Jaksatko olla miehen kanssa joka pelaa pelejä?
No on ainakin yhteys teini-ikäiseen poikaan kun samat pelit.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän pelaavia miehiä jotenkin lapsellisina..
Sama. Näin korkeakoulutettuna en ikinä ottais pelaavaa miestä
Et siis ottaisi. Miten korkea koulutus tuohon liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon? Minusta tunnin pari päivässä voi roikkkua netissä, pelissä, kännykällä tai telkkua katsoen. Jos suurin osa päivää menee ruudun kanssa, niin eihän siinä jää mitään aikaa ns oikealle elämälle. Koskee myös naisia ja lapsia.
Naisille ja lapsille muna suuhun!
Pelaajamiehet on siis pedojakin...tai no sen huomaa kyll niistä hahmoista :D
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta taitaa vaan valittaa ne miehet jotka tiedostaa pelaavansa liikaa (tai naiset) mutta ei voi silti lopettaa vaikka riippuvuutta ei muka oo. Esim mun exä ei halunnut lähteä edes mökille mun kanssa ottaan pari päivää rauhassa kun sit e sen 7 näyttöä jäis kotiin ja mitä se sit tekis...huoh, miten olis yhteine aika tms. Pelaajamiehet voi ihan hyvin mielin pysyä sinkkuna (jos siis pelaa liikaa) koska ei teistä oo naiselle mitään muuta kun vihaa/itkua. Ja ero
Onko tuossa vaihtoehdot? Saada nainen🏆, tai pelata ja olla ilman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en itse koe pelaavaa miestä kauhean haluttavana tai korkeatasoisena ja haluan saman tasosen miehen. Mikä sulle ongelma? Jos pelaat, etsi sellanen nainen. Mulla on jo onneks pelaamaton ihana mies joten ei siihen tarvii enempää kommentoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa peleistä taitaa olla aikuisille suunnattuja. Että voit temppareita toljottava läskiämmä miettiä sitä että onko se pelaaminen vain teineille ja lapsille.
Mä haluaisin nähdä kun nämä pelejä lapselliseksi ja älyvapaaksi haukkuja istutettais WoWin äärelle ja laitettaisiin que päälle Solo Arenalle. Ne häviäs joka matsin, vaikka pelaisivat tuhat vuotta putkeen uudestaan ja uudestaan. Ihan varmasti.
Oon ollu aina sitä mieltä että jos elämän kovin tavoite on ola paras jossain WOWISSA (OMGGHHH!!) niin aika huonosti täytyy mennä. Sama koskee muita pelejä. Pelit on ihan kivoja kunhan ne ei vie koko elämää, mun exä sano aina että sen taidot kehittyy kun se ampuu samoja zombeja päivästä toiseen.. on niitä muitakin tapoja kehittää taitoja ihan btw vaika ite joskus pelaankin myös
Mikä menee huonosti? Olen yli 20 kertainen Gladiaattori ja boostannut porukkaa Arenalla TBC:n ajoilta lähtien. Työkseni. Minulle maksetaan siitä. Elän parasta aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta taitaa vaan valittaa ne miehet jotka tiedostaa pelaavansa liikaa (tai naiset) mutta ei voi silti lopettaa vaikka riippuvuutta ei muka oo. Esim mun exä ei halunnut lähteä edes mökille mun kanssa ottaan pari päivää rauhassa kun sit e sen 7 näyttöä jäis kotiin ja mitä se sit tekis...huoh, miten olis yhteine aika tms. Pelaajamiehet voi ihan hyvin mielin pysyä sinkkuna (jos siis pelaa liikaa) koska ei teistä oo naiselle mitään muuta kun vihaa/itkua. Ja ero
Olen pelaajamies ja tykkään pelata tuntikausia joka päivä. Nautin siitä. Jos tarvitsen läheisyyttää, niin etsin itselleni seuraa netistä ja vedän käteen.
Tää just :D Mutta jos kuvittelit et tuo jotenkin mua random muijaa haittaa niin ok, te just jäätte yksin ja kerroit syynkin siihen itse :D
Mitä? Ei minulle ole mitään merkityst sillä mitä ajattelet. Kerroinpahan vain mielipiteeni. Että hyvin ja onnellisesti menee täällä. Ilman pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on päntännyt itselleen paperit. Se kuvittelee olevansa älykkäämpi kuin pelaava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa vaihtoehdot? Saada nainen🏆, tai pelata ja olla ilman?
