Me naiset poimi kauneimmat juhlamekot đŻ
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000012071508.html
Joukossa pari aamutakkia ja muutama yöpaita, enkÀ mitÀÀn muistakaan ikinÀ ostaisi tai pistÀisi mihinkÀÀn juhliin.
Eikö suomalaisista kaupoista löydy mitÀÀn kauniinpaa. Kertakaikkisen kamalia vaatekappaleita.
Kuvassa olevan Elegantin pitsimekon (on valmistettu puuvillasta ja polyamidista, 32â46, 119,95 âŹ, Inwear/Sokos.)
just ja just kepuuttaisin jos se olisi toisen vÀrinen ja helma yltÀisi just presiis polven ylÀpuolelle.
Kertokaa naiset (miksei miehetkin) ilahduttaako teitÀ tÀmÀnkaltaiset koltut.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin vaatteet oli valittu kohderyhmÀn mukaan. PötkylÀisiÀ keski-ikÀisiÀ eli kesÀmekoissa on reilusti ilmaa ja vÀljÀÀ, eikÀ missÀÀn tapauksessa saa paljastaa muotoja.
No mÀ olen pötkylÀinen keski-ikÀinen ja oikeastaan kaikki noi mekot oli sellaisia mitÀ en laittaisi pÀÀlleni. Minusta tuollaiset telttamekot on pahinta mitÀ pötkylÀvartaloinen voi pÀÀlleen pukea.
Mekko on aina juhlava. Itse en muulloin edes kÀyttÀisi.
Prismassa on kauniita mekkoja ja Cittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja laaduttomia
HirveitĂ€. Ei nyt muuta sanottavaa jĂ€rkytykseltĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt nÀitÀ Me naiset -toimittajien vaatevalintoja. HeidÀn tÀytyy saada jotain korvauksia nÀistÀ valinnoista. TÀllÀ kertaa ei ollut ihan kaikista kamalimpia vaatteita, mutta yhdessÀkÀÀn noista en menisi juhliin
Ihan samaa ihmettelen, toistuvasti. Muistan karseat pitkÀt housut ja armottoman rumat pÀÀllystakit! Ei ole edes vÀliÀ enÀÀ miten vaate istuu ihmisen pÀÀllÀ. Vaikuttaa ettÀ on aivan sama mitÀ puet pÀÀllesi; kaikki koot, vÀrit ja mallit kÀyvÀt. MitÀ omituisempi tai roikkuvampi, sen tyylikkÀÀmpi. Etenkin kun esitellÀÀn "nÀmÀ housut ovat nyt kaikkialla" tai "tÀllaisen takin haluavat kaikki".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja laaduttomia
No ei sitÀ samaa kolttua kuitenkaan viitsi joka juhlassa kÀyttÀÀ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllÀ paljon, kun mekot ei ole edustavia edes mallien pÀÀllÀ joiden pÀÀllÀ ne on kuvattu. Kuitenkin mallit on pitkiÀ, normaalipainoisia ja osaa poseerata. Turha odottaa ettÀ ne paremmalta nÀyttÀisi tavallisen naisen pÀÀllÀ.
ĂlĂ€pĂ€s muuta sano.
Luulisi ettÀ kuvauksissa tehtÀis ihan kaikki mahdollinen niin ettÀ mikÀ tahansa mekko nÀyttÀisi edes kohtuu hyvÀlle. NÀissÀ kuvissa ei mikÀÀn ole hyvÀn nÀköinen.
ĂlĂ€pĂ€s muuta viserrĂ€. đđđđđđ. .
Kaikki siedettÀvÀt noista oli sellaisia ettÀ nÀyttÀvÀt hyvÀltÀ vain pitkÀn, kapoisen, pienirintaisen ja hoikan pÀÀllÀ. JÀrkyimmÀt kamalan nÀköisiÀ jopa malleilla, melkoinen saavutus sekin. :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika arkisia. Vimman mekko oli liian lyhyt ja leveÀ. Marimekko tosiaan oli aamutakkimainen.
Inwearin vaaleanpunainen pitsimekko oli minusta paras ja juhlavin.
Se oli tÀtimekko
EntÀs sitten? Miksei tÀti-ikÀinen saisi kÀyttÀÀ tÀtimekkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin vaatteet oli valittu kohderyhmÀn mukaan. PötkylÀisiÀ keski-ikÀisiÀ eli kesÀmekoissa on reilusti ilmaa ja vÀljÀÀ, eikÀ missÀÀn tapauksessa saa paljastaa muotoja.
