Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön! Hae henkilökohtaiseksi avustajaksi

Vierailija
11.06.2026 |

Pääset tekemään merkittävää ja ihmisläheistä työtä ihanien asiakkaiden kanssa 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP:sta itestäkään tuommoiseen työhön olisi kuhan reppana uikuttaa. Yrittää omia säälittäviä egon jämiään parantaa netissä trollaamisella.

Vierailija
62/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haepa persunrääpäle ihan itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vttu siinä on, että jonkun vaja.kin on aina pakko ulvoa näitä "työtön hae sinne ja tänne" - komentojaan? Mene perskokkarehuora keskenäsi vaikka jätemyllyn kaapijaksi, mutta älä luule voivasi määräillä muita harhoissasi!

Vierailija
64/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, töitä ei ole koskaan 30 h/viikko joten mites elät? Liksa on myös huono 

Vierailija
65/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmella eri tyypillä Onnihoivan kautta.

Yksi käytti minua vaan siivoojanaan, yksi oli aina juovuksissa ja yritti lähennellä ja yksi oli ihan kiva ihminen, mutta hänellä ei ollut oikeutta tarpeeksi moniin avustustunteihin joten yhteistyötä oli tosi vähän. 

Muutenkin työajat epämääräiset ja vaihtelivat sovituista vuoroista huolimatta yhtäkkiä, työmatkakulut maksettiin itse, työhön ei perehdytetty ollenkaan, palkka oli olemattoman huono ja ylityöstä ei maksettu korvausta ollenkaan. Ei ollut myöskään työterveyttä, ja jos työnantaja perui esim tuntia ennen työvuoron alkua ennalta sovitun keikan, ei siitä kuitenkaan saanut palkkaa tai mitään varallaolokorvausta.

Ei enää ikinä.

Vierailija
66/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vttu siinä on, että jonkun vaja.kin on aina pakko ulvoa näitä "työtön hae sinne ja tänne" - komentojaan? Mene perskokkarehuora keskenäsi vaikka jätemyllyn kaapijaksi, mutta älä luule voivasi määräillä muita harhoissasi!

Hänellä on jokin pakonomainen tarve käskyttää. Joko hän a) kokee ettei hänellä arkielämässä ole paljoa valtaa joten hänen pitää päästä pätemään ja käskyttämään tällä tavoin tai b) hänellä on jäänyt ns. rooli päälle eli ammatikseen käskyttää ja pakottaa muita.

Vierailija
67/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihoviimeinen ammatti. En ikinä. Ei tienaa yhtään mitään ja avustettavat voivat olla todella raskaita ja ilkeitä tyyppejä. 

Toivotaan, että sinusta tulee ihastuttava kun halvaannut auto-onnettomuudessa. 

Vierailija
68/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman jotka ovat käyneet hoiva-avustajan koulutuksen. Olisi töitä henkilökohtaisena avustaja mutta he eivät halua avustaa hygienianhoidossa. 

Vierailija
69/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait avustajat auttaa henkilökohtaisessa hygieniassa

Vierailija
70/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihoviimeinen ammatti. En ikinä. Ei tienaa yhtään mitään ja avustettavat voivat olla todella raskaita ja ilkeitä tyyppejä. 

Ovat kuulemma ihania ihmisiä ja vuolaasti kiittelevät avustajaa ja ovat kiintyneitä juuri omaan avustajaan ja eivät muita huolisikaan. Näin on näreet.

vaivihkaa työntävät isonkin setelin sujauttaen kouraan silmäniskuin, täst ei sit puhuta. 50 tai sata euroo silloin tällöin jos suht varoissaan ja tykkää  avustajastaan. iät ajat ollut tuota.

mutta sitten erikseen papat- pyytävät - housut pois, jalat käsinojille nojatuolissa ja saapi ees katsella tai sormeilla kun sääli  minnuu ku muuta en ennää saa täs elämässss. j tykkäävät papat pesutapahtumista.  jos hoitajakkii ottais pöksyt pois, pestäs yhress.

luonnetta vaatii kenestä on taskurahoilla noihin hommiin. muutama tunti viikossa. mikä pahinta- matkakulut vaikka olisi kaupungin toisella puolella 3h tarjolla duunia ja ei edes joka pv. inspiroikin varmaan.

Henkilökohtaiset avustajat eivät tee hoitotyötä tai pesuja. 😊

Mä jaoin lääkkeet, käytin vessassa, nostin suihkuun, pesin, puin, kävin kaupassa, tein ruuan ja siivosin. Täytin kerran jopa veroilmoituksenkin asiakkaalle kun käski niin tehdä.

Ja olin siis ihan vaan pelkkä opiskelija. Ei mitään perehdytyksiä, iso vuokratyöfirma. Eikä mitään oikeuksia mm. jakaa lääkkeitä mut tuota työtä se käytännössä aina oli.

Ei se mitään seuraneitihommaa kuulkaa ole vaan ihan ehtaa hoivatyötä. Vaikkakin kuinka sääntöjen vastaista.

Vierailija
71/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina oletetaan, että työtön on itse loistokunnossa? Terveysongelmaisista ei ole avustamaan.

Vierailija
72/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua koskea tuntemattomia ihmisiä, enkä ole kovin empaattinen. Olisin varmaan hyvä henkilökohtainen avustaja? 

Vierailija
73/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain, mutta en kuulemma sovellu. Tarvitsen itse apua arjessa moneen asiaan. 

Vierailija
74/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä voisin harkita kyseistä työtä. 

Vierailija
75/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Palkka on pieni, tunteja vähän ja avustettavat saattavat lyödä ja purra.

Vierailija
76/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kuulemma ihania ihmisiä ja vuolaasti kiittelevät avustajaa ja ovat kiintyneitä juuri omaan avustajaan ja eivät muita huolisikaan. Näin on näreet.

vaivihkaa työntävät isonkin setelin sujauttaen kouraan silmäniskuin, täst ei sit puhuta. 50 tai sata euroo silloin tällöin jos suht varoissaan ja tykkää  avustajastaan. iät ajat ollut tuota.

mutta sitten erikseen papat- pyytävät - housut pois, jalat käsinojille nojatuolissa ja saapi ees katsella tai sormeilla kun sääli  minnuu ku muuta en ennää saa täs elämässss. j tykkäävät papat pesutapahtumista.  jos hoitajakkii ottais pöksyt pois, pestäs yhress.

luonnetta vaatii kenestä on taskurahoilla noihin hommiin. muutama tunti viikossa. mikä pahinta- matkakulut vaikka olisi kaupungin toisella puolella 3h tarjolla duunia ja ei edes joka pv. inspiroikin varmaan.

Henkilökohtaiset avustajat eivät tee hoitotyötä tai pesuja. 😊

Mä jaoin lääkkeet, käytin vessassa, nostin suihkuun, pesin, puin, kävin kaupassa, tein ruuan ja siivosin. Täytin kerran jopa veroilmoituksenkin asiakkaalle kun käski niin tehdä.

Ja olin siis ihan vaan pelkkä opiskelija. Ei mitään perehdytyksiä, iso vuokratyöfirma. Eikä mitään oikeuksia mm. jakaa lääkkeitä mut tuota työtä se käytännössä aina oli.

Ei se mitään seuraneitihommaa kuulkaa ole vaan ihan ehtaa hoivatyötä. Vaikkakin kuinka sääntöjen vastaista.

Tämä on täyttä. Minä lisäksi pesin vielä ikkunat. Käytin koirat ulkona. Hoidin lapsia. Alkossakin olisi pitänyt yhdelle epelille käydä. Ja yhteiskunta maksaa tämän koko sirkuksen. 

Vierailija
77/77 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha kuvitella että menisin töihin. Työttömänä menee hyvin.

Mulla ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän