Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit jos Jumalan enkeli ilmestyisi yhtäkkiä kämppääsi

Vierailija
13.06.2026 |

Pelästyisitkö ja mitä kysyisit häneltä?

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta en halua kuulla Jeesuksesta. En Lusiferistakaan. En halua osallistua enkelkuoron harjoituksiin, enkä ostaa vähän käytettyä harppua, no vttu en uuttakaan! Kiitos, mutta en tarvitse virsikirjaa, katekismusta, enkä edes vartiotornia tai herätkää lehtiä. Hetkinen, minkäs firman enkeleitä sitä ollaankaan? Ahaa, sitä ollaankin vale-enkeli jehovilta. Nyt jos otat jalat allesi niin vielä kerkeet portille ennen Saatanaa 🐕

Vierailija
102/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. silloin kun Estonia upposi, nähtiin märkien enkelien nousevan meren pohjasta, heidän tehtävänsä oli silloin loppunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
104/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa vähän peljästyisi, mutta varmaan sanoisin, että voitko mennä pois ja antaa mun ripuloida rauhassa ellei sulla sitten oo jotain jumalallista keinoa taikoa näitä vatsanväänteitä pois, koska se ois kyllä tosi jees.

Vierailija
105/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin näkijää tarkistamaan että  ko. päivän lokero dosetissa on varmasti tyhjä.

Vierailija
106/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että painu v*ttuun mun asunnosta.

Lisäisin vielä loppuun: pervo.

Vierailija
107/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa, olikin aika tylsää vetää kalsarikännejä ihan yksin. Istu perseellesi soffaan niin haen sullekin keppanan vai suositko tiukkaa? 

Vierailija
108/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin kakkoseen.

Vierailija
109/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru, mikä v*tun viulu sulla on kainalossa? Ai se on harppu. Hetkonen 🤔

Vierailija
110/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa nähnyt. Ei ehdi kysyä. Nopea havainto. 

Ok, kerro lisää.

En osaa. En tiedä, edes näinkö sen lyhyen hetken normaalisti silmillä vai mielessäni tai muuten. 

Saattoi olla suojelusenkeli. Toisella oli miekka vyöllä, ja oli hyvin isokokoinen. 

Miksei rynkky? Toimii paremmin ku miekka. Ja ne ikivanhat pronssimiekat oli aika huonoja muutenkin.  

Vierailija
111/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, minä varaan sen kaihileikkausajan. 

Vierailija
112/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. silloin kun Estonia upposi, nähtiin märkien enkelien nousevan meren pohjasta, heidän tehtävänsä oli silloin loppunut.

Mites Hiroshimassa? Oliks niillä perse liekeissä vai mikä homma? 

Tuliko Treblinkan tai Sobiborin piipuista sellaisia kärähtäneitä enkeleitä jatkuvalla syötöllä? Tästä ei jostain syystä ole kertomuksia. 

Tai jossain Sommessa tai Stalingradissa niitä enkeleitä olisi vasta tullutkin. Pari Estoniaa joka tunti.

Vierailija
113/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, olenko nähnyt enkelin, Pyhän Hengen vai Jeesuksen, mutta olen satunnaisesti nähnyt pitkäliepeisen hahmon omassa kodissani ja parissa seurakunnassa. Esimerkiksi, kun olin joskus kirkossa, tämä hahmo kulki käytävää pitkin ja laski kätensä olalleni. Luin penkissä Raamattua, kun havahduin siihen, että joku tuli viereeni ja teki niin. Näin hänet siis ns. hengessä. Siitä hän jatkoi kiireettömästi toisen henkilön luokse, laskien kätensä hetkeksi myös hänen olalleen. Sitten näky häipyi, enkä enää nähnyt häntä. Koin, että tämä hahmo siunasi tilaisuuteen tulleita. Olen saanut profeetallisen armolahjan uskoon tullessani ja nähnyt tällaisia näkyjä tai ilmestyksiä aina välillä.

Tunsitko silloin jotain?

Kun enkeli laittoi käden olalleni, siitä virtasi kehooni voimakas rauhan ja levollisuuden tunne.

Mitkään ns. pimeet hahmot ei tule laskee käsiä kirkossa sun tai naapuris käsies päälle, jos näin on niin koko juttu on saatanasta, Jeesuksen nimessä ja veressä voi käskeä näitä poistumaan - ja niitten on pakko totella nimeä Jeesus.

Vierailija
114/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisi,  onko Jumalalla jokin tehtävä minulle

Ja seuraavaksi ajat espalla saatanaa karkuun 150 km/h...

Ei menny ihan kuten strömsössä.

Vierailija
115/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanks lainata sun siipii? 

Ei ollut siipiä. 

Vierailija
116/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain samanlaista kun sinä sanoisit, jos pyllystäsi tulisi litran kokoinen hiottu timantti. Yhtä todennäköinen tapahtuma.

Vierailija
117/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, olenko nähnyt enkelin, Pyhän Hengen vai Jeesuksen, mutta olen satunnaisesti nähnyt pitkäliepeisen hahmon omassa kodissani ja parissa seurakunnassa. Esimerkiksi, kun olin joskus kirkossa, tämä hahmo kulki käytävää pitkin ja laski kätensä olalleni. Luin penkissä Raamattua, kun havahduin siihen, että joku tuli viereeni ja teki niin. Näin hänet siis ns. hengessä. Siitä hän jatkoi kiireettömästi toisen henkilön luokse, laskien kätensä hetkeksi myös hänen olalleen. Sitten näky häipyi, enkä enää nähnyt häntä. Koin, että tämä hahmo siunasi tilaisuuteen tulleita. Olen saanut profeetallisen armolahjan uskoon tullessani ja nähnyt tällaisia näkyjä tai ilmestyksiä aina välillä.

Tunsitko silloin jotain?

Kun enkeli laittoi käden olalleni, siitä virtasi kehooni voimakas rauhan ja levollisuuden tunne.

Mitkään ns. pimeet hahmot ei tule laskee käsiä kirkossa sun tai naapuris käsies päälle, jos näin on niin koko juttu on saatanasta, Jeesuksen nimessä ja veressä voi käskeä näitä poistumaan - ja niitten on pakko totella nimeä Jeesus.

No aikaan ne poliisit espalla ei totellut Jeesuksen nimeä ja saatanan poistumiskäskyä 😆

Osaatko sanoa, missä vika? Vanhentunut pyhä vesi vai loitsun sanat väärin?

Vierailija
118/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanosin sille mee pois ja kääntäsin kylkeä.

Vierailija
119/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa nähnyt. Ei ehdi kysyä. Nopea havainto. 

Ok, kerro lisää.

En osaa. En tiedä, edes näinkö sen lyhyen hetken normaalisti silmillä vai mielessäni tai muuten. 

Saattoi olla suojelusenkeli. Toisella oli miekka vyöllä, ja oli hyvin isokokoinen. 

Miksei rynkky? Toimii paremmin ku miekka. Ja ne ikivanhat pronssimiekat oli aika huonoja muutenkin.  

Wööö ei raamatussa oo piupau pyssyjä

Harha-oppi ja rienaus  

Vierailija
120/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kiitos, kiitos että olet olemassa ja anteeksi syntini joita teen joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi