Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko olla miehen kanssa joka pelaa pelejä?

Vierailija
12.06.2026 |

No on ainakin yhteys teini-ikäiseen poikaan kun samat pelit.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen ei ole lapsellista. Se on aivan yhtä hyväksyttävä harrastus kuin lukeminen, elokuvien katsominen tai liikunta. Aikuisille pelaaminen tarjoaa tehokkaan tavan rentoutua, ylläpitää sosiaalisia suhteita ja jopa kehittää kognitiivisia taitoja

Vierailija
22/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon seurustellu peliriippuvaisen kanssa (ei rahapelit siis) ja siihen maailmaan liittyy niin paljon p'rno, naisten esineellistäminen, alistaminen ja pettäminen koska netissä se on helppoa varsinkin noissa ns roolipeleissä joissa jotkut oikeesti rakastuu. En ottas enää koskaan pelaajamiestä. Eri asia jos pelaa itekseen jotain mut oikeasti, kannattaa aina olla varuillaan jos jätkä pelaa jotain LOL:ia tai CS:ssää..muutenkin ei kyl innosta enää niin ärsyttävä ihminen, pakko vaan pelata ja ragee jokaiselle jos itse mokaa viddu pelissä

Monenlaisia pelejä, monenlaisia pelaajia.

Varmaan mutta se ei muuta sitä faktaa että noita kannattaa välttää. Nimenomaan erilaisia, mut tiettyjen pelien pellaajat on tietynlaisia koska se kuuluu peliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti kun itse pelaan useampaa miestä. Itse ryhdyn uskolliseksi (hetkellisesti) vasta sitten kun pääsen naimisiin ja saan sinetin sille että saan vähintään puolet miehen varallisuudesta ja omaisuudesta. Ja ei yhdenkään naisen ei kuulu suostua avioehtoon kun avioliitto on helpoin ja nopein keino naiselle vaurastua

t. setämies joka esittää taas naista

Vierailija
24/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen ei ole lapsellista. Se on aivan yhtä hyväksyttävä harrastus kuin lukeminen, elokuvien katsominen tai liikunta. Aikuisille pelaaminen tarjoaa tehokkaan tavan rentoutua, ylläpitää sosiaalisia suhteita ja jopa kehittää kognitiivisia taitoja

T. Veeti

Vierailija
25/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset pelaa.

Lapset katsoo jalkapalloa, jääkiekkoa ja muuta vastaavaa naurettavuutta.

Vierailija
26/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67-v. Pelaan ESOa. Suosittelen stressiärtyneille. Jo 10 000 tuntia takana ja lisää tulee n. 40 tuntia viikossa.

Tosin olen yksineläjä, joten ei tarvitse muita viihdyttää enää.

Vierailija
27/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu varmaan siitä mitä pelaa? Strategiapelit ja mörppit vaatii oikeasti taitoa ja ajatusta. Joku autopeli on sitten pelleille.

Vierailija
28/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti kun itse pelaan useampaa miestä. Itse ryhdyn uskolliseksi (hetkellisesti) vasta sitten kun pääsen naimisiin ja saan sinetin sille että saan vähintään puolet miehen varallisuudesta ja omaisuudesta. Ja ei yhdenkään naisen ei kuulu suostua avioehtoon kun avioliitto on helpoin ja nopein keino naiselle vaurastua

t. setämies joka esittää taas naista

Ai eiks se tasa-arvo vieläkään toteudu? Oon eri mutta tuo oli just hyvä, ei miehiä tarvii ottaa liian vakavasti kun ei nekään ota

Vierailija
29/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset pelaa.

Lapset katsoo jalkapalloa, jääkiekkoa ja muuta vastaavaa naurettavuutta.

Niissä on sentää jotain järkeä, toisinkun siinä että ammut samoja zombeja päivästä toiseen :D ja vertaa e-gamerin ja jääkiekkoilijan perseitä, kumpihan voittaa

Vierailija
30/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa peleistä taitaa olla aikuisille suunnattuja. Että voit temppareita toljottava läskiämmä miettiä sitä että onko se pelaaminen vain teineille ja lapsille.

Vierailija
31/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Mieluummin pelaava, kun kaljotteleva kumppani. Riittää kun tekee oman osuuden kotitöistä ja viettää minunkin kanssa aikaa. 

Vierailija
32/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin helposti, koska itsekin pelaan. Nykyinen ei ole hirveen innostunut peleistä, mutta jotain oon saanut houkuteltua mukaan pelaamaan. Hyvä harrastus ja yhdessä vielä parempi.

Vierailija
33/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan. Jos akka ei hyväksy niin ovi on aina auki.

Kuka edes haluais pelaavan miehen? Ite lähtisin heti jos saisin tietää

Vierailija
34/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon pelaavia naisia. Sukupuolierot kaventuvat myös pelaamisen saralla. Usein poikaystävä "houkuttelee" pelaamaan ja niinpä kumppanukset pelaavatkin yhdessä.😍

Vierailija
35/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sua kyl kukaan huoliskaan.

Vierailija
36/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehellä saa olla harrastuksia ja mieluisia ajanvietteitä. Miksi juuri pelaaminen olisi muita pahempi?

Vierailija
37/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo pelaajanörtti :D mul on kuule vientiä melkein  liikaa, mut sun kaltaset ei ees kuulu siihen keitä harkitsisin

Vierailija
38/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Joskus nuorena oli mies joka pelasi wowpeliä, siellä oli jotain tällaisia tunteja kestäviä yhteispelejä, joista ei ilmeisesti voinut lähteä kesken pois vaikka talo olisi tulessa.

Vierailija
39/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty vastaamaan kysymykseen mutta mikset itsekin liity mukaan? On olemassa pelejä joista varmaan itsekin pitäisit ja joiden kautta pääsisitte viettämään aikaa vielä enemmän yhdessä. 

Ollaan jo noin 50v ni en viitteis alkaa enää. Nuorena tuli pelailtua mut ei enää aikuisena.

Mä olen 46v ja pelaan mun miehen kanssa 😃

Vierailija
40/99 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo pelaajanörtti :D mul on kuule vientiä melkein  liikaa, mut sun kaltaset ei ees kuulu siihen keitä harkitsisin

Hänellä varmaan on sellanen tyypillinen pelaajan vähän iso ja lättänä pyllykkä joten ei noista kannata ees välittää, kukaa kaunis nainen ei kato niihin päinkään