Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön! Hae henkilökohtaiseksi avustajaksi

Vierailija
11.06.2026 |

Pääset tekemään merkittävää ja ihmisläheistä työtä ihanien asiakkaiden kanssa 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN!

arvaa sitten mistä sitten avustajat tulevat

Moni eläkeläinen on hankkinut lisätienestiä henkilökohtaisena avustajana.

Siinä saa kulukorvauksen ja pientä palkkaa. Työ on helppoa. Viet avustettavan esim kauppaan. Uimaan tai kuntosalille.

Työttömät eivät vain yksinkertaisesti viitsi.

Lol niin tosiaan kun eläkeläinen saa tienata menettämättä eläkkeestään senttiäkään. Onhan se kiva tienata lisää taskurahaa, kun se oikeasti onkin lisää. Työttöäll eri asia, joten se siitä viitsimisestä.

Onhan tämä hyvä systeemi, kun etenkin työeläkkeelöä olevat ovat tottuneet tekemään töitä rahansa eteen. Avustajista olisi huutava pula, jos eläkeläiset eivät tätä duunia tekisi.

Kansaneläkeläisiltä nämä lisätienestit kuuluukin vähentää eläkettä, mikä kustannetaankin kokonaan verovaroin.

Vierailija
42/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihoviimeinen ammatti. En ikinä. Ei tienaa yhtään mitään ja avustettavat voivat olla todella raskaita ja ilkeitä tyyppejä. 

Ovat kuulemma ihania ihmisiä ja vuolaasti kiittelevät avustajaa ja ovat kiintyneitä juuri omaan avustajaan ja eivät muita huolisikaan. Näin on näreet.

vaivihkaa työntävät isonkin setelin sujauttaen kouraan silmäniskuin, täst ei sit puhuta. 50 tai sata euroo silloin tällöin jos suht varoissaan ja tykkää  avustajastaan. iät ajat ollut tuota.

mutta sitten erikseen papat- pyytävät - housut pois, jalat käsinojille nojatuolissa ja saapi ees katsella tai sormeilla kun sääli  minnuu ku muuta en ennää saa täs elämässss. j tykkäävät papat pesutapahtumista.  jos hoitajakkii ottais pöksyt pois, pestäs yhress.

luonnetta vaatii kenestä on taskurahoilla noihin hommiin. muutama tunti viikossa. mikä pahinta- matkakulut vaikka olisi kaupungin toisella puolella 3h tarjolla duunia ja ei edes joka pv. inspiroikin varmaan.

Henkilökohtaiset avustajat eivät tee hoitotyötä tai pesuja. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou nou nou nou!

Niissä avustettavissa on kipeitä ihmisii, jotka haluu kaikkea paskaa sun niskaa.

Vierailija
44/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihoviimeinen ammatti. En ikinä. Ei tienaa yhtään mitään ja avustettavat voivat olla todella raskaita ja ilkeitä tyyppejä. 

Ovat kuulemma ihania ihmisiä ja vuolaasti kiittelevät avustajaa ja ovat kiintyneitä juuri omaan avustajaan ja eivät muita huolisikaan. Näin on näreet.

vaivihkaa työntävät isonkin setelin sujauttaen kouraan silmäniskuin, täst ei sit puhuta. 50 tai sata euroo silloin tällöin jos suht varoissaan ja tykkää  avustajastaan. iät ajat ollut tuota.

mutta sitten erikseen papat- pyytävät - housut pois, jalat käsinojille nojatuolissa ja saapi ees katsella tai sormeilla kun sääli  minnuu ku muuta en ennää saa täs elämässss. j tykkäävät papat pesutapahtumista.  jos hoitajakkii ottais pöksyt pois, pestäs yhress.

luonnetta vaatii kenestä on taskurahoilla noihin hommiin. muutama tunti viikossa. mikä pahinta- matkakulut vaikka olisi kaupungin toisella puolella 3h tarjolla duunia ja ei edes joka pv. inspiroikin varmaan.

Kyllä pestään avustettavat jos ne ei siihen itse kykene.

Vierailija
45/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida. Tarvitsisin itse henkilökohtaisen avustajan. En ole vuosiin päässyt esimerkiksi käymään ruokakaupassa, kun ei fyysinen kunto salli sellaista.

t. Työkyvytön työtön työnhakija

Miksi, et tee mitään fyysisen kuntosi eteen? Mun 99-vuotias anoppinikin käy itse kauppaostoksensa tekemässä. 

