Mies tekee ruokaa pelkissä alushousuissa, eiks aika yök??
Siis mä en ymmärrä. Mies tekee pihvejä ja perunoita koko perheelle mutta miksi ihmeessä hänen täytyy laittaa ruokaa pelkissä kalsareissaan? Sanoo että viihtyy paremmin näin ( no totta, aina illalla telkun ääressä kalsarit vaan jalassa ) mutta jotenkin iljettävää kun toinen laittaa meille puhdasta ruokaa melkein alasti. Yök. En tiedä mikä siinä oikein on mutta en vaan tykkää.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Mulla itämäinen vaimo tekee joskus ilman housuja. Pitkä paituli päällä . Siitä on kiva käydä jälkiruoalle kun on katsellut vilahtelevaa kaunista pimp..
LOL. Jos sinulla olisi itämainen vaimo, et viettäisi lauantai-iltaasi vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla itämäinen vaimo tekee joskus ilman housuja. Pitkä paituli päällä . Siitä on kiva käydä jälkiruoalle kun on katsellut vilahtelevaa kaunista pimp..
Pitkä paituli ja vilahteleva pimppi? 🤔
Kunpa munkin luona kokkaisi joku kuuma mies meille aamiaista alushousuisillaan. En panisi vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vit... rintakarvoja voi tippua ruokiin.🤮
Käytäthän aina siis kotona ruokaa laittaessasi päähinettä ja hanskoja? Enemmän karvoja ihmisillä on yleensä päässä kuin rinnassa.
Tietenkin käytän. Eikö kaikki muutkin käytä?🤔
Kotona parasta on se, että siellä jokainen voi olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä osaa sheivata karvat pois
Jaa ja sinä olet moisen kusipään kanssa kimpassa, tiedätkö että on olemassa ovi josta voi lähteä pois?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa munkin luona kokkaisi joku kuuma mies meille aamiaista alushousuisillaan. En panisi vastaan.
Kuuma mies paistaa pekonin vatsalihaksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kesäisin voi vallan hyvin kokkailla rennommin.
Nimim. "Jorma pullottaa alushousuissa"
Yksin voi olla mutta jos on muita, olet esteettisesti ja hygienisesti huono.
Meillä Eila tekee vieläkin piirakat omalla muotilla. Ei häiritse ketään, paitsi naapurin Eskoa, mutta häntä on häirinnyt aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma mies paistaa pekonin vatsalihaksillaan.
Aina parempi.
Nyt täytyy myöntää että joillakin naisilla aivosolut puutuu kot kot tee ukko ruokaa ja sotke.
Osta sille kevyet kesäsortsit. Vaikka lidlistä
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ei haittaa?
Millä muulla teidän pihvit nuijitaan jos ei k*rvällä?
Vierailija kirjoitti:
Kotona parasta on se, että siellä jokainen voi olla oma itsensä.
Itse olen naapurissa oma itseni.
Siksi teen ruuat yksin sotkijat menköön tekemään omia.
Myssy päässä sinä ja miehesi kokkailee? Karva kuin karva saattaa tippua ruokiin.