Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äidin baarissa käymistä ei suvaita, mutta isä saa käydä niin paljon kuin huvittaa?

Vierailija
16.05.2007 |

Osaahan isätkin hoitaa lapsia

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi tiettyjä asioita saisi tehdä vain ennen lapsia? Kuten juuri tämä baareissa käyminen. AV-mammat osoittaa syyttävää sormea ja sanoo, että et ollut kypsä äidiksi, jos sun vielä tekee mieli baareihin...Ja varmaan samojen tyyppien mielestä yli 30-vuotiaat ei saa kuunnella muuta kuin iskelmämusiikkia jne... Lopettakaa jo tämä putkiajattelu. Me olemme erilaisia ja minusta on kiva käydä edelleen baareissa, vaikka olen 40v ja onnellisesti naimisissa. Käyn siis jopa ilman miestäni niissä, hui. Niin ja kamalaa, mulla on vielä pieni lapsikin.

Vierailija
2/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käydä silloin tällöin baarissa pitämässä hauskaa ja tapaamassa niitä kavereita, jotka siellä vielä viihtyy. Pääsee tuulettumaan kunnolla! Ja lapsen en usko siitä kärsivän, tosiaan, eihän se tiedä, etten ole ollut kotona koko sen nukkumisaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain lapsi ja sinä elät loppuelämäsi kotona hellan ääressä!

kertokaa nyt saakeli miten se liitty lapseen jos äiti käy kerran kaksi vuodessa baarissa tanssimassa, tapaamassa kavereita ja saattaa jopa juodakkin?? hui miten pelottavaa, äidit onkin ihmisiä!

Nyt ne faktat tähän kiitos miksi äiti ei saisi baareissa joskus käydä. Kiitos!

Vierailija
4/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omistautuu lapsilleen

Vierailija
5/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tuollaiseen törmännyt.

Vierailija
6/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tuollaiseen törmännyt.

Vierailija
7/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko ap?

Minun mielestäni kummankaan vanhemman yöjuoksut ei ole hyväksi perheelle. Ei isän, eikä äidin. Molemmilla toki oikeus harrastaa ja tavata ystäviä, mutta kaiken kaikkiaan baareissa juopottelut pitäisi hoitaa pois alta ennen perheen perustamista. Ystäviä voi tavata ihan päiväsaikaan tai alkuillasta, yökausia ei ei heidänkään takia tarvi juosta pitkin kyliä.

Vierailija
8/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taaperot menee aikasin illalla nukkumaan. Ne ei edes huomaa, että äiti käy baareissa " juoksemassa" Minkä takia lapset ja baarijuoksentelu ei sovi yhteen?

Vierailija
9/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä taaperot menee aikasin illalla nukkumaan. Ne ei edes huomaa, että äiti käy baareissa " juoksemassa" Minkä takia lapset ja baarijuoksentelu ei sovi yhteen?

Vierailija
10/10 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaikka joskus sekin aika voi vielä tulla) Menen sinne tapaamaan kavereita ja tuttuja. Pitämään hauskaa ym. Viikolla ei ole mahdollista käydä KOSKAAN ilman lapsia yhtään missään. Viikonloppuna järjestyy hoito, joten ainut ajankohta on silloin. Ja kun iltasella ei mikään muu kuin baarit ole auki, niin sinne silloin suunnistan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi