Naapuri pettää vaimoaan, kerronko vaimolle?
Olen jo muutaman vuoden epäillyt, että naapurini (mies) pettää vaimoaan ja jokunen aika sitten sain asialle varmistuksen. Mies pettää vaimoaan toisen miehen kanssa, mikä tekee tilanteesta vielä hankalamman. Pariskunnan avioliitto on pitkä. Mies tuo kotiin tätä toista miestä, kun vaimo ei ole kotona. Kerronko vaimolle vai annanko olla? En halua aiheuttaa avioeroa tai joutua itse viestintuojana haukutuksi, mutta asiaa vaivaa omaatuntoani ja vihastuttaa vaimon puolesta.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa.
Tiedän, että pitäisi ja olisi oikein kertoa, en vaan haluaisi olla se, joka romahduttaa toisen ihmisen elämän.
Sitten olen miettinyt tietenkin tyhmäksi tekeytymistä niin, että vaimo jotenkin puheistani ymmärtäisi, että heidän kotonaan käy muita, kun hän on poissa.
"ihme heppu se mies joka yömyöhään teillä viikonloppuna kävi, ei edes tervehtinyt kun tulin pihalla vastaan"
Minä haluaisin tietää. Jos mies pettää. Ei ole kiva jos koko suhde perustuu valheelle. Ja ihan jo terveydenkin takia. Tautiriski.
"oliko teillä vesivahinko kun putkimiehen näköinen mies tuli kiireellä teille viime yönä?"
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaimo on samaan aikaan omilla retkillään? Jos ja kun et Ap oikeasti tiedä, mitä naapurissa tapahtuu ja millaiset pariskunnan välit ovat, niin älä ala kuiskutella sille vaimolle mitään.
Tämä tietenkin myös, että hän voi tietää. Tosin se tuntuu nyt epätodennäköiseltä vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tietää. Jos mies pettää. Ei ole kiva jos koko suhde perustuu valheelle. Ja ihan jo terveydenkin takia. Tautiriski.
Ei ne taudit sitä tiedä, onko toisen limakalvo varattu vai sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan heillä olla avoin suhde. Mut siis jos ois ihan moikkanaapureita ni en puuttuisi. Jos läheisempiä ni...en tiedä, tuskin puuttuisin silti. Pitäisi olla tosi hyvä ystävä tai perheenjäsen et menisin sanomaan epäilyksistä.
Tätäkin olen pohtinut, mutta kellonajat sellaisia, että vaimon paikalletuloriski on olematon. Ja avoimessa suhteessa ei kai tarvitsisi nähdä aina klo 22-02 välisenä aikana?
Varmaan vaimo tietää. Mun mieheni aina ihastuu miehiin, joku juttu oli vuosia sitten, jossa voi olla että oli pettämistä. Sitten nyt oli joku platoninen juttu.
Toivoisin, että näin olisi, mutta erinnäiset asiat viittaavat siihen, että hänen osaltaan varmistetaan ettei saa tietää.
Näkyyhän se seksuaalisessa kanssakäymisessä. Tuollaisilla miehillä naisen paneminen on ns tuskaa ja sitä on super harvoin jos ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan heillä olla avoin suhde. Mut siis jos ois ihan moikkanaapureita ni en puuttuisi. Jos läheisempiä ni...en tiedä, tuskin puuttuisin silti. Pitäisi olla tosi hyvä ystävä tai perheenjäsen et menisin sanomaan epäilyksistä.
Tätäkin olen pohtinut, mutta kellonajat sellaisia, että vaimon paikalletuloriski on olematon. Ja avoimessa suhteessa ei kai tarvitsisi nähdä aina klo 22-02 välisenä aikana?
Mä panen mun salapanoa yleensä noin klo 5.30. johtuu ihan siitä käytännön syystä että hän pääsee silloin töistä ja kotiinmenomatkalla poikkeaa mun luona.
Niin, tätä kellonaika asiaa olen pohtinut myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne taudit sitä tiedä, onko toisen limakalvo varattu vai sinkku.
Ei niin.
Kukaan piilohomomies ei veisi kotiinsa rakastajaansa, varsinkaan, jos on naimisissa.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt kyyläämässä ikkunan takana, vai mistä tiedät, että mitä he siellä tekevät?
😂🔭🔦
Vierailija kirjoitti:
0/5
Olisipa, mutta ei valitettavasti. Kiva lomanalku itselle. Veisi sitten vaikka hotelliin. En ymmärrä miksi tuo kotiin, kun rahastakaan ei ole varsinaisesti heillä puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tapailen avoimessa suhteessa olevaa miestä, ja on itsestäänselvää, että käyn häntä tapaamassa vain kun vaimo ei ole kotona. Ei vaimo halua olla paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt kyyläämässä ikkunan takana, vai mistä tiedät, että mitä he siellä tekevät?
😂🔭🔦
😆Ymmärrän, että tämä on hauska. Vinkkinä laitan tämän tähän 👂🏻👀
Minä ottaisin asian puheeksi nöyrästi ja anteeksi pyydellen. "Hei, mulla on yks juttu, mikä mua on vaivannut nyt jo usean kuukauden ajan, enkä millään pääse siitä yli. Juteltaisiko asiasta, kun sulla on sopiva hetki?" Sitten pyytäisin johonkin rauhalliseen paikkaan, missä voi istua. Kertoisin, että mitä olen konkreettisesti nähnyt, ilman mitään tulkintaa ja antaisin naapurin tehdä tulkinnat asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tapailen avoimessa suhteessa olevaa miestä, ja on itsestäänselvää, että käyn häntä tapaamassa vain kun vaimo ei ole kotona. Ei vaimo halua olla paikalla.
Sitten voisi mennä hotelliin tai ihan minne vaan, eikä jättää naapureita ikävään tilanteeseen. Tavallaan tässä nyt muutkin tulevat osaksi tätä.
Tietenkin kerrot.
T. Petetty. Ei kerrottu.
Mä epäilin hetken että naapurissamme on joku iso koira mikä haukkuu aina öisin mutta sieltä tulikin ulos mies kylpytakissa.