Tarkoitan fyysisellä kunnolla fyysistä toimintakykyä. En sitä, että olisin huonossa kunnossa ja kuntoutettavissa. Ei autokaan kulje, jos osa moottorista puuttuu.

Vierailija
46/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida. Tarvitsisin itse henkilökohtaisen avustajan. En ole vuosiin päässyt esimerkiksi käymään ruokakaupassa, kun ei fyysinen kunto salli sellaista.

Miksi, et tee mitään fyysisen kuntosi eteen? Mun 99-vuotias anoppinikin käy itse kauppaostoksensa tekemässä. 

Eikös salilla käyminen ollut työttömiltä kielletty? Älä sitten valita jos työttömillä ei riitå kunto.

Miten niin työtön ei saa käydä salilla?

Sitäpaitsi kävely on huonokuntoiselle oikein hyvä liikuntamuoto. Kotona voit tehdä keppijumppaa, kuminauhajumppaa, askekyykkyjä ja vaikka mitä. Ei siinä kuntosalia tarvitakaan. Kirpparilta tai kierrätyskeskuksesta saa käsipainot.

Kyllä vaan pääsee sitten itse kauppaan vielä 100-vuotiaanakin.

Vierailija
47/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUUTONAURUA :D

Vierailija
48/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nou nou nou nou!

Niissä avustettavissa on kipeitä ihmisii, jotka haluu kaikkea paskaa sun niskaa.

Mä oon tehnyt vapaaehtois-pohjalta pientä avustuskeikkaa sukulaiselle (karkkirahoja vastaan). On tavallaan hankala tyyppi, en usko että homma edes toimisi jos hän olisi työnantaja asemassa minulle. Tämä kuitenkin toimii, koska mulla ei ole virallisia velvotteita hänelle, ja voinkin aina viime kädessä sanoa sen viimeisen sanan, ja joskus se on ei. Hänen vinkura käytöksensä ja kielenkäyttönsäkin on huimasti parantunut kun ymmärsi pelin hengen.

Vierailija
49/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten maksamilla tuilla on mukavampaa,eikö olekin?

Voit itse ruveta avustajaksi, tule sitten kertomaan kokemuksesi.

Vierailija
50/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN!

arvaa sitten mistä sitten avustajat tulevat

Moni eläkeläinen on hankkinut lisätienestiä henkilökohtaisena avustajana.

Siinä saa kulukorvauksen ja pientä palkkaa. Työ on helppoa. Viet avustettavan esim kauppaan. Uimaan tai kuntosalille.

Työttömät eivät vain yksinkertaisesti viitsi.

Suollat paskaa helppoudesta.

Vierailija
51/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä kommentti. -eri

Vierailija
52/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo -0/5

Vierailija
53/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös salilla käyminen ollut työttömiltä kielletty? Älä sitten valita jos työttömillä ei riitå kunto.

Miten niin työtön ei saa käydä salilla?

Sitäpaitsi kävely on huonokuntoiselle oikein hyvä liikuntamuoto. Kotona voit tehdä keppijumppaa, kuminauhajumppaa, askekyykkyjä ja vaikka mitä. Ei siinä kuntosalia tarvitakaan. Kirpparilta tai kierrätyskeskuksesta saa käsipainot.

Kyllä vaan pääsee sitten itse kauppaan vielä 100-vuotiaanakin.

Vuonna 2024 suomalaisten miesten elinajanodote oli 79,6 vuotta ja naisten 84,8 vuotta.

Vierailija
54/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

keharikaveriksi voisin hakea. sievälle tyttöselle. 

Vierailija
55/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten maksamilla tuilla on mukavampaa,eikö olekin?

Voit itse ruveta avustajaksi, tule sitten kertomaan kokemuksesi.

Taitaa olla itse avustettava ja avustajan tarpeessa. Voin kuvitella sen epäkiitollisen kohtelun taholtaan. 

Vierailija
56/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pestään avustettavat jos ne ei siihen itse kykene.

Höpö höpö. Siihen hommaan on muut tekijät.

Vierailija
57/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu enää fyysinen työ. Olen monisairas 56v. Tein 30 vuotta siivoustöitä.

Vierailija
58/58 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kunnioitan ja arvostan MYÖS itseäni, en ole hyvä kynnysmatto, saatan räjähtää ja tulee sanomista !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan