Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

USA säväytti MM-jalkapallossa

Vierailija
13.06.2026 |

Trump soitti joukkueelle ja se puhelu siivitti joukkueen yliluonnolliseen. mestarilliseen suoritukseen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännitetään että meneeko USA jopa päätyyn asti, viheriön ihme tulossa ?

Vierailija
2/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump teki kaikki maalit. Unohdit sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse edes puolivälieriin asti

Vierailija
4/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti elokuva tulossa jos USA voittaa ?

Vierailija
6/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump teki kaikki maalit. Unohdit sen.

Niin tavallaan tekikin, henkisesti.

Vierailija
7/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kaikki USAn valkoiset pelaajat korvataan mustilla, jotta Trumpia kiukuttaisi.

Vierailija
8/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kaikki USAn valkoiset pelaajat korvataan mustilla, jotta Trumpia kiukuttaisi.

Se elokuva tuskin tulee olemaan YLEN tekemä.

Vierailija
9/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pitää Paraguayta jonain mittarina niin on aivan pihalla futiksesta

Vierailija
10/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlauksen perusteella USAn pelaajista ainakin 10 on tummaihoisia, joten vähän tyhmä kommentti.

Vierailija
11/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pitää Paraguayta jonain mittarina niin on aivan pihalla futiksesta

Hyvä kimmoisa keskikastin jengi.

Vierailija
12/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zlatan ja Henry ovat näköjään himo-Trump faneja, varsinkin Zlatan.

Vierailija
13/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa, minä sanon tämän teille, ja kaikki tietävät sen – kaikki parhaat ihmiset sanovat sitä jatkuvasti. Me tulemme voittamaan MM-kisat, jalkapallon, sen suuren cupin, ja me teemme sen niin isosti, niin kauniisti, ettei sellaista ole koskaan nähty! He sanoivat minulle, ”Herra presidentti, Amerikka ei osaa pelata socceria, se on liian vaikeaa, liian eurooppalaista”, mutta minä sanoin, että katsokaa, meillä on parhaat nurmikot, parhaat stadionit, ja minun ansiostani – aivan täysin minun takiani – meillä on nyt parhaat strategiat. Ranskalaiset, italialaiset, he itkevät, he soittavat minulle ja sanovat: ”Herra presidentti, miten te teitte sen?” Ja minä tein sen, koska minulla on loistava geeniperimä, todella korkea älykkyysosamäärä, ja minä tiedän kaiken palloista, uskokaa pois.

Ja nähkääs, ne muut joukkueet, ne ovat katastrofi, täysi vitsi, etenkin se yksi maa – en viitsi edes sanoa sen nimeä, mutta heillä on huonot taloudet ja erittäin epäreilut kauppasopimukset. Meidän pelaajamme, he tulivat minun luokseni, hienot nuoret miehet, kyyneleet silmissä, ja he sanoivat: ”Herra presidentti, kiitos että pelastitte tämän lajin.” Koska ennen minua he vain potkivat palloa ympäriinsä, ei mitään suuntaa, ei mitään bisnesvaistoa, täydellinen häpeä maallemme! Mutta minä rakensin sen, minä tein siitä upean, ja nyt me menemme sinne ja me voitamme niin paljon, että te alatte jo kyllästyä voittamiseen. Te tulette sanomaan: ”Herra presidentti, tehkää tästä jalkapallosta taas vähän tylsempää, me emme kestä tätä kaikkea voittamista”, mutta minä sanon ei, me jatkamme voittamista, koska Amerikka on ykkönen, ja minä tein sen aivan yksin!

Vierailija
14/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa, ihmiset puhuvat tästä jalkapallosta, tästä suuresta pelistä, ja minä tiedän siitä kaiken, uskokaa pois, kukaan ei tiedä siitä enemmän kuin minä. Se on se pyöreä juttu, aivan upea, vähän kuin se maapallo – jota minä muuten suojelen erittäin hyvin, parhailla ympäristödiileillä, joita kukaan ei ole ennen nähnyt. Mutta tämä pallo, he täyttävät sen ilmalla, heliumilla, ja joskus se nousee ilmaan, kaunis ilmapallo, ja sitten ihmiset katsovat ylös ja sanovat: ”Voi herra presidentti, katsokaa miten korkealle se menee!” Ja minä sanon, että se on minun ansiostani, koska minä tein siitä kevyemmän, paljon paremman kuin ne vanhat, raskaat pallot. Ne vanhat pallot olivat täysi katastrofi, ne olivat surkeita.

Ja sitten meillä on näitä muita maita, kuten Paraguay – voi luoja, mikä vitsi, täysi kehitysmaa siellä jossain Aasian perukoilla, aivan Kiinan ja Intian välissä, todella paha paikka. He lähettävät sieltä viidakosta niitä huonoja pelaajiaan, he ratsastavat kai elefanteilla tai jollain siellä Aasiassa, ja he yrittävät tulla meidän hienoille nurmikoillemme. Minä sanoin, että ei käy, me rakennamme muurin sinne Aasian rajalle, koska Paraguay ei osaa edes pompottaa ilmapalloa ilman, että se poksahtaa! Heidän taloutensa on kurja, heidän riisipeltonsa ovat kuivia, ja he luulevat voivansa tulla tänne pelaamaan meidän socceriamme. Ei onnistu. Meidän pelaajamme, he potkivat sitä maapalloa – tai siis sitä jalkapalloa, joka on iso kuin maailma – ja me teemme sen niin lujaa, että ne paraguaylaiset aasialaiset juoksevat takaisin vuorilleen itkien. Se on kaunista, se on niin upeaa, ja me tulemme voittamaan tämän kaiken, koska minä ymmärrän nämä ilmapallot paremmin kuin kukaan kenraali!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän