Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit jos Jumalan enkeli ilmestyisi yhtäkkiä kämppääsi

Vierailija
13.06.2026 |

Pelästyisitkö ja mitä kysyisit häneltä?

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisi,  onko Jumalalla jokin tehtävä minulle

Vierailija
82/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisi,  onko Jumalalla jokin tehtävä minulle

*n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin 112 koska näen harhoja.

Vierailija
84/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin silmiäni. Että eivät näe oikein.

Vierailija
85/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miks wwitussa sä et oo jo manipuloinut mulle sitä lottovoittoa? Kaikkivoipa olento, ei luulisi olevan mahdotonta."

Ei kai enkeli ole kaikkivoipa. Hän on Jumalan palvelija. 

Koska kaikki ollaan Jumalan lapsia, olisi tulija myös minun palvelijani. Näyttäisin, missä on imuri ja moppi ja ottaisin itse rennosti. 

Vierailija
86/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se verotarkastaja tänne tulisi?

Niitä saa ehkä käymään kun kritisoi somessa 🧐

Vierailija
87/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että saanko panna molempiin reikiin ja tissien väliin ja lopuksi lasti kurkkuun?

Selloista enkeliä ei ole luolaani vielä pyrähtänyt.

Vierailija
88/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilisin silmiäni. Että eivät näe oikein.

Käynti optikolla auttaa 🤗

Vierailija
89/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan riippuis siitä kuin kauan se enkeli olis mun kämpässä, siitä järkytyksestä selviäminen kestäis varamaan muutaman sekunnin ja ehtiskö siltä mitään kysellä - vai kyselisikö enkeli mitään minulta. Joku tarkoitushan sillä olisi, yleensä Raamatussakin sanotaan että enkelit kyllä kertovat hyvin selvästi miksi näyttäytyvät, mut niitten aika on varmaan kortilla. Jumala on jo antanut seuraavan tehtävän mihin niitten pitää kiirehtiä.

Vierailija
90/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on lämmin ja olutta on, minä tarjoan. 

Vierailija
91/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat Jumalan sanansaattajia, joten  pelästyisin, että mitähän asiaa mahtaa olla. 

Vierailija
92/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele, se kamomillatee ei tainnutkaan olla kamomillaa.. 

Vierailija
93/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookkona Oulusta, syökkönä leijonia? 

Vierailija
94/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, olenko nähnyt enkelin, Pyhän Hengen vai Jeesuksen, mutta olen satunnaisesti nähnyt pitkäliepeisen hahmon omassa kodissani ja parissa seurakunnassa. Esimerkiksi, kun olin joskus kirkossa, tämä hahmo kulki käytävää pitkin ja laski kätensä olalleni. Luin penkissä Raamattua, kun havahduin siihen, että joku tuli viereeni ja teki niin. Näin hänet siis ns. hengessä. Siitä hän jatkoi kiireettömästi toisen henkilön luokse, laskien kätensä hetkeksi myös hänen olalleen. Sitten näky häipyi, enkä enää nähnyt häntä. Koin, että tämä hahmo siunasi tilaisuuteen tulleita. Olen saanut profeetallisen armolahjan uskoon tullessani ja nähnyt tällaisia näkyjä tai ilmestyksiä aina välillä.

Vierailija
95/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juma, Ayahuasca tosiaankin toimii kuin junan vessa. 

Vierailija
96/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä takaisin ulko-ovelle ja KOPUTA ellet osaa käyttää ovikelloa. 

Vierailija
97/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas... jos sinä olet herran enkeli niin minä olen Kalle-Kustaa Korkki. Mitäs jos pistäisit pääsi kuntoon ja menisit sen jälkeen oikeisiin töihin ja jättäisit tämän ihmisten ovelta-ovelle vainoamisen vähemmälle ja vetäisin tämän jälkeen oven kiinni kuten jehoville ja muille ovikelloa rimputtekeville hihhuleille tavataan tehdä. Jos oikein sitkeä olisi niin hakisin Remingtonin asekaapista.

Vierailija
98/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, olenko nähnyt enkelin, Pyhän Hengen vai Jeesuksen, mutta olen satunnaisesti nähnyt pitkäliepeisen hahmon omassa kodissani ja parissa seurakunnassa. Esimerkiksi, kun olin joskus kirkossa, tämä hahmo kulki käytävää pitkin ja laski kätensä olalleni. Luin penkissä Raamattua, kun havahduin siihen, että joku tuli viereeni ja teki niin. Näin hänet siis ns. hengessä. Siitä hän jatkoi kiireettömästi toisen henkilön luokse, laskien kätensä hetkeksi myös hänen olalleen. Sitten näky häipyi, enkä enää nähnyt häntä. Koin, että tämä hahmo siunasi tilaisuuteen tulleita. Olen saanut profeetallisen armolahjan uskoon tullessani ja nähnyt tällaisia näkyjä tai ilmestyksiä aina välillä.

Tunsitko silloin jotain?

Kun enkeli laittoi käden olalleni, siitä virtasi kehooni voimakas rauhan ja levollisuuden tunne.

Vierailija
99/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli taivaan lausui näin, miks Kekkonen syntyi väärinpäin 🎶

Vierailija
100/135 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan säikähtäisin aluksi, varsinkin kun raamatun mukaan enkelit ei oo mitään ihmishahmoja siivet selässä vaan oikeesti aika pelottavan näköisiä. Sitten säikähdyksen laannuttua kysyisin että miksi ilmestyit minulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi