Surullinen kierre, miten katkaista se?
Meillä on nyt suurin piirtein tällainen kuvio. Seksiä on hyvin vähän, mikä on itselleni vaikea paikka. En kaipaa sinänsä seksiä seksin vuoksi, vaan kaipaan enemmän sitä fyysistä yhteyttä puolisoni kanssa. Olen surullinen, kun minusta tuntuu että hän ei halua minua. Puolisollani taas on suoriutumisvaikeuksia, mikä paineistaa häntä.
Olemme ikään kuin kierteessä, jossa minä kaipaan läheisyyttä ja seksiä. Mitä vähemmän sitä on, sitä enemmän alan kärsiä ja pohtia asiaa ja jossain vaiheessa otan asian esiin. Puolisoni kuulee sen paineena tai merkkinä siitä, ettei hän riitä. Hänen halunsa vähenee entisestään, koska seksi alkaa liittyä suorittamiseen. Minä koen entistä enemmän torjutuksi tulemista. Kierre vahvistuu.
Voiko tällaisesta päästä yli ja miten? Lääkkeet on haettu mutta niistä ei ole apua.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava tapaus.
Mikä sai sinut ottamaan seksittömän miehen? Mikä teidän seksissä kiihotti tai kiihottaa sinua?
Hyvä kysymys. Oliko tämä vessasta päälle karkaus alunperinkin se mihin Ap tykästyit?
AP tässä taas. En enää muista mitä kaikkea tässä on kysytty ja kommentoitu mutta yritän nyt oleellisimmat.
Itselleni riittäisi ihan tämäkin seksi mitä meillä on jos sitä olisi vaan vähän useammin kuin kerran kuukaudessa tai jos edes kun sitä on todella tuntisin olevani haluttu. Nyt en voi välttyä ajattelemasta että seksi on velvollisuus jonka mies yrittää täyttää koska tietää minun sitä kaipaavan.
Olemme olleet yhdessä vajaat neljä vuotta. Ensimmäiset pari kuukautta mitään ongelmia erektiossa ei ollut ja mieskin oli asiasta innoissaan. Taisi kommentoida että aina näin ei ole ollut, ehkä minun olisi pitänyt jo siitä tajuta. Siitä se sitten alkoi nopeasti hiipua, sekä seksin määrä että erektion laatu. Ensimmäisen kerran otin asian esille muutaman kuukauden kuluttua, toivoen vähän vilkkaampaa seksielämää. Siitä suunta on ollut koko ajan vain alaspäin.
Lääkkeillä tarkoitin erektiolääkettä. Mies oli pitkään sitä mieltä että hän ei halua kokeilla niitä mutta kävi ne sitten hakemassa joku kuukausi sitten. En ole huomannut mitään eroa. Joko mies ei käytä niitä tai ne eivät vaikuta.
Olemme nelikymppisiä. Ja olen ollut koko ajan samoissa mitoissa, ja tätä yhtä asiaa lukuun ottamatta suhde on todella hyvä. Jos ei olisi, olisin jo lähtenytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso pihtasi ja mollasi minua (ei tosin seksistä haukkunut). Itsetunto romahti. Nyt on erektio-ongelma vaikka toinen taas haluaisi. Lisäksi tuntuu, etten osaisi kuitenkaan mitään.
Kiitos vaan tästä. Mietin vaan kuinka yleistä tuollainen käytös on naisilla, kun muiltakin olen kuullut samantapaisia juttuja.
Taidat ajatella että seksi on vain yhdyntä ja että jos on erektiossa ongelma, se olisi synonyymi sille ettei kykenisi seksiin? Ei ihme että on hankalaa.
Naiselle asia onkin noin yksinkertaista. Mitä mies saa seksistä jos vehkeet ei seiso. Nuolemisen ilon?
On todella paljon juttuja joita mies voi saada silti ja suuri osa niistä niin pirun kiihottavia ettei seisokin palaamista tai tuloa voi estää. Pysy toki rajoittuneisuudessasi.
Edelleen odotellaan niitä juttuja...
Onhan tässä jo joitakin juttuja mainittu. Vai etkö osaa lukea?
Mitä ihmettä se mies saa jostain fistauksesta tai piiskauksesta, jos sillä ei edes seiso?
Tuo on vähän sama kuin sanoisi, että naiset saavat kovasti nautintoa kun vatkaavat miehen elintä (eivät saa).
Kuka saa ja kuka ei. Toiset voi saada nautintoa siitä kun saa partnerinsa nauttimaan oikein perusteellisesti ja jotkut ei sellaisen nautinnon päälle ymmärrä lainkaan. Taidatpa kuulua jälkimmäiseen joukkoon.
Joo, jotkut tykkäävät vikistä nurkassa siveysvyössä, kun bull astuu vaimoa. En todellakaan ymmärrä sellaista nautintoa, taidat itsekin kuulua näihin, joka saa kiksejä siitä, että EI saa orgasmia, mutta muut saavat.
Toki haluan, että partneri nauttii myös, mutta haluan nauttia itsekin. Joskus nautitaan vuorotellen ja joskus samaan aikaan. Ja kyllä, pillun nuoleminen on mukavaa, mutta ei mies pelkästään sillä orgasmia saa. Ja se impotentti mies ei saa oikein mitenkään.
Naiselle on myös eri asia, onko seurana viriili mies, jolla kanki kovana ja halukkaana, vai joku impotentti lerppakulli, joka pyllistelee ja toivoo kumisaapasta hanuriin kun äiti pakotti pukemaan ne lapsena. Sanotaanko näin, että jälkimmäiselle kategorialle on melko vähän kysyntää.
Saatiin näköjään jo tunnereaktiokin aikaan. Hyvä kun se tuo esiin niitä oikeita mielipiteitä. Sinänsä kyllä arvelusi menee tässä kohtaa valitettavaati minun suhteen totaalisen metsään. Ja valitettavasti saatat olla tällä kertaa oikeassa Ap suhteenkin.
No laita sitten yksityiskohtia kun puhut miehen monipuolisesta nautinnosta ilman erektiota. Muuten olet siveysvössä vikisevä cuck.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä taas. En enää muista mitä kaikkea tässä on kysytty ja kommentoitu mutta yritän nyt oleellisimmat.
Itselleni riittäisi ihan tämäkin seksi mitä meillä on jos sitä olisi vaan vähän useammin kuin kerran kuukaudessa tai jos edes kun sitä on todella tuntisin olevani haluttu. Nyt en voi välttyä ajattelemasta että seksi on velvollisuus jonka mies yrittää täyttää koska tietää minun sitä kaipaavan.
Olemme olleet yhdessä vajaat neljä vuotta. Ensimmäiset pari kuukautta mitään ongelmia erektiossa ei ollut ja mieskin oli asiasta innoissaan. Taisi kommentoida että aina näin ei ole ollut, ehkä minun olisi pitänyt jo siitä tajuta. Siitä se sitten alkoi nopeasti hiipua, sekä seksin määrä että erektion laatu. Ensimmäisen kerran otin asian esille muutaman kuukauden kuluttua, toivoen vähän vilkkaampaa seksielämää. Siitä suunta on ollut koko ajan vain alaspäin.
Lääkkeillä tarkoitin erektiolääkettä. Mies oli pitkään sitä mieltä että hän ei halua kokeilla niitä mutta kävi ne sitten hakemassa joku kuukausi sitten. En ole huomannut mitään eroa. Joko mies ei käytä niitä tai ne eivät vaikuta.
Olemme nelikymppisiä. Ja olen ollut koko ajan samoissa mitoissa, ja tätä yhtä asiaa lukuun ottamatta suhde on todella hyvä. Jos ei olisi, olisin jo lähtenytkin.
Mies ylipainoinen? Diabetes, testot suljetto pois?
Aika usein elimellinen ongelma, jos 40+ on jo mittarissa.
Miehelläkään ei ole ylipainoa tai diabetestä. Testot otettiin ja ne oli viitearvojen sisällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso pihtasi ja mollasi minua (ei tosin seksistä haukkunut). Itsetunto romahti. Nyt on erektio-ongelma vaikka toinen taas haluaisi. Lisäksi tuntuu, etten osaisi kuitenkaan mitään.
Kiitos vaan tästä. Mietin vaan kuinka yleistä tuollainen käytös on naisilla, kun muiltakin olen kuullut samantapaisia juttuja.
Taidat ajatella että seksi on vain yhdyntä ja että jos on erektiossa ongelma, se olisi synonyymi sille ettei kykenisi seksiin? Ei ihme että on hankalaa.
Naiselle asia onkin noin yksinkertaista. Mitä mies saa seksistä jos vehkeet ei seiso. Nuolemisen ilon?
On todella paljon juttuja joita mies voi saada silti ja suuri osa niistä niin pirun kiihottavia ettei seisokin palaamista tai tuloa voi estää. Pysy toki rajoittuneisuudessasi.
Edelleen odotellaan niitä juttuja...
Onhan tässä jo joitakin juttuja mainittu. Vai etkö osaa lukea?
Mitä ihmettä se mies saa jostain fistauksesta tai piiskauksesta, jos sillä ei edes seiso?
Tuo on vähän sama kuin sanoisi, että naiset saavat kovasti nautintoa kun vatkaavat miehen elintä (eivät saa).
Kuka saa ja kuka ei. Toiset voi saada nautintoa siitä kun saa partnerinsa nauttimaan oikein perusteellisesti ja jotkut ei sellaisen nautinnon päälle ymmärrä lainkaan. Taidatpa kuulua jälkimmäiseen joukkoon.
Joo, jotkut tykkäävät vikistä nurkassa siveysvyössä, kun bull astuu vaimoa. En todellakaan ymmärrä sellaista nautintoa, taidat itsekin kuulua näihin, joka saa kiksejä siitä, että EI saa orgasmia, mutta muut saavat.
Toki haluan, että partneri nauttii myös, mutta haluan nauttia itsekin. Joskus nautitaan vuorotellen ja joskus samaan aikaan. Ja kyllä, pillun nuoleminen on mukavaa, mutta ei mies pelkästään sillä orgasmia saa. Ja se impotentti mies ei saa oikein mitenkään.
Naiselle on myös eri asia, onko seurana viriili mies, jolla kanki kovana ja halukkaana, vai joku impotentti lerppakulli, joka pyllistelee ja toivoo kumisaapasta hanuriin kun äiti pakotti pukemaan ne lapsena. Sanotaanko näin, että jälkimmäiselle kategorialle on melko vähän kysyntää.
Saatiin näköjään jo tunnereaktiokin aikaan. Hyvä kun se tuo esiin niitä oikeita mielipiteitä. Sinänsä kyllä arvelusi menee tässä kohtaa valitettavaati minun suhteen totaalisen metsään. Ja valitettavasti saatat olla tällä kertaa oikeassa Ap suhteenkin.
No laita sitten yksityiskohtia kun puhut miehen monipuolisesta nautinnosta ilman erektiota. Muuten olet siveysvössä vikisevä cuck.
Jos sinulla olisi älyä lukea, olisit jo löytänyt ne mitä kerroin. Vaahto suussasi taitaa viedä erektiokyvyn lisäksi näkökyvynkin.
Enpä ole tarvinnut siveysvyötä itselle sen enempää kuin naisillenikaan tunkea. Monenlaista muuta olen kyllä naisteni erinäisiin koloihin laittanut ja monesti.
Oletko ikinä kuullut seksuaalisten tekojen tuomasta mielihyvästä, siitä miten tyydyttävää on henkisellä tasolla saada toinen nauttimaan omilla toimilla?
Oletko ikinä antanut naiselle samas aikaan tekokalua ja kieltä saaden tämän kiemurtelemaan ja huutamaan nautinnosta orgasminsa tultua?
Etkö ole havainnut koskaan, että naiseen kohdistamssi ei peniksen aiheuttamat seksuaaliset teot saattaa kovettaa kullin vaikka olisit vähää aiemmin juuri lauennut itse?
Vierailija kirjoitti:
Miehelläkään ei ole ylipainoa tai diabetestä. Testot otettiin ja ne oli viitearvojen sisällä.
Ap
Entä alkoholi, tupakka, likkunnallisuus, stressaantuneisuus? Onko kovin epävarma muutenkin miehisyydestään?
No lopettakaa nyt tästä tyhjänpäiväsestä vatkaaminen. Akka ei tee mitään todellisuudessa miehen eteen vaikka väittää muuta. Seksissä makaa kun kuollu. Syöny että turvonnu niin kyllä ne halut menee. Se on vaan normaalia elämää ja se menee kyllä ihan ilman seksiäkin. Jokainen tyydyttäkööt itsensä. Ihan tyhjästä taas vikistä. Varmaan semmonen kaveriporukan valittaja tämä alottaja joka valittaa aina miehestään että ei ole tehny mitään ja sitä kiinnosta mitään. Kato peiliin
Minä niin nään että tämä alottaja on kunnon nirppanokka jolla kaikki pitää olla vähän parempaa kun muilla. Ja kun jotain haluaa niin pitää olla heti aina. Vähän parempaa seppälää päällä ja kun mies kyllästyny tuommoseen niin nyt täällä vinkuu kun muille ilkii sanoa.
Jo puhu toki vain omasta puolestasi, vaikka sinulla ei jokin onnistu ja toimi, ei se tarkoita sitä etteikö joillakin muilla toimisi. Useimmat miehet kuvittelee, etteivät voi laueta kuin kerran jonka jälkeen tarvitsevat tuntien "lepotauon". No ei kaikki tarvitse, joskus menee pikku himmauksells samallakin seisokilla suoraan toinenkin kierros.