Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön! Hae henkilökohtaiseksi avustajaksi

Vierailija
11.06.2026 |

Pääset tekemään merkittävää ja ihmisläheistä työtä ihanien asiakkaiden kanssa 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkittävää työtä kaksi tuntia tuolloin ja tunnin tällöin, matkakustannukset omasta pussista, jolloin vaikka tunnin keikasta ei jää käteen mitään. Palkka kuitenkin vähentää korvauksia ekasta eurosta lähtien, joten huonossa lykyssä päätyy kärsimään taloudellisesti työssäkäynnistä. Tilanteessa, jossa ihan jokaiselle eurolle löytyy käyttöä.

Matkakustannukset korvataan. Sinua on ilmeisesti kusetettu. Saat myös avustettavan mukana ilmaisen pääsyn uimahalliin ja kuntosalille yms. 

Kauppareissulla pystyt samalla tekemään omat pienet ruokaostokset. Toki ne sentään itse maksaen. 😆

Vierailija
22/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos avustettava on joku 25-vuotias nätti nuori neiti.

Hae jonkun vammaisen nuoren naisen avustajaksi.

purkaa sen vaippoja, monet vammaiset haisee kauheelle- kun takapuoli hikoo, virtsaa,pieruja..muhii pyörätuolissa lämpöisessä.

kunnon pesuja ei tehdä. jotain kevytsuihkutusta- huuhdotaan sinne päin. istumisesta usein verisiä fistellejä viinirypäleinä anusympäristö täynnä. mittee sie meinaat- ku tarjoot ota nuori avustettavaksi.

max cp joka opiskelee yliopistossa- muutenhan toi sama minkä ikäinen  -se vamman laatukin merkitsee.

9v sitten sukulainen avusti proffaa joka pyörätuolissa- ajokortti jne - vaimo hoiti vessajutut ja pesut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos avustettava on joku 25-vuotias nätti nuori neiti.

Toki sellaisiakin avustettavia on, mutta heidän avustajansa ovat naisia. Tämä siitä syystä, ettei miespuoliset pääse uimahallissa ja kuntosalilla naisten pukuhuoneisiin.

Vierailija
24/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jo avustajana? Jos ei ole niin hakee vaan. Kun kerta avustajana oleminen on tärkeää niin muut työt voi lopettaa ja tehdä jotain millä on merkitystä.

Vierailija
25/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida. Tarvitsisin itse henkilökohtaisen avustajan. En ole vuosiin päässyt esimerkiksi käymään ruokakaupassa, kun ei fyysinen kunto salli sellaista.

t. Työkyvytön työtön työnhakija

Miksi, et tee mitään fyysisen kuntosi eteen? Mun 99-vuotias anoppinikin käy itse kauppaostoksensa tekemässä. 

Vierailija
26/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eläkkeellä ollessa olisi aikaa tehdä avustajana keikkaa. Täytyisi vaan saada tosiaan suht helpot avustettavat, jotka lähinnä tarvitsevat kyyditystä ja pientä apua kaupassa, toimistoissa, liikuntapaikoilla yms.

Keikkaa tekisin sen verran mitä eläkkeellä voi tienata extraa. Yksi tuttu on houkutellut ja hänellä on kokemusta. Näin saa realistisen kuvan, eikä ole mututiedon varassa.

Vierailija
27/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap jo avustajana? Jos ei ole niin hakee vaan. Kun kerta avustajana oleminen on tärkeää niin muut työt voi lopettaa ja tehdä jotain millä on merkitystä.

Harvemmin se on kokopäivätyötä.

Vierailija
28/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihoviimeinen ammatti. En ikinä. Ei tienaa yhtään mitään ja avustettavat voivat olla todella raskaita ja ilkeitä tyyppejä. 

Ovat kuulemma ihania ihmisiä ja vuolaasti kiittelevät avustajaa ja ovat kiintyneitä juuri omaan avustajaan ja eivät muita huolisikaan. Näin on näreet.

vaivihkaa työntävät isonkin setelin sujauttaen kouraan silmäniskuin, täst ei sit puhuta. 50 tai sata euroo silloin tällöin jos suht varoissaan ja tykkää  avustajastaan. iät ajat ollut tuota.

mutta sitten erikseen papat- pyytävät - housut pois, jalat käsinojille nojatuolissa ja saapi ees katsella tai sormeilla kun sääli  minnuu ku muuta en ennää saa täs elämässss. j tykkäävät papat pesutapahtumista.  jos hoitajakkii ottais pöksyt pois, pestäs yhress.

luonnetta vaatii kenestä on taskurahoilla noihin hommiin. muutama tunti viikossa. mikä pahinta- matkakulut vaikka olisi kaupungin toisella puolella 3h tarjolla duunia ja ei edes joka pv. inspiroikin varmaan.

Vierailija
29/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihoviimeinen ammatti. En ikinä. Ei tienaa yhtään mitään ja avustettavat voivat olla todella raskaita ja ilkeitä tyyppejä. 

Toisten maksamilla tuilla on mukavampaa,eikö olekin?

Toi on vaan taskurahaa, kuitenkin kaikki mahdolliset tuet haettava. eikös sen työnteon pitänyt olla kannattavaa- mitä mantraa hallitus hokee. häh.

Vierailija
30/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ole pakko olla asiakkailla joilla et tahdo olla. Mulla ei ole ilkeitä asiakkaita ollut koskaan. Mukavaa työtä. Kunhan menee töihin ison firman kautta siten että se firma on työnantaja eikä asiakas. Palkka tulee kahden viikon välein ja kahden viikon palkka on mulla jotain päälle 700€-1500€ tunneista riippuen mutta vähintään tuo päälle 700€ eli n. 1500€ käteen kuussa jos tunteja kuukaudessa 100. Voi itse vaikuttaa täysin miten on käytettävissä.

Vierailija
31/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kuulemma ihania ihmisiä ja vuolaasti kiittelevät avustajaa ja ovat kiintyneitä juuri omaan avustajaan ja eivät muita huolisikaan. Näin on näreet.

Tosi tyhjentävä kommentti 😅

Vierailija
32/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja avustettava tietenkin on kytköksissä politiikkaan tai sitten haluaa seksiä ja tupakoi runsaasti.

Itse tarkoitin eduskunnan poliittisen avustajan tehtäviin oma haku.

Vierailija
33/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko se on huolia muitakin jos vakiavustaja sairastuu ja viimeistään sitten kun vakiavustaja pitää kesälomansa. Muuten saa olla ilman avustajaa jos ei kelpaa joku  sijaistaa

Vierailija
34/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkittävää työtä kaksi tuntia tuolloin ja tunnin tällöin, matkakustannukset omasta pussista, jolloin vaikka tunnin keikasta ei jää käteen mitään. Palkka kuitenkin vähentää korvauksia ekasta eurosta lähtien, joten huonossa lykyssä päätyy kärsimään taloudellisesti työssäkäynnistä. Tilanteessa, jossa ihan jokaiselle eurolle löytyy käyttöä.

Keksihän lisää syitä miksi työ ei kelpaa...Ja tärkeintä on ettei vaan tuet pienene.

kun niitä tukia joutuu silti hakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. eiks sen työnteon pitänyt olla kannattavampaa. turhauttavaa hakea tukia lomakkein- kun noilla ei ole tarjota tunteja- kunnon edes peruspalkka ok kunhan EI tarvii hakea mitään, max ehkä asulistuke ei muuta.

lopeta ja mee kaivoon jäähylle, jääkin sinne lillukka

Vierailija
35/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN!

arvaa sitten mistä sitten avustajat tulevat

Moni eläkeläinen on hankkinut lisätienestiä henkilökohtaisena avustajana.

Siinä saa kulukorvauksen ja pientä palkkaa. Työ on helppoa. Viet avustettavan esim kauppaan. Uimaan tai kuntosalille.

Työttömät eivät vain yksinkertaisesti viitsi.

Lol niin tosiaan kun eläkeläinen saa tienata menettämättä eläkkeestään senttiäkään. Onhan se kiva tienata lisää taskurahaa, kun se oikeasti onkin lisää. Työttöäll eri asia, joten se siitä viitsimisestä.

Vierailija
36/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ole pakko olla asiakkailla joilla et tahdo olla. Mulla ei ole ilkeitä asiakkaita ollut koskaan. Mukavaa työtä. Kunhan menee töihin ison firman kautta siten että se firma on työnantaja eikä asiakas. Palkka tulee kahden viikon välein ja kahden viikon palkka on mulla jotain päälle 700€-1500€ tunneista riippuen mutta vähintään tuo päälle 700€ eli n. 1500€ käteen kuussa jos tunteja kuukaudessa 100. Voi itse vaikuttaa täysin miten on käytettävissä.

Itse olen siis isossa firmassa töissä osa-aikaisena  ollut kohta 10 vuotta. Tukia en hae enkä edes mieti kokoaikatöiden hakemista.

Vierailija
37/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida. Tarvitsisin itse henkilökohtaisen avustajan. En ole vuosiin päässyt esimerkiksi käymään ruokakaupassa, kun ei fyysinen kunto salli sellaista.

Miksi, et tee mitään fyysisen kuntosi eteen? Mun 99-vuotias anoppinikin käy itse kauppaostoksensa tekemässä. 

Eikös salilla käyminen ollut työttömiltä kielletty? Älä sitten valita jos työttömillä ei riitå kunto.

Vierailija
38/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös salilla käyminen ollut työttömiltä kielletty? Älä sitten valita jos työttömillä ei riitå kunto.

Näinhän se on nykyään  että jos harrastaa jotain niin sitä ei saa kertoa mielellään missään. Muuten voi olla vaarana että menettää tuet.

Mäkin teen töissä asioita mitä ei saisi tehdä mutta en huutele niistä missään niin ei työnantaja saa tietää.

Vierailija
39/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hän ei tarkoita tuota mitä sinä sönkkäät. näitä vaivoja ei treeni poista jos keppi tai rolla, virheasennot, selkä leikattu, syntymävika selässä, ranka mennyt onnettomuudessa jne jne- näkövammaa jne. maratonkuntoisuuttako haet- onneksi satavuotias pysynyt terveenä- mutta harvinaista, minkätyyppistä treeniä veti, sali, aamulla juokseeko tai kävelee edes kympin. mun kaveri 66v juoksee 60 km viikossa- siis juoksee ei hölkkää ja on selkävikaa- syntymästä asti- mutta on kovat kivutkin- -jotain mätää sussa kun et tajuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
40/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kunto ja kuntoisuus kaksi ihan eri asiaa- vammat, kulumiset, apuvälineet jne eivät tarkoita laiskuutta- ettei olisi treenannut. moni huippukuntoinenkin sairastuu nivelrikkoo, selkään metallia, spinaalikavava ahtautuu- ei selviä enää omista duuneista-kotityöstään nyt, vaikka oli urheilija ennen.

noi ei enää lähde treenillä kun on sairastunut esim reumaan tai yleensä tuki- ja liikuntaelin sairauksiin ja niin paljon muita sairauksia.

juoksijakaverilla oli kolme pallolaajennusta, hommat seis- et oll hää hoitanna kuntoooo yötä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän