Sydän särkynyt. "Parisuhde" loppu.
Miten voi ihminen olla näin tyhmä. Tapasin aivan ihanalta tuntuvan miehen, kehui minua paljon ja olin hänen elämänsä nainen ensimmäiset kolmisen viikkoa. Sitten hänen tunteet laimeni ja minä tyhmä jäin yli kolmeksi kuukaudeksi odottamaan, että josko mies haluaa kunnon suhteen. Lupaili siis sitä. Olin hänen luonaan paljon ja kun olimme erillään, niin joka päivä soiteltiin ja viestiteltiin. Ja hänen mielestään me ei edes seurusteltu ja lopuksi totesi ettei muka pysty seurustelemaan kenenkään kanssa. Miten tästäkin taas selviää ja miten voi enää luottaa keneenkään.
Kommentit (25)
Annoit varmasti pimppaa ja peppua miehelle? :)
Ihan hulluksi mennyt kyllä koko touhu. Tuntuu ettei ihmiset enää kunnioita ja arvosta ketään. Toista kohdellaan miten sattuu. Tämä maailma alkaa olla liian kova paikka esim. herkälle ja empaattiselle ihmiselle.
Osa käyttää naisia seksiin. Ja ns. pikaromansseihin. Hyötyäkseen ja sitten läsähtää, seuraava. Vampyyreja on monenlaisia.
Ihmissuhteista ei ole koskaan takeita. Jokainen ero ja sydänsuru kasvattaa meistä niitä ihmisiä joiksi meidän on tarkoitus tulla. Jokainen sydänsuru opettaa myös kestämään pettymyksiä ja kasvattaa sitä paljon puhuttua resilienssiä.
Up