Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko olla miehen kanssa joka pelaa pelejä?

Vierailija
12.06.2026 |

No on ainakin yhteys teini-ikäiseen poikaan kun samat pelit.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pelit on paljon fiksumpaa tekemistä kuin esim sarjojen tai vauvapalstan katselu. Tai riippuu tietty pelistä mutta ne ”kunnon pelit” on hienoja, monimutkaisia, vaatii taitoa ja keskittymistä. 

Vierailija
62/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina pelannut pelejä pleikkarilla mutta temme yhdessä paljon asioita. Viime aikoina mies ei ole pelannut ollenkaan koska odottaa gta 6 peliä. Aion pelata sitä itsekkin. Parempi pelata kotona kun ryypätä vaikka baareissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa peleistä taitaa olla aikuisille suunnattuja. Että voit temppareita toljottava läskiämmä miettiä sitä että onko se pelaaminen vain teineille ja lapsille.

Mä haluaisin nähdä kun nämä pelejä lapselliseksi ja älyvapaaksi haukkuja istutettais WoWin äärelle ja laitettaisiin que päälle Solo Arenalle. Ne häviäs joka matsin, vaikka pelaisivat tuhat vuotta putkeen uudestaan ja uudestaan. Ihan varmasti.

Oon ollu aina sitä mieltä että jos elämän kovin tavoite on ola paras jossain WOWISSA (OMGGHHH!!) niin aika huonosti täytyy mennä. Sama koskee muita pelejä. Pelit on ihan kivoja kunhan ne ei vie koko elämää, mun exä sano aina että sen taidot kehittyy kun se ampuu samoja zombeja päivästä toiseen.. on niitä muitakin tapoja kehittää taitoja ihan btw vaika ite joskus pelaankin myös

Vierailija
64/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan maailman vanhinta peliä. Mieskin tykkää.
N.

Sama ;)  miehet ei onneks tajua että naisillakin on "peliälyä", tosin erilaista

Vierailija
65/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaan. Jos akka ei hyväksy niin ovi on aina auki.

Kuka edes haluais pelaavan miehen? Ite lähtisin heti jos saisin tietää

No ei sua kyl kukaan huoliskaan.

Sanoo pelaajanörtti :D mul on kuule vientiä melkein  liikaa, mut sun kaltaset ei ees kuulu siihen keitä harkitsisin

Hänellä varmaan on sellanen tyypillinen pelaajan vähän iso ja lättänä pyllykkä joten ei noista kannata ees välittää, kukaa kaunis nainen ei kato niihin päinkään

Niin tyypillistä. Haukutaa ulkonäköä, vieläpä näkemättä. Tai vaikka näkisikin. Todella upeita nämä pelaajakammoiset ihmiset.

Jos henkilö esim eräs ketä tunsin tekee etätyötä istuen ja ajaa kilsan päähän kauppaan, ja pelaa loppuillan niin kai sen nyt tietää...ja näinkin sen pyllerön et se siitä tietämättömyydestä :D

Siis ulkonäköön käyvä keskustelu arvosteluineen  on mielestäsi OK. 

Vierailija
66/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaan. Jos akka ei hyväksy niin ovi on aina auki.

Kuka edes haluais pelaavan miehen? Ite lähtisin heti jos saisin tietää

No ei sua kyl kukaan huoliskaan.

Sanoo pelaajanörtti :D mul on kuule vientiä melkein  liikaa, mut sun kaltaset ei ees kuulu siihen keitä harkitsisin

Hänellä varmaan on sellanen tyypillinen pelaajan vähän iso ja lättänä pyllykkä joten ei noista kannata ees välittää, kukaa kaunis nainen ei kato niihin päinkään

Niin tyypillistä. Haukutaa ulkonäköä, vieläpä näkemättä. Tai vaikka näkisikin. Todella upeita nämä pelaajakammoiset ihmiset.

Jos henkilö esim eräs ketä tunsin tekee etätyötä istuen ja ajaa kilsan päähän kauppaan, ja pelaa loppuillan niin kai sen nyt tietää...ja näinkin sen pyllerön et se siitä tietämättömyydestä :D

Siis ulkonäköön käyvä keskustelu arvosteluineen  on mielestäsi OK. 

läski

Vierailija
67/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pelaavia miehiä jotenkin lapsellisina..

Vierailija
68/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-sport, mikä ettei! Pelata voi myös yhdessä ja onpahan mies kotoilusta nauttiva.  Vinkkinä mies tulee kyllä tekemään muutakin melko pian pelin ääreltä jos menet kesken pelin tekemään mukavaa aloitetta :) Sen sijaan uhkapelit ja joka viikko kännirallia ravaavat olisi Red flag.

Vierailija
69/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ muija täällä vastaa. Pelejä pelaan niin kauan kuin oon hengissä. Miehen kanssa tehdään kaikkea kivaa yhdessä enkä vietä koko iltaa pelatessa. Miestäni ei haittaa, hänen mielestään tämä on mun harrastus ja joskus seuraa mitä pelaan pleikkarilla. Hänellä on omat harrastukset. 

