Mitä sanoisit jos Jumalan enkeli ilmestyisi yhtäkkiä kämppääsi
Kommentit (135)
Sanoisin et näytä kulli
Enkelin kulli on varmaan 30 cm+
Kysyisin siltä, että maistuisiko lonkero?
Minäkin olen uskovainen ja uskon Jeesukseen Kristukseen, olen myös kerran rukoillut erään toisen uskonystäväni kanssa joka oli syntymästään sokea, rukoiltiin ja hän sai näkönsä takaisin. Tästä en ota kunniaa itselleni vaan Jeesukselle.
Sanoisin saanko tappaa edellämainitut komentoitti idiootit , joo ja ase laulaisi sinäkin runkku kuolisit heti.
Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. En tiedä sitten, että pelkääkö hyväpalkkaiset lääkärit menettävän tulonsa jos kaikki parantuisivatkin rukouksen voimalla. Lääketehtaita se ainaskin suututtaisi koska menettäisivät aika paljon fyrkkaa.
Soittaisin poliisit poistamaan luvattoman tunkeutujan.
Ajattelisin, että jos enkeli on tullut minua tapaamaan, hänellä on varmaan jotain sanottavaa.
Jäisin siis odottelemaan, mitä sieltä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Kyllä varmaan peljästyisin. Hän luultavasti kertoisi asiansa ilman että minun tarvitsisi sanoa mitään. Sitten enkeli todennäköisesti ylistäisi Jumalaa, ja minä varmaan siinä kohtaa saisin suuni auki ja ylistäisin hänen kanssaan. Ai että, tuollainen olisi kyllä ihanaa.
Allaahu akbaaar
Ei jaksa näitä ulkosaksalaisen tanskalaisen maailmansossa saksalaisten joukoissa taistelleen näitä vanhojen taistelukavereiden vanhoja juttuja.
T. Sven Hasselit lukenut daami 50+
En mitään teurastaisin suden ja pistäisin lampaan uuniin.
Jumalan enkelit eivät tule koputtamatta.
Separati substantis inteligibelis. Tietäjät tietää.
Sanoisin että en ole juuri nyt kotona, tule joskus toiste uudestaan.
Allaahu akbaaar