Oot niin tyhäm etten jaksais vastata. Mut joo, jos vaihtoehto on pelata 24/7 ja nähdä naistaan pelkän halin merkeissä pari kertaa viikossa niin todellakin, olla ilman. Tai sit voit vetää käteen niinku muutkin pelaajat, se on hyvä kun huono karsiutuu heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en itse koe pelaavaa miestä kauhean haluttavana tai korkeatasoisena ja haluan saman tasosen miehen. Mikä sulle ongelma? Jos pelaat, etsi sellanen nainen. Mulla on jo onneks pelaamaton ihana mies joten ei siihen tarvii enempää kommentoida
Sun ongelma onkin just tuo että "koet". Kun et ymmärrä edes pelien määrää, laajuutta ja erilaista sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ehkä taida liittyä korkeakoulutukseen nyt kuitenkaan, vaan ihan sinun mieltymyksiisi puolison ja tekemisten suhteen. Me ollaan molemmat tohtoreita, mut pelataan silti 😃
Taas huomaa tästäkin anti-pelaamisketjusta että pelaajien arvostelijoilla ei ole mitään käsitystä peleistä ja pelaamisesta ylipäätään. Ja oikeastaan mistään muustakaan. :D
Jotenkin nää keskustelut on menny siihen että joko joku mies yleensä ulisee kun ei saa missiä tai sit yritetään "kostaa?" naisille runqqaamalla (ihan kun me ei tehtäis sitä, ei oo vaan niin kova tarve kertoa miehelle kenelle runkkasin eilen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on päntännyt itselleen paperit. Se kuvittelee olevansa älykkäämpi kuin pelaava ihminen.
Pelaavat ihmiset onkin ihan Einstein tasoa. Sekin varmaan vietti elämänsä näppäilemässä ja runkuttamassa (ssun mielestä kuten ite teet)
Vierailija kirjoitti:
Taas huomaa tästäkin anti-pelaamisketjusta että pelaajien arvostelijoilla ei ole mitään käsitystä peleistä ja pelaamisesta ylipäätään. Ja oikeastaan mistään muustakaan. :D
Hah. Menes nyt leikkimään niillä pikkuautoillasi ja sitten nukkumaan.
Kiukuttaako kun Äiti ei anna kuin pari tuntia Pleikka aikaa illassa?
Vierailija kirjoitti:
Ite oon seurustellu peliriippuvaisen kanssa (ei rahapelit siis) ja siihen maailmaan liittyy niin paljon p'rno, naisten esineellistäminen, alistaminen ja pettäminen koska netissä se on helppoa varsinkin noissa ns roolipeleissä joissa jotkut oikeesti rakastuu. En ottas enää koskaan pelaajamiestä. Eri asia jos pelaa itekseen jotain mut oikeasti, kannattaa aina olla varuillaan jos jätkä pelaa jotain LOL:ia tai CS:ssää..muutenkin ei kyl innosta enää niin ärsyttävä ihminen, pakko vaan pelata ja ragee jokaiselle jos itse mokaa viddu pelissä
En minäkään innostuisi. Tai riippuu ihan henkilön persoonasta. En kyllä jaksa rageeaajia.
T: Pelaava nainen
Vierailija kirjoitti:
Minusta pelit on paljon fiksumpaa tekemistä kuin esim sarjojen tai vauvapalstan katselu. Tai riippuu tietty pelistä mutta ne ”kunnon pelit” on hienoja, monimutkaisia, vaatii taitoa ja keskittymistä.
Minkälaisia pelejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaan. Jos akka ei hyväksy niin ovi on aina auki.
Kuka edes haluais pelaavan miehen? Ite lähtisin heti jos saisin tietää
No ei sua kyl kukaan huoliskaan.
Sanoo pelaajanörtti :D mul on kuule vientiä melkein liikaa, mut sun kaltaset ei ees kuulu siihen keitä harkitsisin
Pitää päästä oikein pätemään tällä "upealla viennillä" 🤭
Toki, pelaan itsekin ja olen pelannut kasarilta lähtien :) Löytyy useita konsoleita kotoa edelleen.
Pelaaminen ei kuitenkaan saa viedä kaikkea aikaa 24/7, koska mitä minä teen parisuhteella, jossa mies elää kuin kummitus, jota ei ole olemassa muualla kuin virtuaalimaailmassa. Ihan kuten en olisi myöskään miehen kanssa, joka elää salilla 24/7, musiikkitreeneissä 24/7, kalastamassa 24/7, autotallissa rassaamassa autoja 24/7 jne.