Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti mulle yllärinä rannekellon, josta en pidä yhtään

Vierailija
11.06.2026 |

En ole pitänyt kelloa lainkaan. En ole ylipäätään käyttänyt rannekelloa vuosikymmeniin, enkä ole sellaista kaivannutkaan.

Kello on sellainen todella hieno, kallis, valkoisella kiiltävällä ja koristeellisella nahkaremmillä. Ei siis tippaakaan minun tyyliseni, kaiken kukkuraksi inhoan valkoista.

Mies on loukkaantunut, kun en käytä kelloa.

Mutta mitä arvelette, jos vaihdatan remmin violetin väriseen silikoniseen jotta siitä tulee edes vähän arkisempi ja mieluisampi ja voisin sitä käyttääkin, niin onko se miehelle yhtään sen parempi? 😀

Joo tiedän, ettei täällä häntä tunneta ja ei voi tietää. 

Remmi on hieman liian tiukka, joten sillä verukkeella voisin sen vaihtaa. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin henkilökohtaista lahjaa ei kannata ostaa, jos ei tunne saajan makua TODELLA hyvin. Se on vaikeaa, kun monesti itsekään ei aina tiedä mikä esim. Kelloista olisi se miellyttävin. Jos sellaiseen kuitenkin tuhlaa rahansa, pitää varautua kuvattuun tilanteeseen ja hyväksyä vaihtomahdollisuus tai tuo rannekkeen vaihto. Turha loukkaantua. 

Vierailija
22/26 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta älä missään tapauksessa keskustele asiaa miehen kanssa auki ja selväksi. 

Mies on niin syvästi loukkaantunut siitä, että hän on valinnut ja ostanut minulle niin upean ja kalliin kellon enkä pitänytkään enkä pidä kelloa, että tästä keskustelu ei hänen kanssaan onnistu. 

Ap

Parisuhde on sellainen asia, että aina ei voi miellyttää vain itseään ja mikset voi sitä kelloa pitää? Ihan sen vuoksi koska tiedät kuinka tyytymättömyytesi ja se ettet kelloa pidä, loukkaa miestäsi. Eihän se ole varmaan tiskaamiseen ja siivouskelloksi tarkoitettukaan, ettei sitä siivotessa ja öisin tarvitse pitääkään.

Yleensä lahjoilla ja muillakin tavaroilla on vaihtomahdollisuus eli ostokuitit tallessa. Voitte seuraavan kerran mennä yhdessä katsomaan lahjoja. Mutta tämä oli henkilökohtainen yllätys ja näinollen ei sitä voi vaihtaa. 

Itse ottaisin mielelläni rannekellon, se helpottaisi elämää ja olisi myös kaunis asuste. 

Tykkäisitkö sinä sitten jos saamasi kello olisikin joku miesmäinen rohjake, eikä yhtään toivomasi ja tyylisesi "kaunis asuste"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkkiä on "kallis" kello tällä palstalla? 

Tuskin mikään Patek Philippe, Audemars Piquet, Omega jne. Todennäköisesti joku normi Citizen. M52

Vierailija
24/26 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mikään Patek Philippe, Audemars Piquet, Omega jne. Todennäköisesti joku normi Citizen. M52

Itse olisin veikannut lady datejustia, mutta ei sitä taida olla nahkarannekkeella. 

Vierailija
25/26 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei hänen miehensä ole DI...

Vierailija
26/26 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, olette joko

[  ] teinejä

[  ] elämänkalluja

Ei tarvi välttämättä olla kumpaakaan, olen yli 40 v nainen ja inhoan yllätyslahjoja. Mieluummin ei lahjaa ollenkaan tai sitten rahana/lahjakorttina että saan ostaa toivomani esineen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä