Me naiset poimi kauneimmat juhlamekot đŻ
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000012071508.html
Joukossa pari aamutakkia ja muutama yöpaita, enkÀ mitÀÀn muistakaan ikinÀ ostaisi tai pistÀisi mihinkÀÀn juhliin.
Eikö suomalaisista kaupoista löydy mitÀÀn kauniinpaa. Kertakaikkisen kamalia vaatekappaleita.
Kuvassa olevan Elegantin pitsimekon (on valmistettu puuvillasta ja polyamidista, 32â46, 119,95 âŹ, Inwear/Sokos.)
just ja just kepuuttaisin jos se olisi toisen vÀrinen ja helma yltÀisi just presiis polven ylÀpuolelle.
Kertokaa naiset (miksei miehetkin) ilahduttaako teitÀ tÀmÀnkaltaiset koltut.
Kommentit (88)
Ja tottakai taas kerran vÀrit sellaisia ettÀ kÀyvÀt vain latinoille tai tummaihoisille.
En laittaisi yhtÀkÀÀn pÀÀlleni nÀin keski-ikÀisenÀ. Minun juhlamekkoni ovat pÀÀosin Vera Montia, Joseph Ribkoffia, PBO ja Frank Lymania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin vaatteet oli valittu kohderyhmÀn mukaan. PötkylÀisiÀ keski-ikÀisiÀ eli kesÀmekoissa on reilusti ilmaa ja vÀljÀÀ, eikÀ missÀÀn tapauksessa saa paljastaa muotoja.
No mÀ olen pötkylÀinen keski-ikÀinen ja oikeastaan kaikki noi mekot oli sellaisia mitÀ en laittaisi pÀÀlleni. Minusta tuollaiset telttamekot on pahinta mitÀ pötkylÀvartaloinen voi pÀÀlleen pukea.
Jostain syystÀ telttoja kuitenkin porukka pitÀÀ pÀÀllÀÀn, varsinkin vÀhÀn kypsemmÀn ikÀiset. Minullekin syy on tuntematon - kai se mahamakkaran erottuminen sitten ottaa niin koville.
MinÀ kÀytÀn mielellÀni kaapumaisia mekkoja siksi, etten voi sietÀÀ hikoamista. Olen allerginen omalle heillekin ja ihoni alkaa kutista liian vartalonmyötÀisissÀ vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ ihan nÀttejÀ mekkoja ja kivan vÀrikkÀitÀ, osa on kyllÀ varsin arkisen nÀköisiÀ. En miellÀ kaikkia juhlamekoiksi.
Makuja ja vartalotyyppejÀ on monenlaisia, juhliakin erityyppisiÀ, ehkÀ tÀssÀ on haluttu tuoda sitÀ esiin. LisÀksi nykymuoti suosii tuota kaapumallia nyt.
TÀmÀ.
Kivoja mekkoja! Oranssin ostaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tottakai taas kerran vÀrit sellaisia ettÀ kÀyvÀt vain latinoille tai tummaihoisille.
Se on se kesÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt nÀitÀ Me naiset -toimittajien vaatevalintoja. HeidÀn tÀytyy saada jotain korvauksia nÀistÀ valinnoista. TÀllÀ kertaa ei ollut ihan kaikista kamalimpia vaatteita, mutta yhdessÀkÀÀn noista en menisi juhliin
Ihan samaa ihmettelen, toistuvasti. Muistan karseat pitkÀt housut ja armottoman rumat pÀÀllystakit! Ei ole edes vÀliÀ enÀÀ miten vaate istuu ihmisen pÀÀllÀ. Vaikuttaa ettÀ on aivan sama mitÀ puet pÀÀllesi; kaikki koot, vÀrit ja mallit kÀyvÀt. MitÀ omituisempi tai roikkuvampi, sen tyylikkÀÀmpi. Etenkin kun esitellÀÀn "nÀmÀ housut ovat nyt kaikkialla" tai "tÀllaisen takin haluavat kaikki".
SitÀ esitellÀÀn, mitÀ kaupoissa on tarjolla. EihÀn Me naiset ole mikÀÀn pukuompelijoiden ammattiyhdistyslehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin vaatteet oli valittu kohderyhmÀn mukaan. PötkylÀisiÀ keski-ikÀisiÀ eli kesÀmekoissa on reilusti ilmaa ja vÀljÀÀ, eikÀ missÀÀn tapauksessa saa paljastaa muotoja.
No mÀ olen pötkylÀinen keski-ikÀinen ja oikeastaan kaikki noi mekot oli sellaisia mitÀ en laittaisi pÀÀlleni. Minusta tuollaiset telttamekot on pahinta mitÀ pötkylÀvartaloinen voi pÀÀlleen pukea.
Jostain syystÀ telttoja kuitenkin porukka pitÀÀ pÀÀllÀÀn, varsinkin vÀhÀn kypsemmÀn ikÀiset. Minullekin syy on tuntematon - kai se mahamakkaran erottuminen sitten ottaa niin koville.
Suuret kuviot vain korostavat kantajansa suurta kokoa
Totta.
Isokokoisen kannattaa valita keskikokoista kuviota. Isot kuviot tai joku musta teltta on pahinta.
Kaikissa artikkelin mekoissa oli jotain kaunista, mutta yksikÀÀn ei ollut mulle sellainen jossa kaikki olisi kohdallaan. En pidÀ hailakasta sÀvystÀ juhlavaatteessa, eikÀ rimpsuja ja hörsyjÀ saisi olla liikaa. Suurin ongelma on usein liian lyhyt tai pitkÀ helma, jonka itse usein osaan ommella itsekin mutten maksa 200 ⏠mekosta jota joudun paljon muokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt tÀtÀ usein. Se lepattava teltta todellakin tekee kantajastaan vielÀ isomman ja etenkin, jos on vatsakas. Hyvin istuva ei ole yhtÀ kuin makkarankuori mitÀ moni ehkÀ ajattelee. Kunnolliset muotoilevat alusasut juhlamekon alle, niin saa jo ihan erilaisen siluetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt tÀtÀ usein. Se lepattava teltta todellakin tekee kantajastaan vielÀ isomman ja etenkin, jos on vatsakas. Hyvin istuva ei ole yhtÀ kuin makkarankuori mitÀ moni ehkÀ ajattelee. Kunnolliset muotoilevat alusasut juhlamekon alle, niin saa jo ihan erilaisen siluetin.
Varmaan pyörtyisin jonkun kureliivin kanssa helteellÀ.
Sadan vuoden pÀÀstÀ kukaan ei muista edes sitÀ, ettÀ olit olemassa. Saati minkÀlainen mekko sulla oli jonkun sukulaisen rippijuhlissa.
JÀrkyttÀviÀ rÀttejÀ! TÀmÀ on kaunein mekko, sopii jokaiselle vartalotyypille
https://andiata.fi/products/julitta-w-dress-brilliant-white?gad_source=âŠ
Vierailija kirjoitti:
Toi hihanpituus tekee siitÀ seniorivaatteen nÀköisen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana, ostaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muotitoimittajilla taitaa olla aika erikoinen maku đ€
Erikoista etteivĂ€t ota meitĂ€ 100 kiloisia huomioon. đ€đ€đ€đ€đ€đ€đđđđ
NiinpÀ, vaikka netin mukaan meitÀ on Suomessa enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika arkisia. Vimman mekko oli liian lyhyt ja leveÀ. Marimekko tosiaan oli aamutakkimainen.
Inwearin vaaleanpunainen pitsimekko oli minusta paras ja juhlavin.
Se oli tÀtimekko
MĂ€ olen tĂ€ti-ikĂ€inen ja tykkÀÀn pitsimekoista đ Voisin kĂ€yttÀÀ siis.
MĂ€ olen elĂ€keikĂ€inen ja minusta tuo on minullekin liian "tĂ€ti" đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt nÀitÀ Me naiset -toimittajien vaatevalintoja. HeidÀn tÀytyy saada jotain korvauksia nÀistÀ valinnoista. TÀllÀ kertaa ei ollut ihan kaikista kamalimpia vaatteita, mutta yhdessÀkÀÀn noista en menisi juhliin
Ihan samaa ihmettelen, toistuvasti. Muistan karseat pitkÀt housut ja armottoman rumat pÀÀllystakit! Ei ole edes vÀliÀ enÀÀ miten vaate istuu ihmisen pÀÀllÀ. Vaikuttaa ettÀ on aivan sama mitÀ puet pÀÀllesi; kaikki koot, vÀrit ja mallit kÀyvÀt. MitÀ omituisempi tai roikkuvampi, sen tyylikkÀÀmpi. Etenkin kun esitellÀÀn "nÀmÀ housut ovat nyt kaikkialla" tai "tÀllaisen takin haluavat kaikki".
SitÀ esitellÀÀn, mitÀ kaupoissa on tarjolla. EihÀn Me naiset ole mikÀÀn pukuompelijoiden ammattiyhdistyslehti.
Ei pidÀ paikkaansa. Kaupoissa edelleen löytyy tyylikkÀitÀ ja istuvia vaatteita. Mukana voi toki olla myös pari "telttaa" ja "pyyheliinaa" esimerkkeinÀ niitÀ etsiville. Ja olihan tuossa Sellpyltakin kaksi vaihtoa, joten luulisi nyt jostain löytyvÀn juhlavampia vaatteita. -eri
Ăöö. Kauheimmat. Ei kauneimmat.
Vierailija kirjoitti:
Sadan vuoden pÀÀstÀ kukaan ei muista edes sitÀ, ettÀ olit olemassa. Saati minkÀlainen mekko sulla oli jonkun sukulaisen rippijuhlissa.
TÀllaisella ajattelulla millÀÀn ei ole mitÀÀn vÀliÀ. SyötÀvÀksikin voi tarjoata vettÀ ja koulunÀkkÀriÀ. Vieraat tekevÀt juhlista juhlat ja monesti juhlapukeutuminen on osa sitÀ.
Ei nuo naistenlehtien vaategalleriat ole koskaan kovin kauniita.