Mies tekee ruokaa pelkissä alushousuissa, eiks aika yök??
Siis mä en ymmärrä. Mies tekee pihvejä ja perunoita koko perheelle mutta miksi ihmeessä hänen täytyy laittaa ruokaa pelkissä kalsareissaan? Sanoo että viihtyy paremmin näin ( no totta, aina illalla telkun ääressä kalsarit vaan jalassa ) mutta jotenkin iljettävää kun toinen laittaa meille puhdasta ruokaa melkein alasti. Yök. En tiedä mikä siinä oikein on mutta en vaan tykkää.
Kommentit (77)
Alastomuus ei kuulu keittiöön!
T. Päivi Räsänen fun club
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla itämäinen vaimo tekee joskus ilman housuja. Pitkä paituli päällä . Siitä on kiva käydä jälkiruoalle kun on katsellut vilahtelevaa kaunista pimp..
Pitkä paituli ja vilahteleva pimppi? 🤔
Ihanaa <3
Vierailija kirjoitti:
Kunpa munkin luona kokkaisi joku kuuma mies meille aamiaista alushousuisillaan. En panisi vastaan.
Munkkeja ei sinun perversiot kiinnosta. Pane vain viiniä ja lakkaa horisemasta irstailuja.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa munkin luona kokkaisi joku kuuma mies meille aamiaista alushousuisillaan. En panisi vastaan.
Pistäs osoite niin tullaan tekemään perinteinen "seisova pöytä".
Ruokaa laittava mies on aina ihana.
Joo mihin unohtui hygieena ja onko vessapaperirulla oikeinpäin helvatan tekopyhää paaskaa täällä jauhetaan.
Munasillaan oleva kokki on ihana.
Alastomuus kuuluu peräkammariin lauantaisin saunan jälkeen.
PS. Jeesus pelastaa
Anna kokata. Mitä se nyt haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa karvainen läskiukko grillaa syöttekö oikeasti hänen tuotoksia hyi?
Nyt ei ollutkaan kyse sinusta vaan viriilistä nuoresta miehestä.
Mä teen ruokaa yleensä kattilassa tai uunissa, mutta kai ne alushousutkin hätätilanteessa käy.
Melkoista miesvihaa taas koko ketju täynnä, Entä jos nainen vispaisi puolukkapuuroa p*llu paljaana menkkojen aikaan niin johan ylistettäisiin maasta taivaisiin.
Jeesus antoi meille viisi leipää ja kaksi kalaa. Emme tarvitse alastomuutta mihinkään.
Itse laitan usein munasillaankin ruokaa, mutta asunkin täällä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Melkoista miesvihaa taas koko ketju täynnä, Entä jos nainen vispaisi puolukkapuuroa p*llu paljaana menkkojen aikaan niin johan ylistettäisiin maasta taivaisiin.
Ei ole miesvihaa. Minä ainakin tykkään, kun aviomieheni kokkailee yllään pelkät alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miesvihaa. Minä ainakin tykkään, kun aviomieheni kokkailee yllään pelkät alushousut.
Miehesi tuomitaan helvetissä ikuiseen grillaukseen sillä keittiö on kodin sydän ja siellä ei ole tilaa irstailulle. Alastomuus kuuluu makuuhuoneeseen miehen ja naisen välille eikä keittiöön.
Meillä mies kokkaa alasti, mutta sillä ei seiso kuin järki jauhelihakastiketta tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen ruokaa yleensä kattilassa tai uunissa, mutta kai ne alushousutkin hätätilanteessa käy.
Etkö ole kuullut aromipesästä?
Kait muistaa raapia munia välillä?
Helpompi olisi tehdä padoissa ja kattiloissa. Hygienisempää ainakin.