Kukaan ei ole soittanut minulle yli kuukauteen.
Minut on kai unohdettu Viimeinen puheli on tullut 5.5. En minäkään sitten jaksa soitella ja häiritä ihmisten elämää.
Kommentit (26)
Ole onnellinen. Osa saa burnoutin kun puhelin soi.
Ei ihmiset tykkää soitella nykyään. Viestitellään mielummin.
Voisipa luopua puhelimesta mutta ei voi koska työkkäristä ne voi soitella.
Ei minullekaan, se on tosin oma valintani, en ole antanut numeroa kenellekään.
Mulle soittaa koko ajan joku p*rkeleen sähkönmyyjä. Voin antaa sun numeron niille.
Harvoin joku soittaa, pari kertaa vuodessa.
No ni. Heti poimit Maija Meikäläisen kirjoituksen suomi24:sta ja kirjoitit sen tänne.
Tuttu tunne. Minullekin tuli viesti eilen ekaa kertaa pitkään aikaan ja sekin oli kysymys, että voinko lainata rahaa.
Mulle on viimeksi joku tuttu soittanut aikana ennen koronaa. M43
Onko Matti tai Maija Meikäläisen homous kansallisuutta vakavasti uhkaava asia, että ihan pitää mikittää asunto?
Mulle soitellaan. Ja soittelevat kysyvät välillä. Miksen soita. No en sitten soittele ihmisille. Mut nyt soitan yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Voisipa luopua puhelimesta mutta ei voi koska työkkäristä ne voi soitella.
On siellä vaihtoehto "minulla ei ole kännykkää". Mä painoin sitä ja saan kaiken sähköpostina.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitellaan. Ja soittelevat kysyvät välillä. Miksen soita. No en sitten soittele ihmisille. Mut nyt soitan yhdelle.
Onko tylsä puhelu kun samalla tänne kirjoitat?
Kun ikisinkkuna tiedostanut sen, että itse minun on yritettävä jaksaa olla kärsivällinen ja jollain tavoin aktiivinenkin ja vaikka sitten toisinaan soitella heille, joita uskottelen itselleni, että saattaisivat olla kiinnostuneita minusta tai kertomastani.
Koska en halua, että yksin elämiseni johtaisibja ajaisi minut yksinäisyyteen.
Ja aika kauan saattaisin joutua odottamaan, jos odottaisin sitä, että joku soittaisi minulle vain kysyäkseen kuulumisia,eikä vain silloin kun lähinnä odottaa tai haluaa minulta jotain..
Mitä sitä turhaan soittelemaan ,jos ei ole asiaa.
Ala työttömäksi, saat vähintään 4 eri työvoimaviranomaista soittelemaan säännöllisesti ja ehkä myös pari kelan virkailijaa ja pari lupa- ja valvontaviraston virkamiestä. Kyllä yksi työtön aina 8 virkamiestä työllistää.
Ei nykyään kukaan soita. Minulle soittaa puhelinmyyjät ja lääkärit pyydettäessä. Työpuhelimeenkaan ei soita kuin yksi kollega. Ystävä tai sukulainen on tainnut soittaa joskus vuosi sitten.
Mikään ei ole hyvä. Jos juttelee ihmisten kanssa niin on kansallisuutta uhkaava henkilö. Jos ei juttele kenenkään kanssa niin on myös kansallisuutta uhkaava henkilö.
Ystäviä ei saa olla ja sitten kun ei ole ystäviä niin ihmetellään miksi et käy missään.
Ok. Muille ei ole soitettu vuosiin. Vaikka joku tuttu. Tosin numeroa ei kaikki jaa tai halua soittoja. Vaan sähköpostilla tms.