olen juonut kahvia. Hyvä, että vessaan ehtii....:)



Vierailija
2/3 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oireili siten, että aina n. puoli tuntia ruokailun jälkeen kiire vessaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kärsin ko. vaivasta. Välillä tulee aivan kaameita ripulikohtauksia, vatsa on kuin tulessa, kouristaa ja vääntää ja kylmä hiki tulee pintaan, pöntöllä käynti kyllä helpottaa onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän