Nainen kaatui ja pyysi apua - kukaan ei auttanut
Kommentit (143)
Huomaa että nämä #metoo jutut tulevat pääasiassa yhdeltä ja samalta. Niin väsynyttä.
Jännä miten tällaisena rumahkona miehenä olen tehnyt aloitteita ja muutenkin olen lähes päivittäin tekemisissä naisten kanssa, eikä kertaakaan ole kukaan vetänyt mitään #metoo korttia tai ruvennut huutamaan raiskaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu syytteeseen seksuaalisesta häirinnästä / raiskauksen yrityksestä, jos lähestyy naista
Juuri tämän takia ei mitään kontaktia suomalaisiin naisiin. Mieluummin on tekemisissä karhun kanssa. Se ei syyttele mistään kuten suomilehmät tekee lähtökohtaisesti.
Ota lääkkeet. Olet päästäsi todella sairas ajatuksiesi vuoksi. Normalit ihmiset ei ajattele tuolla tavalla.
AINA tämä "Ota lääkkeet"!!!
Niin, koska ne lääkärin määräämät lääkkeet on tärkeä syödä.
Asia on niin että jos on nainen pulassa ja muita naisia paikalla se on naisten tehtävä pelastaa nainen. Se on metoon jälkeisen ajan logiikkaa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan on nii ystävällisiä ja mukavia varsinkin miehiä kohtaan että varsinkin miesten kannattaa auttaa aina naisia. Vai hetkinen olikos se sitten kuitenkin niin että naiset vihaa miehiä avoimesti ja peittelemättä että naiset ei ansaitse miehiltä apua ja palvelua
Olen ihan normaali mies ja arjessa en ole kohdannut varmaan yhtäkään naista, joka käyttäytyisi asiattomasti minua kohtaan. Toki töykeitä ja ilkeitä ihmisiä on, mutta se ei ole sukupuoleen sidottua. Ehkä auttaisi, jos lähestyisit ihmisiä ihmisinä, etkä menisi mulkku edellä "toi on ruma, mitä se mulle puhuu, emmä sitä haluu panna", "miksei toi kaunis nainen avaa haarojaan mulle vaikka pidin ovea, vähänkö ylimielinen" jne.
Eivätkö täällä miesvihansa sinun päällesi oksentavat naiset ole sinulle "normaalia" "arkea"?
Niin, miksen samalla perustaisi mielipidettäni miehistä sen perusteella, mitä Ylilaudan syrjäytyneet incelit kirjoittavat anonyyminä internetissä. Jaa'a, vaikea sanoa.
Missään en ole törmännyt niin sairaisiin naisvihajuttuihin kuin ulilaudalla. Ei ihme jos joku nainen alkaa miessukupuolta inhoamaan jos tosielämässä ei ole tekemisissä normaaleiden miesten kanssa
Onneksi naisillekin on tämä vauva.fi missä voivat haaveilla inseleiden ja aasialaisten naisten keski-tys-leireille laitosta. Sairainta oli kun joku nainen fantasioi pikku poikien mikroon laittamisesta ja siihen tuli moni muukin kaiketi nainen kannustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran autoin ja melkein sain syytteen, poliisi ei edes pyytänyt anteeksi.
Nykyään kävelen eri suuntaan "näkemättä mitään".
No niin varmaan
Sun on pitänyt suunnilleen heitellä tai paiskoa sitä autettua tai kouria haaroista/rinnoista että saat syytteen
Jos auttaa ylös käsivarressa niin ei varmaan tule syytettä
Mun kaveri auttoi pakkaseen sammunutta. Myöhemmin tämä sammunut uhri syytti ystävääni omaisuutensa varastamisesta ihan syyttä. Olisi kannattanut jättää juoppo kuolemaan.
No, yhyy. Pieni valheellinen syyte vs se, että on vastuussa toisen ihmisen kuolemasta. Eikö teillä ole moraalia lainkaan?
Ei ne kestä enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistan taas tämän koska ei ole linkkiä.
Ja googlea ei osata käyttää.
Jos aloittaa keskustelun, niin kuuluu laittaa linkki. Normaaleja käytöstapoja.
Laitoin. Poistu.
- ap
No, laita sitten linkin sijaan se uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kerran oltiin miehen kanssa menossa laivaan, kun terminaalissa ihmeteltiin monen supisevan, "onks toi kuollut?" Ja kuitenkin kaikki vaan naureskeli ja meni ohi.
Penkillä retkotti vanha mies, suu auki ja silmät raollaan, kieltämättä näytti menehtyneeltä. Heti mentiin miehen kanssa häntä puhuttamaan ja ravistelemaan, ja kyllä hän heräsi. Sanottiin että laivaan pääsee jo, keräsin hänen tavaransa penkiltä ja lattilalta ja annoin hyttikortin käteen. Kovasti kiitteli.
Mutta ohi kulkevien käytös ottaa niin päähän...
No se oli mies. Ei miehet ole oikeutettu saamaan apua muilta vaan mies on itse vastuussa kaikesta. Ainoastaan naisia ja lapsia kuuluu auttaa ja tukea
Älä pelle jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan on nii ystävällisiä ja mukavia varsinkin miehiä kohtaan että varsinkin miesten kannattaa auttaa aina naisia. Vai hetkinen olikos se sitten kuitenkin niin että naiset vihaa miehiä avoimesti ja peittelemättä että naiset ei ansaitse miehiltä apua ja palvelua
Heh, taas yksi manospheren uhri
Vierailija kirjoitti:
Naiset on itsenäisiä ja vahvoja jotka tekee kaiken saman mitä miehetkin niin naiset ei tarvitse apua
Sinun logiikallasi siis kaatunut ja selkänsä murtanut mieskään ei tarvitse apua. Ok. En ajatellutkaan sinun olevan fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan normaali mies ja arjessa en ole kohdannut varmaan yhtäkään naista, joka käyttäytyisi asiattomasti minua kohtaan. Toki töykeitä ja ilkeitä ihmisiä on, mutta se ei ole sukupuoleen sidottua. Ehkä auttaisi, jos lähestyisit ihmisiä ihmisinä, etkä menisi mulkku edellä "toi on ruma, mitä se mulle puhuu, emmä sitä haluu panna", "miksei toi kaunis nainen avaa haarojaan mulle vaikka pidin ovea, vähänkö ylimielinen" jne.
Eivätkö täällä miesvihansa sinun päällesi oksentavat naiset ole sinulle "normaalia" "arkea"?
Ei järkevälle kirjoittajalle auota päätä, koska siihen ei ole syytä.
Olet ihan itse teksteilläsi ansainnut ne "oksennukset" päällesi.
Vierailija kirjoitti:
"Teinityttö makasi tunnin tajuttomana kadulla – kukaan ei auttanut" - https://yle.fi/a/3-7879440
Tässä on teininainen kyseessä, äärimmäisen suuri #metoo vaara lähestyvälle miehelle.
Tämäkö? 11 vuotta vanha uutinen???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksen samalla perustaisi mielipidettäni miehistä sen perusteella, mitä Ylilaudan syrjäytyneet incelit kirjoittavat anonyyminä internetissä. Jaa'a, vaikea sanoa.
Missään en ole törmännyt niin sairaisiin naisvihajuttuihin kuin ulilaudalla. Ei ihme jos joku nainen alkaa miessukupuolta inhoamaan jos tosielämässä ei ole tekemisissä normaaleiden miesten kanssa
Yksinkertaisuuden merkki, jos ei osaa päätellä että kyseessä on todella marginaalinen, mutta äänekäs porukka, eikä enemmistö sukupuolesta.
Mutta sitten sitä samaa ei osata päätellä naisista vaan yleistetään kaikki naiset jonkun sukunimihullun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Taas miehet jaksaa mussuttaa jostan metoosta koska ovat vaan niin saa*anan itsekkäitä juntteja. Suomalainen mies on maailman itsekkäin olento joka ei näe napansa ympärille. Tän takia en koskaan deittaile enää suomiäijiä!
Älä pelle jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei pysy pystyssä?
Mikä sitä vaivaa.
Matala verenpaine.
Tai Suominaisen tuntien alkoholi tai huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennääs nyt mukaan tähän provoon. Voi voi kylmäksi on mennyt maailma.
Provo? Etkö sinä osaa avata tuon ihmisen instaa?
Kenen?
Mitään linkkiä mihinkään uutiseen tai instaan ei ole annettu.
Kerroin ja laitoin osoitteen - poistui. Ig on oudape.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset osaavat nykyisin vältellä ilahduttavan hyvin kaikki #metoo vaarat.
Selvää kehitystä havaittavissa.
Ainakin minä kierrän kaukaa ihan kaikki sellaiset vaarat, muutkin kuin #metoo vaarat, joissa mies joutuu herkästi tuomituksi vankilaan sekä suuriin korvausmaksuihin, ilman mitään näyttö.
Hyvä! Olet siis oppinut vihdoin, ettet saa tarttua tuntemattomia naisia tissistä tai perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Teinityttö makasi tunnin tajuttomana kadulla – kukaan ei auttanut" - https://yle.fi/a/3-7879440
Tässä on teininainen kyseessä, äärimmäisen suuri #metoo vaara lähestyvälle miehelle.
Miksi ajatuksissasi on ensimmäisenä joku ahdistelusyytös, jos kyse on tajuttoman naisen auttamisesta? Siinäkin tilanteessa ensimmäisenä saanti ja säkkien tyhjennys mielessä? Olisiko ruman 60 vuotiaan kohdalla pienempi "metoo" -vaara, kun sellaiset eivät ole mielestäsi pantavia?
Nainen voi olla tajuton, taikka hän voi näytellä tajutonta. Oikeusvaltioissa, joissa sepitteillä ei ole näyttövoimaa tuomioistuimessa, ei ole mitään syytä näytellä tajutaonta. Mutta, koska meillä Suomessa #metoo sepitepalkkio on tuhansia euroja, taikka usein kymmeniä tuhansia euroja, se kiihottaa naisia järjestämänä tilanteita joissa he voivat valhesepitteellä tienata tuon #metoo jättipotin, joka heille myönnetään kunhan vain laativat jonkin sepitteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaatunut nainen voi soittaa 112 jos tarvitsee apua. Sieltä autetaan tarvittaessa. Sivullisten ei pidä puuttua ihmisten asioihin.
Pitäähän puuttua.
Suomessa jokaisella on lain mukaan yleinen auttamisvelvollisuus. Hengen tai terveyden ollessa vakavassa vaarassa jokaisen on kykyjensä mukaan autettava, hälytettävä apua ja ryhdyttävä pelastustoimiin. Avun antamatta tai hankkimatta jättäminen voi johtaa rikosoikeudelliseen tuomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajatuksissasi on ensimmäisenä joku ahdistelusyytös, jos kyse on tajuttoman naisen auttamisesta? Siinäkin tilanteessa ensimmäisenä saanti ja säkkien tyhjennys mielessä? Olisiko ruman 60 vuotiaan kohdalla pienempi "metoo" -vaara, kun sellaiset eivät ole mielestäsi pantavia?
Nainen voi olla tajuton, taikka hän voi näytellä tajutonta. Oikeusvaltioissa, joissa sepitteillä ei ole näyttövoimaa tuomioistuimessa, ei ole mitään syytä näytellä tajutaonta. Mutta, koska meillä Suomessa #metoo sepitepalkkio on tuhansia euroja, taikka usein kymmeniä tuhansia euroja, se kiihottaa naisia järjestämänä tilanteita joissa he voivat valhesepitteellä tienata tuon #metoo jättipotin, joka heille myönnetään kunhan vain laativat jonkin sepitteen.
Annapas pari esimerkkitapausta?
Kenen?
Mitään linkkiä mihinkään uutiseen tai instaan ei ole annettu.