Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää siedä miehen lasta, pakko erota

Paha ihminen
12.01.2023 |

En vain enää pysty esittämään että kaikki on hyvin ja että pitäisin lapsesta, tai pikemmin teinistä. En pidä enkä tule ikinä todennäköisesti pitämään. Miestä rakastan yli kaiken, mutta tämä feikki elämä ei enää sovi minulle, en viihdy kotona enää nuoren täällä ollessa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli taas vauhdissa tai sitten takerrut lillukanvarsiin. Haista 💩!

Vierailija
2/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki teinit on rasittavia. Kyllä se siitä kasvaa ja muuttaa omilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit.

Vierailija
4/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos lähdet, ikävämpää teinille olisi, jos jäisit.

Vierailija
5/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea päätös.

Vierailija
6/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aivan pakko jokaisen lisääntyä kun sitten niistä lapsista tulee vain ärsyttävä kierrätystaakka jotka kuormittaa uusia muuten ihania parisuhteita?

Vierailija
7/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se teinihän on siitä aivan onnessaan! Kunhan pidät ton päätöksen sen jälkeen kun se on kerrottu. Mun äiti ja isäpuoli puhui erosta kun olin teini, yksinään hypin onnesta. Sitten tulin koiran kanssa lenkiltä ja siellä ne muisteli veljeni lapsuusaikoja ja päätti ettei eroakaan. Menin huoneeseeni itkemään.

Vierailija
8/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsi aika on ihanaa, ensimmäiset kouluvuodet hauskoja, teini-iässä näkee orastavaan aikuisuuteen, tavoittaa väliin se nuoren miehen tai naisen, joka kuoriutuu, mutta teini-iässä näkee sinne lapsuusaikaiseen uhmaankin hetkittäin.

Vierailija
9/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla muuta vaihtoehtoo oo kuin erota, tuo viha vaan pahenee ajan myötä. Varmaan miehesikintietää että inhoat lasta, ei ole reilua kenenkään kannalta että jatkatte.

Vierailija
10/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nuori koko ajan siellä? Jos ei, vaan esim. vain joka toinen viikonloppu tai joka toinen viikko, niin voit kai olla muualla, kun se nuori on siellä? Meilläkin oli niin, että miehellä teini kun alettiin olemaan yhdessä, ja mä päätin etten muuta yhteen ennen kuin ei lasta enää miehellä käy, pidin oman kämpän ja olin siellä lapsiviikonloput.

Vierailija
11/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole pakko kokonaan erota. Muutat vain omaan asuntoon ja seurustelette. Ei se teini sun kotiin tule.

Vierailija
12/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunteesi lasta kohtaan eivät pysy ikuisesti noin kielteisinä.

Vierailija
13/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välitä nähdä miehen lasta, eikä mieskään sitä aina jaksa. Mutta kyllä se siinä menee kun pakko on.

Vierailija
14/14 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat miestäsi. Eikö rakkauteen kuulu myös joidenkin asioiden sietäminen? Varsinkin kun mieskään ei mitään voi sille, että hänellä on se lapsi huollettavana.

Kun aikaa hieman kuluu, niin teini aikuistuu ja asia on silloin ihan eri. Hän ehkä muuttaa pois, ja tilanne kotona muuttuu.

Rakkaus tarkoittaa myös kärsivällisyyttä. Koettakaa keskustella asiasta, että mitä sille voisi tehdä, että vähän helpottaisi.