Miksi naiset eivät pidä itsestään huolta?
Kävin Tinder treffeillä naisen luona kun ihan hyvä tarjous tuli, mutta bbw. Jostain syystä nainen alkoi esitellä kuviaan miltä oli ennen näyttänyt ja olikin ihan sairaan hyvännäköinen ollut vielä 15 vuotta sitten, 160/50, mutta sitten eka lapsesta oli tullut 20kg toisesta taas 20kg, syömisestä 10kg. Nyt siis 160cm ja kait lähelle 100kg. Kun sanoin että olen itse samoissa mitoissa kuin 18 vuotiaana 170/67 niin kovasti alkoi selittää että kun sä et oo synnyttänyt. Mutta olin viime kesänä heinäkuussa vielä 170/82 eli asioille voi tehdä jotain. Illan aikana muija joi janoon monta tölkkiä kokista.
Minulta tingattiin että tiesitkö että olet sairaan komee. Ikäisekseen varmasti joo. Ei se ulkonäkö kyllä itsestään ole mintissä, sen eteen pitää tehdä töitä. Molemmat 40v
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis ollut kuntokuurilla ja pitää nyt itseään muita parempana. Vuosi on aivan liian lyhyt aika sanoa onko muutos pysyvä. Katsotaan vaikka 5 vuoden päästä.
Ap luulee ettei hänen päälaki paista ja naamassa ei roiku rypyt.
Miksi edes lähdit treffeille, ja vielä sänkyyn saakka, jos et pidä naisen ulkomuodosta? Tuo on kaksinaamaista.
Itseäni ei voi vähempää kiinnostaa, mitä ulkopuoliset ajattelevat ulkonäöstäni. En ole koskaan ollut miesten mielestä kiinnostava, hoikkanakaan. Lasten syntymänjjälkeen lihoin, jonka jälkeen 20v meni sen pohtimiseen, olenko riittävän laiha. Siinäkin tilanteessa, kun olin itse tyytyväinen itseeni, ja BMI oli n. 25, sain laihaläskiltä sohvaperuna deitiltäni kuulla olevani liian lihava. Harrastin todella paljon liikuntaa, joka päivä 1-2t kävelyä, 2-3 kertaa viikossa uintia 2t kerrallaan. Mies ei tehnyt muuta kuin käveli sohvasta autoon. Ei lähtenyt kävelylle kanssani.
Totesin, että en tule koskaan riittämään kenellekään yrittämällä olla tietyn kokoinen ja näköinen. Jos en kelpaa omana itsenäni, olen yksin.
Miksi naisten pitäisi pitää huolta itsestään paremmin kuin miesten. Itse väitän että varsinkin keski-ikäisistä naisista huomattavasti useampi pitää huolta itsestään ja terveydestään kuin miehet. Sen takia naiset elävät pidempään. Se että on lihava tai laiha ei kerro paljoakaan siitä kuinka hyvin pitää huolta terveydestään. Paino on vain yksi osa paletissa eikä ylipaino kumoa muita terveyden eteen tehtäviä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi pitää huolta itsestään paremmin kuin miesten. Itse väitän että varsinkin keski-ikäisistä naisista huomattavasti useampi pitää huolta itsestään ja terveydestään kuin miehet. Sen takia naiset elävät pidempään. Se että on lihava tai laiha ei kerro paljoakaan siitä kuinka hyvin pitää huolta terveydestään. Paino on vain yksi osa paletissa eikä ylipaino kumoa muita terveyden eteen tehtäviä juttuja.
Ylipaino kertoo siitä että syöt enemmän kuin kulutat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta se kertoo ainostaan siitä. Se ei kerro esim. siitä millainen ruokavalio on. Myös terveellistä ruokavaliota noudattava voi lihoa jos vain syö liian paljon. Tämä ei ole naisille edes vaikeaa koska jos nainen haluaa pysyä hoikkana eikä hän ole läpipaskoja tai himourheilija niin hän voi syödä vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa, naiset, laihduttakaa! Millään muulla ei ole väliä. Sitä kutsutaan itsestään huolen pitämiseksi. Laihduttaminen on ihanaa, tärkeää ja terveellistä, koska, niin, miksi? Tosin, voi siihen kuollakin.
Miehiä tämä ei koske, nallukat ja iskät on ihania.
Tuliko tämä nyt kaikille selväksi, naiset, laihduttakaa!
jos painoni olisi 50kg 160c pituisena olisin aika sairaan näköinen kuikelo
Tuttavapiirissäni lihavimmat naiset ovat niitä lapsettomia, joilla luulisi olevan maailman kaikki aika pistää töppöstä toisen eteen. Samaan aikaan kahden lapsen työssäkäyvät äidit treenaa maratonille.
AP tuli tänne leuhottaan, että pääsi treffeille. Ei vaan osannut kertoa sitä muuten kuin naisia haukkumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta se kertoo ainostaan siitä. Se ei kerro esim. siitä millainen ruokavalio on. Myös terveellistä ruokavaliota noudattava voi lihoa jos vain syö liian paljon. Tämä ei ole naisille edes vaikeaa koska jos nainen haluaa pysyä hoikkana eikä hän ole läpipaskoja tai himourheilija niin hän voi syödä vain vähän.
Taitaa terveellisellä ruokavaliolla itsensä lihottaneet olla aika vähissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa terveellisellä ruokavaliolla itsensä lihottaneet olla aika vähissä
Höpö höpö. Useat lihavat keski-ikäiset ovat saaneet esim. 20 kg painoa lisää 20 vuodessa. Se on keskimäärin kilo vuodessa. Siihen ei tarvita mitään epäterveellistä ruokavaliota. Tuohon riittää se että syö vain vähän enemmän, liikkuu ihan vähän vähemmän ja aineenvaihdunta vähän iän myötä hidastuu. Naisella tuohon lisää vielä pari raskautta jotka muuttavat hormonitoimintaa niin ei ihmeitä tarvita että paino on noussut. Hyvin harva lihava on lihonut liikakilonsa lyhyessä ajassa, kyllä ne yleensä vuosien varrella pikkuhiljaa kertyy.
Onneksi mun miehelle merkkaa muukin kuin paino. Olen 170cm ja olen ollut niin 51kg, kuin sairauden jälkeen 97kg. Nyt onneksi paino laskusuunnassa, kun pääsen vihdoin liikkumaan. Kaikkeen ei voi itse vaikuttaa, vaikka kuinka haluaisikin
Mahtoi olla näky 🧌🧌