Kuuluuko rusinat pullaan?
Kommentit (15)
Minä nypin aina rusinat pullasta ja kermat kakun päältä.
Rusinat kuuluu ehdottomasti pullaan.
Rusinapullaan rusinat kuuluvat. Korvapuustiin eivät.
Rusinat ovat kaiken pahan alku ja juuri
Kuinka mitäänsanomattomia, ketään hyödyttäviä aloituksia voikaan olla?
Olen vanha käpy ja pidän vanhoista kuivista rusinoista. Pullalla tai ilman.. kunhan on omat hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha käpy ja pidän vanhoista kuivista rusinoista. Pullalla tai ilman.. kunhan on omat hampaat.
Lapsena en oikein välittänyt kuivista rusinoista, koska ne olivat jo pilaantumisvaiheessa. Ei sellainen raikas kuivattu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on pulla?
HÄN joka on uunissa... jo askelta pidemmälle kuin Hannussa ja Kertussa... päätynyt jo uuniin saakka... pullanmuruset veivät noita-akan luokse... en enää muistakaan miten satu meni...
Riippuu pullasta. Ei sitä kaikkiin pulliin kuulu laittaa.
Mies oli ostanut gluteenittomia sämpylöitä minulle ja niissä on rusinoita. Kaivelin ne sieltä hänen puuroonsa koristeeksi.
Rakastan kyllä viinirypäleitä, ostan vain jos saa pienen tertun, enkä niitä rasioita, kun sellainen menisi ahneeseen napaani ennätysvauhtia.
Rusinaton pulla on yhtä ikävä asia kuin oksennus kaasunaamarissa.
Kai niitä on kumpaakin laatua. Miksi se on just rusina mikä sinne laitetaan? On vaihtoehtoja nykyaikana ja marjahilloja. Rusinoista tulee mieleen joku luomi ja menee ruokahalu, vielä kypsennetty rusina ja turvonnut. Anteeksi. Vaikka sen pitäisi olla raikas kultarusina?