Mitä sanoisit jos Jumalan enkeli ilmestyisi yhtäkkiä kämppääsi
Kommentit (150)
Mitä sinä ap sanoisit jos Helvetin enkeli ilmestyisi yhtäkkiä kämppääsi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ap sanoisit jos Helvetin enkeli ilmestyisi yhtäkkiä kämppääsi?
Mitä runkkari?
"Kuka teki nuo erikoistehosteet? Industrial Light & Magic?"
En uskoisi hetkeäkään, jollei tekisi jotain ihmettä, kuten siirtäisi milliä tililleni.
Kysyisin että otakko kahavia niinkus muiltakin vierailta tapaan kysyä.
Sanoisin että terve ja kysyisin että mitä asiaa.
Kysyisin että kuka sinut lähetti ja tunnustatko Jeesuksen Kristuksen Jumalan pojaksi, lihaan tulleeksi ja sinun isännäksi. Jos edelliset ok niin kuuntelisin tarkkaan mitä sanoo ja tekisin sen mukaan. Jos ei niin Jeesuksen Kristuksen nimessä käskisin poistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. En tiedä sitten, että pelkääkö hyväpalkkaiset lääkärit menettävän tulonsa jos kaikki parantuisivatkin rukouksen voimalla. Lääketehtaita se ainaskin suututtaisi koska menettäisivät aika paljon fyrkkaa.
Hyvä. Älä mene enää koskaan lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin että kuka sinut lähetti ja tunnustatko Jeesuksen Kristuksen Jumalan pojaksi, lihaan tulleeksi ja sinun isännäksi. Jos edelliset ok niin kuuntelisin tarkkaan mitä sanoo ja tekisin sen mukaan. Jos ei niin Jeesuksen Kristuksen nimessä käskisin poistumaan.
Ai onko sellaisia freelancer-enkeleitä myös olemassa?
Jotenkin tuo kuulostaa vähän huonolta tessiltä enkelin kannalta, enemmän sellainen isäntä-orjasuhde. Toki monet uskisnaiset kaipaavat tällaista suhdetta 😁
Mulla ei ole haaremihousuja, joten Mahdin synnyttäminen ei ainakaan käy.