Mitä pinaattilettujen kanssa yleensä tarjotaan?
Perunamuusia?
Kommentit (33)
Euroshopperin omenasose on hyvää. Ei mitään esanssilikua joka on puoliksi vettä.
Laiskapäivän ruokana: pastaa ja ketsuppia.
Välipalana kun katsovat samalla esim piirettyjä ja on hieman nälkä: ketsuppia + esim soijamaitoo juomana
Oikeena välipalana lounaan ja päivällisen välillä: sokeria + mehua (tosin pitää ottaa kyytipojaksi myös 1-2 hedelmää).
Meillä lapset tykkää ihan hulluna pintsuista :)
Meillä syödään pinaattilettujen kanssa yleensä italiansalaattia tai jotain muuta makaroonisalaattia ja puolukkahilloa
ehdottomasti. Fetasalaattia olen myös joskus itselleni tehnyt niiden kanssa. Mutta koulussa, tarhassa... jne.. aina oli ihan vaan puolukkahilloa pinaattilettujen kanssa. Ketsuppia? Iuuuuh...
Tulee värikäs annos. Lisään monesti porkkanaraasteeseen myös ananasta.
mitenkään ihmeellistä ole. Syöhän moni kaurapuuronkin makean hillon kanssa. Päiväkodissa jo puuroon laitetaan makeaa marjahilloa.
Vierailija:
ja näin on aina meille syötetty pinaattilettuja. Tarhasta asti.
Ja ne oli kaikkien suosikkiruokien top kolmessa. Meinasivat loppua, kun porukat haki lisää. Siitä on jäänyt tapa syödä omenahillon kanssa. Minusta tosi hyviä niin.
pinaattilettujen kanssa muussia sekä jotain makaronikinkkusalaattia..
Pinaattilettujen kanssahan tarjotaan puolukkaSOSETTA, ei mitään ällönmakeaa hilloa! Ei hillo kuulu lämpimään ateriaan!
Ehkäpä vain hassu tapa. en voi itse sietää puolukkahilloa. Olen kyllä lapsille sitä joskus maistattanut mutta eivät tykkää.
Vierailija:
perhe syö kunhan ei vieraille tarjoa väärin
ymmärrätte varmaan paremmin jos vertaatte esim veriletut ja mansikkahillo, puuro taas ok
Meillä oli koulussa aina makaroni-balkanmakkarasalaattia ja mustaherukkahilloa. Joskus kotona laitan samaa, tai muunlaista makaronisalaattia. Jos laiskottaa niin laitan sitä mustaherukkahilloa ja ostan vaikkapa italiansalaattia siihen rinnalle.
Pinaattilettujen kanssa ainut ja oikea on tietysti munakastike. Siis valkokastike jossa on keitettyä munaa. Eikö kukaan ole syönyt? Outoo.
esim. mustaherukkahyytelö (joka sentään on paljon makeampaa kuin puolukkaHILLO) kanaviillokissa. Lisäksi oon monessa ravintola-annoksessa maistellut sekaisin suolaista ja makeaa, ja hyvää on ollut.
Sitäpaitsi laitetaanhan tavallisiinkin lettuihin vähän suolaa; ei pinaattiletuissa sen enempää ole. Ja tavalliset letut menee ihan yhtä hyvin suolaisella täytteellä kuin mansikkahillon ja kermavaahdonkin kanssa.
Ihmeen rajoittunutta porukkaa täällä!
Meilläpäin koulussa tarjottiin aina vain puolukkahillon kanssa.