Suzanne Innes-Stubb luotti ihonmyötäiseen illallisasuun
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7febf3b7-b752-430b-aa20-81b971…
Mieleni pahoitin tästä. Aivan liikaa paljasti. Ei ole sopivaa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Amerikan suurlähettiläs oli opettelut suomenkielen kun oli tulossa tänne töihin , arvostan .
Iso-Britanian
Vierailija kirjoitti:
Onko ihonmyötäinen uusi sana? Anglismi? Itse puhuisin vartalonmyötäisestä.
Mutta kaunis mekko ja kaunis nainen.
Tyköistuva sanoisin minä, mutta olenkin mummo.
En nyt tiedä puhutaanko päiväasusta, joka oli beige ja minusta ihan kiva, postimerkin kokoisessa kuvassa kyllä näytti trikoosta tehdyltä, ei kovin arvokkaalta.
Iltapuku oli minusta vähän synkeä väriltään ihanaa alkukesään.
Toisaalta ajattelin, että halusiko värivalinnoilla korostaa vierasta ja tämän varmaan oletetustikin iloisen väristä pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kerrottu, mistä mekko on ostettu ja paljonko se maksoi?
Ei kuulu sulle eikä mulle. En tommosella tiedolla tee mitään. 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli taas niin litteä vatsa rouva presidentillä. Av-mammat kommentoivat muutaman viikon takaista kuvaa että hänellä on "ihan tyypillinen vaihdevuosi-ikäisen naisen hormonivatsa" kun vähän pömpötti. Ei pitänyt paikkaansa. Ei ole mitään vaihdevuosien aiheuttamaa hormonivatsaa kuten pelotellaan. Kyseessä taisi olla huonosti sulava aamiainen vain.
vain ovulaation aikaan vatsa turpoaa isostikin- joskus aina menkkoihin asti. myös sormukset puristaa. liivit tuntuu tiukoilta. fitnestyypitkin kertoo tätä. myös ruuat jotka turvottaa vatsaa-
Revittele lisää niitä persepuolem juttujasi lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Noin haalea beige ei sovi Suzannelle.
Vain sinun mielipide. Hyvin näyttää sopivan.
Juu kyllä nuo hallituksen/eduskunnan miesten pitäisi myös olla asiallisesti puettu Hiukset huoliteltu ja jos parta tai viikset pitää ne siisteinä. Onko jo presidentin kravatti kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli taas niin litteä vatsa rouva presidentillä. Av-mammat kommentoivat muutaman viikon takaista kuvaa että hänellä on "ihan tyypillinen vaihdevuosi-ikäisen naisen hormonivatsa" kun vähän pömpötti. Ei pitänyt paikkaansa. Ei ole mitään vaihdevuosien aiheuttamaa hormonivatsaa kuten pelotellaan. Kyseessä taisi olla huonosti sulava aamiainen vain.
vain ovulaation aikaan vatsa turpoaa isostikin- joskus aina menkkoihin asti. myös sormukset puristaa. liivit tuntuu tiukoilta. fitnestyypitkin kertoo tätä. myös ruuat jotka turvottaa vatsaa-
Rouva ei taida enää ole ovuloimisiässä vaikka nuorekas onkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihonmyötäinen uusi sana? Anglismi? Itse puhuisin vartalonmyötäisestä.
Mutta kaunis mekko ja kaunis nainen.
Tyköistuva sanoisin minä, mutta olenkin mummo.
En nyt tiedä puhutaanko päiväasusta, joka oli beige ja minusta ihan kiva, postimerkin kokoisessa kuvassa kyllä näytti trikoosta tehdyltä, ei kovin arvokkaalta.
Iltapuku oli minusta vähän synkeä väriltään ihanaa alkukesään.
Toisaalta ajattelin, että halusiko värivalinnoilla korostaa vierasta ja tämän varmaan oletetustikin iloisen väristä pukeutumista.
Tyköistuvasta tulee mieleen joku jakku, jonka napinreiät pingottuvat ja kainalot haisevat.
Minusta tuo oli vartaloa myötäilevä vaat Vartaloa nuoleva vaate.. Ainkin näytti miten hoikka ja jäntevä on vartalo
Olen jo 70 v ja neljä lasta. Annetaan nyt rauha näille ulkomuoto asioille., Sitä välillä lihoo a laihtuu. Turpoaa syystä jos toisesta. Vakavammasta tai ihan normaalista. Hormonit toiminnot ei noudata tiettyä ikää. Jokainen ollaan yksilöitä.
Tyylikkäät asut. Olen niin hyvilläni, että meillä on tyylikäs presidentin rouva. Vähän tasoa tänne Suomeenkin. Ihmiset ovat niin jotenkin rahvaanomaistuneet viime aikoina. Hyvä Suzanne 👍
Onko ihonmyötäinen uusi sana? Anglismi? Itse puhuisin vartalonmyötäisestä.
Mutta kaunis mekko ja kaunis nainen.