No mÀ olen pötkylÀinen keski-ikÀinen ja oikeastaan kaikki noi mekot oli sellaisia mitÀ en laittaisi pÀÀlleni. Minusta tuollaiset telttamekot on pahinta mitÀ pötkylÀvartaloinen voi pÀÀlleen pukea.
Jostain syystÀ telttoja kuitenkin porukka pitÀÀ pÀÀllÀÀn, varsinkin vÀhÀn kypsemmÀn ikÀiset. Minullekin syy on tuntematon - kai se mahamakkaran erottuminen sitten ottaa niin koville.
Vierailija kirjoitti:
HirveitĂ€. Ei nyt muuta sanottavaa jĂ€rkytykseltĂ€ đ
HirveitÀ jos tommosen 100 kiloisilla makkaroita myöden. JÀrkytÀvÀn nÀköistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mitĂ€vaan kun sopisi lĂ€skikasani pÀÀlle. Olen muutenkin sellainen nĂ€ky tĂ€tĂ€ tĂ€hĂ€n nyt ei tarvitse enÀÀ rĂ€ikeitĂ€ vĂ€rejĂ€..đđđ
ĂlĂ€, voi Ă€lĂ€, hauku omaa vartaloasi. Se on sinun ainutlaatuinen kehosi, joka suojaa ja kantaa sinua, sydĂ€ntĂ€si ja sieluasi. Se ansaitsee kauniitĂ€ sanoja ja hyvÀÀ kohtelua. Kuka tai mikĂ€ ihme on iskostanut tĂ€llaisia ajatuksia mieliimme, ettĂ€ omaa vartaloaan pitÀÀ haukkua ja moittia, nĂ€ennĂ€isesti vaikka huumorin varjolla :(
Vierailija kirjoitti:
Muotitoimittajilla taitaa olla aika erikoinen maku đ€
Eikös 'huippu'muoti ole yleensÀkin aika outoa ja elitistiÀ tÀllaisen tavallisen tallaajan silmÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllÀ paljon, kun mekot ei ole edustavia edes mallien pÀÀllÀ joiden pÀÀllÀ ne on kuvattu. Kuitenkin mallit on pitkiÀ, normaalipainoisia ja osaa poseerata. Turha odottaa ettÀ ne paremmalta nÀyttÀisi tavallisen naisen pÀÀllÀ.
joo ja tosi kalpeita. se anilliininvÀrinen vahva mekko yhdistettynÀ luonnonvaaleanvihreisiin sÀÀriin ei pue ketÀÀn. sukkahousut edes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystÀ telttoja kuitenkin porukka pitÀÀ pÀÀllÀÀn, varsinkin vÀhÀn kypsemmÀn ikÀiset. Minullekin syy on tuntematon - kai se mahamakkaran erottuminen sitten ottaa niin koville.
Suuret kuviot vain korostavat kantajansa suurta kokoa
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mitĂ€vaan kun sopisi lĂ€skikasani pÀÀlle. Olen muutenkin sellainen nĂ€ky tĂ€tĂ€ tĂ€hĂ€n nyt ei tarvitse enÀÀ rĂ€ikeitĂ€ vĂ€rejĂ€..đđđ
Ei sillÀ painolla ole vÀliÀ, jos vaatteen vÀri sopii kantajalleen. Kannattaa kysyÀ vaikka ChatGPT:ltÀ vÀrianalyysineuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika arkisia. Vimman mekko oli liian lyhyt ja leveÀ. Marimekko tosiaan oli aamutakkimainen.
Inwearin vaaleanpunainen pitsimekko oli minusta paras ja juhlavin.
Se oli tÀtimekko
MĂ€ olen tĂ€ti-ikĂ€inen ja tykkÀÀn pitsimekoista đ Voisin kĂ€yttÀÀ siis.
Minulla on tuollainen melkein samanlainen, mutta punaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ minÀkin uskottelen itselleni ettÀ kukaan ei nÀe mun valtavaa mahaani sen huipun alta. SitÀpaitsi muunlaiset eivÀt sovi...?
En muista koskaan olleeni Iltasanomien muotitoimittajan kanssa samaa mieltĂ€ kauniista vaatteista, aina aivan hirveitĂ€âŠ