Lue keskustelun säännöt.
Millainen paikka asua on Espoon Kauklahti. Tarkoitan nyt sitä omakotitaloaluetta.
Kommentit (2)
Ainakin siltä näytti kun kävimme yhtä taloa katsomassa siellä. Rauhallisuus on vain ja ainoastaan positiivinen juttu meille :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos siitä fiiliksestä, että asuu todella korvessa, tykkää niin sinne vaan.