Suzanne Innes-Stubb luotti ihonmyötäiseen illallisasuun
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7febf3b7-b752-430b-aa20-81b971…
Mieleni pahoitin tästä. Aivan liikaa paljasti. Ei ole sopivaa.
Kommentit (33)
Nyt oli taas niin litteä vatsa rouva presidentillä. Av-mammat kommentoivat muutaman viikon takaista kuvaa että hänellä on "ihan tyypillinen vaihdevuosi-ikäisen naisen hormonivatsa" kun vähän pömpötti. Ei pitänyt paikkaansa. Ei ole mitään vaihdevuosien aiheuttamaa hormonivatsaa kuten pelotellaan. Kyseessä taisi olla huonosti sulava aamiainen vain.
Minua ei tuon naisen pukeutuminen kiinnosta vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli taas niin litteä vatsa rouva presidentillä. Av-mammat kommentoivat muutaman viikon takaista kuvaa että hänellä on "ihan tyypillinen vaihdevuosi-ikäisen naisen hormonivatsa" kun vähän pömpötti. Ei pitänyt paikkaansa. Ei ole mitään vaihdevuosien aiheuttamaa hormonivatsaa kuten pelotellaan. Kyseessä taisi olla huonosti sulava aamiainen vain.
vain ovulaation aikaan vatsa turpoaa isostikin- joskus aina menkkoihin asti. myös sormukset puristaa. liivit tuntuu tiukoilta. fitnestyypitkin kertoo tätä. myös ruuat jotka turvottaa vatsaa-
Noin haalea beige ei sovi Suzannelle.
Suzannella oli hiukset sentään nätisti kiinni. Pitäisi muulloinkin tärkeissä tapaamisissa ja juhlissa. Ei ole nätti aukinaisena sanoisin ihan levällään to
Tuo leninki ei ollut hyvä valinta väri ei sovi ja on liian ihonmyöntäminen. Illalla bileisiin kävisi. No kallis tuo leninki kuitenkin on.
TV uutis ja sään juontajilla on yleensä aina hyvin laitetut hiukset. Ovat kauniin näköiset ja ilo katsella. Hallitus ja kansanedustajat naisilla aika harvalla. Niinistön Jennin hiukset oli aina hyvin hoidetut. Hänen iloinen ilmeensä ja hymynsä muistan vieläkin. Meni hetki aikaa totella uuteen presidentti pariin
Suzannella on ylväs ja urheilullinen. tyyli. Hyvin sopii yhteen miehensä.kanssa. Niinhän se on,että vakka kantensa valitsee. Suzannelle käy hyvin kasvoihin hiukset taakse sidottuna. Pukeutuminen presidentin vaimona tilaisuuksissa on haasteellista, aina on arvostelun kohteena,eikä kaikkia voi miellyttää. Onneksi arkena vapaampaa.
Vierailija kirjoitti:
TV uutis ja sään juontajilla on yleensä aina hyvin laitetut hiukset. Ovat kauniin näköiset ja ilo katsella. Hallitus ja kansanedustajat naisilla aika harvalla. Niinistön Jennin hiukset oli aina hyvin hoidetut. Hänen iloinen ilmeensä ja hymynsä muistan vieläkin. Meni hetki aikaa totella uuteen presidentti pariin
TV-juontajille ammattilaiset tekevät meikit ja kampaukset. Meidän poliitikkomme joutuvat laittautumaan itse, ja heillä on toivottavasti tärkeämpääkin mietittävää kuin ulkonäkö. Peruukkikin voi olla hyvä valinta.
Monessa työssä joutuu katsomaan miten pukeutuu ja miten on hiukset. Itse ne maksaa PALJON on pienempi paikkakin. En tarkoita tällä nyt edes mitään hienostelua. Niin no hallituksen naiset ehtivät ainakin vääriä päätöksiä tekemää.
Rouva Innes-Stubb on hoikka ja viehättävä nainen. Tuo asu sopii hänelle täydellisesti. Ei mitään moitittavaa. Päinvastoin. Hän on erittäin edustava ja asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli taas niin litteä vatsa rouva presidentillä. Av-mammat kommentoivat muutaman viikon takaista kuvaa että hänellä on "ihan tyypillinen vaihdevuosi-ikäisen naisen hormonivatsa" kun vähän pömpötti. Ei pitänyt paikkaansa. Ei ole mitään vaihdevuosien aiheuttamaa hormonivatsaa kuten pelotellaan. Kyseessä taisi olla huonosti sulava aamiainen vain.
Herranen aika, mitä ihmiset jaksaakaan pohtia. Mitä väliä on kenenkään vatsalla, olkoonkin presidentin puolison.
Amerikan suurlähettiläs oli opettelut suomenkielen kun oli tulossa tänne töihin , arvostan .
Vierailija kirjoitti:
Monessa työssä joutuu katsomaan miten pukeutuu ja miten on hiukset. Itse ne maksaa PALJON on pienempi paikkakin. En tarkoita tällä nyt edes mitään hienostelua. Niin no hallituksen naiset ehtivät ainakin vääriä päätöksiä tekemää.
Mitenkäs nuo hallituksen miehet, pitääkö heidänkin ehtiä kampaajalle ja ehtivätkö tekemään vääriä päätöksiä?
Presidentin puolisolla ei Suomessa ole virallista asemaa. Häneen ei tarvitse kiinnittää mitään huomiota.
Positiivista asiassa on, että mekkoon pukeutuva, Suomen presidentin puoliso on NAINEN. Muut mekkoon pukeutuvat vaihtoehdot olisivat aika ällöjä!
Miksi ihonmyötäisestä puvusta ei varoitettu etukäteen? Tasa-arvovaltuutettu vaatii sakkojen maksua.
T. Lauri
Miksi ei kerrottu, mistä mekko on ostettu ja paljonko se maksoi?