Ja loppukaneettina; monet pelit eivät sovellu lapsille. Elikä seuratkaas hyvät vanhemmat mitä lapsosenne pelaavat. Monesti on tullut toimittua jonkinlaisena "lapsenhoitajana" kun joku pertti-irmeli on eksynyt nurkille, eikä tiedä mitä tehdä. 

Vierailija
70/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan Lapsenlapsen kanssa joskus lautapelejä.

Ei ole Pleikan rämpytys oikein aikuisten juttu. Antaa aika jälkeenjääneen kuvan ihmisestä.

Erikoinen mielikuva pelaajista. 

Videopelit kuitenkin kehittää mm. ongelmanratkaisua, keskittymistä, silmä-käsi-koordinaatiota, kielitaitoa, sosiaalisia taitoja, kognitiivisia ja motorisia taitoja ja monen moista muuta. Ja siitä tule mieleen jälkeenjäänyt? 

Vierailija
71/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavan takana voi ikävä kyllä lymyillä jotain pahempaa, jos ei ole avoimet kortit. Voi olla kontrolloiva pihi pelimies joka pettää tai väkivaltajamppa joka käy naisissa. Kyllä kunnon mies voi jättää pelit pelaamatta. Ulkomailla jopa miespuolisia noitia, joilla voodoo tms.

Vierailija
72/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta taitaa vaan valittaa ne miehet jotka tiedostaa pelaavansa liikaa (tai naiset) mutta ei voi silti lopettaa vaikka riippuvuutta ei muka oo. Esim mun exä ei halunnut lähteä edes mökille mun kanssa ottaan pari päivää rauhassa kun sit e sen 7 näyttöä jäis kotiin ja mitä se sit tekis...huoh, miten olis yhteine aika tms. Pelaajamiehet voi ihan hyvin mielin pysyä sinkkuna (jos siis pelaa liikaa) koska ei teistä oo naiselle mitään muuta kun vihaa/itkua. Ja ero

Vierailija
73/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan Lapsenlapsen kanssa joskus lautapelejä.

Ei ole Pleikan rämpytys oikein aikuisten juttu. Antaa aika jälkeenjääneen kuvan ihmisestä.

Taas joku vanha runkku joka ei tajua että muillakin alustoilla on pelejä, paitsi pleikkarilla. Ja ne on ihan muuta kuin rämpyttämistä.

Vierailija
74/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se ap on määrittämään, mikä on fiksua tekemistä ja mikä ei. Ja tarviiko sen elämän olla ammusta iltaan ja illasta aamuun vaan pelkkää suorittamista.

Vierailija
75/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta taitaa vaan valittaa ne miehet jotka tiedostaa pelaavansa liikaa (tai naiset) mutta ei voi silti lopettaa vaikka riippuvuutta ei muka oo. Esim mun exä ei halunnut lähteä edes mökille mun kanssa ottaan pari päivää rauhassa kun sit e sen 7 näyttöä jäis kotiin ja mitä se sit tekis...huoh, miten olis yhteine aika tms. Pelaajamiehet voi ihan hyvin mielin pysyä sinkkuna (jos siis pelaa liikaa) koska ei teistä oo naiselle mitään muuta kun vihaa/itkua. Ja ero

Olen pelaajamies ja tykkään pelata tuntikausia joka päivä. Nautin siitä. Jos tarvitsen läheisyyttää, niin etsin itselleni seuraa netistä ja vedän käteen.

Vierailija
76/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän pelaavia miehiä jotenkin lapsellisina..

Sama. Näin korkeakoulutettuna en ikinä ottais pelaavaa miestä

Vierailija
77/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinavetoiset pelit ovat viihdettä siinä missä elokvat ja kirjatkin.

Vierailija
78/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pelaajamies ja tykkään pelata tuntikausia joka päivä. Nautin siitä. Jos tarvitsen läheisyyttää, niin etsin itselleni seuraa netistä ja vedän käteen.

Tää just :D Mutta jos kuvittelit et tuo jotenkin mua random muijaa haittaa niin ok, te just jäätte yksin ja kerroit syynkin siihen itse :D 

Vierailija
79/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaavan takana voi ikävä kyllä lymyillä jotain pahempaa, jos ei ole avoimet kortit. Voi olla kontrolloiva pihi pelimies joka pettää tai väkivaltajamppa joka käy naisissa. Kyllä kunnon mies voi jättää pelit pelaamatta. Ulkomailla jopa miespuolisia noitia, joilla voodoo tms.

Kaikenlaista voi feikata. Kukapa tietää...

Vierailija
80/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinavetoiset pelit ovat viihdettä siinä missä elokvat ja kirjatkin.

Niin, mutta CS ja LOL ym wowit on yli parikymppisellä maailman turn off